ethylnaphtidate

Zanza

DF-koning
Een bekende uk vendor biedt dit sinds de ban van ethylphenidate als een substituut ervan. Ik heb wat besteld en een klein sleutelpuntje genomen gisteravond na het eten. Gevolg was de hele avond zo strak als de neten en daarna een opgejaagd gevoel. plafonddienst gedraaid van heb ik jouw daar en nu, 12 uur later nog steeds niet helemaal bij zinnen... wtf...

Iemandal wat gehoord over dit stofje? Kan er op Internet nauwelijks iets over vinden ook.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe kun je nou een stofje nemen wat je niet kent, zonder daar onderzoek naar te doen :confused: Ik ken het niet, kan er ook vrijwel niets over vinden. Weet je zeker dat het zo heet?

Zanza

DF-koning
Ja. Er is een bekende uk vendor waar ik de naam niet van kan noemen uiteraard die het verkoopt. Er is wel wat te vinden over de methylvariant overigens. ook niet veel btw.

Maar de reden dat ik het nam en ook maar een miniscuul sleutelpuntje, was vanwege de ervaring met de vendor tot nu toe.

Fool

Badass junkie
Als je het goed spelt valt er al wel 'iets' meer over te vinden, Ethylnaphthidate (HDEP-2:sunglasses:. :P

Maar wat ik er over vind is ook niet heel bijzonder ofzo, heb je niet gewoon teveel genomen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb dit ook al aangeboden zien worden, weet er verder bijzonder weinig van. Maar een sleutel puntje kan gewoon teveel zijn, zo te horen heb je er maar weinig van nodig. Veel rcs zijn zo potent dat je er maar enkele miligrammen van nodig hebt.

Het grootste probleem bij echt splinter nieuwe stofjes Is dat nog niemand weet hoeveel een goede dosis Is.

Bobsacamano

Badass junkie
Blij dat ik behoorlijk wat Ethylpenidate heb liggen nog. Klinkt behoorlijk heftig dit. Vind Ethylpenidate op zijn tijd wel echt een lekkere functionele oppepper.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Standaard dosis voor methylfenidaat en ethylfenidaat is zo'n 10mg en van beide stofjes is de meeste bekende bijwerking dat je er niet op kunt slapen, op de bijsluiter staat ook dat je om die reden niet na 16:00 moet gebruiken.
Het is onwaarschijnlijk dat dit stofje veel verschilt qua effect.
Sleutelpuntje is al snel 40mg, klinkt niet zo verbazingwekkend dat je hier wakker van ligt.

Al zou je denken dat met de extra phenylring dit stofje wel iets minder potent is in gewicht. :tongueout:

Bovenaan