Etizolam: mijn ervaring

Bigvloei

Belezen gebruiker
Heey mensen,

Ik heb (bijna) geen benzo tollerantie maar etizolam doet mij echt helemaal niets. Heb in 6 uur zeker 10 pillen gebruikt (1mg) PS. Maar merk er niets van. Het gekke is dat clonazolam mij met 1 pil ad 0,5 mg mij zo plat legt. Daarnaast 2 Heineken en 4 zware hertog Jan speciaalbier bij gedronken bij de etizolam. Clonazolam legt mij lam zonder alcohol met 0,5 mg.

Iemand anders met dezelfde ervaringen? Beide pillen komen van dezelfde vendor.

L

Lid 152247

Gast
Ja etizolam is een stuk lichter dan clonazelam
Zeker als je tolerantie hebt.
Je hebt meer effect als je al die pillen in 1 x neemt dan stapelen verspreid over 6 uur.

Veel meer effect is het trouwens niet. Maar je ervaart wel beter het effect..Waarom..het slaat in 1 keer in, dat voelt anders dan steeds een beetje erbij, terwijl de ander dosering wat afneemt etc etc..

Ik weet niet of je slechte eti hebt gehad. Bij dezelfde vendor zegt niks, ik ken ze die goede eti leverde.maar het probleem was precies andersom..superveel clona nemen maar geen effect.

L

Lid 152247

Gast
Zaterdag schreef je trouwens dat je 2 clonazolam had genomen en je voelde je chill.

Zonder tolerantie had je echt knock out moeten liggen.

Wat bedoel je met bijna geen tolerantie?

Als je ooit langdurig hebt gebruik zal je lichaam altijd een benzo herkennen,je behoud dus een lichte tolerantie.
Net zoals je immuunsysteem anti lichamen bewaard.

Je geeft het natuurlijk wel een flinke reset Als.je echt een lange periode geen enkele benzo neemt.

Misschien een andere vendor proberen..

Bigvloei

Belezen gebruiker
Zaterdag schreef je trouwens dat je 2 clonazolam had genomen en je voelde je chill.

Zonder tolerantie had je echt knock out moeten liggen.

Wat bedoel je met bijna geen tolerantie?

Als je ooit langdurig hebt gebruik zal je lichaam altijd een benzo herkennen,je behoud dus een lichte tolerantie.
Net zoals je immuunsysteem anti lichamen bewaard.

Je geeft het natuurlijk wel een flinke reset Als.je echt een lange periode geen enkele benzo neemt.

Misschien een andere vendor proberen..
Ik heb echt niet veel benzo's geslikt, in mijn hele leven (tot afgelopen week) max 10x een benzo gebruikt dus die benzo tolerantie zal wel meevallen. Ook nooit meer dan 1 of 2 tabletten genomen en daarna maanden niets meer.

Sheaira

Wijs gebruiker
Ik merk etizolam vooral als ik op bed ga liggen (of op de bank), dan ben ik zo weg. Heb ook wel eens tegen mijn vriend gezegd van oh ik merk er dit keer niks van maar toen gingen we even later slapen en ik was binnen een minuut ofzo vertrokken naar dromenland.

Bigvloei

Belezen gebruiker
Ik merk etizolam vooral als ik op bed ga liggen (of op de bank), dan ben ik zo weg. Heb ook wel eens tegen mijn vriend gezegd van oh ik merk er dit keer niks van maar toen gingen we even later slapen en ik was binnen een minuut ofzo vertrokken naar dromenland.
Bij mij werkt het dus helemaal niet slaapverwekkend. Dat heb ik dus juist wel extreem met clonazolam.

Etizolam is mij toch iets te licht maar clonazolam is me toch echt iets te sterk. Iemand nog tips wat er een beetje tussenin zit als RC?

vader

Belezen gebruiker
Uit je eerste reactie kan ik opmaken dat je een benzo zoekt om gewoon even lekker high van te worden , samen met wat alcohol ?
Ik heb van de week samen met wat vrienden 1 blauw/groenig pelletje Bromazolam geprobeerd, puur recreatief (op aanraden van één vd vrienden)
Had ook een shotje of 4/5 ouzo's erbij (ik drink tegenwoordig amper nog alcohol) , en kan alleen maar zeggen; wauw. was echt zwaar onder invloed, op een lekkere manier.
Had niet het gevoel dat ik tegen de slaap moest vechten, lekker genieten van een zware roes, filmpje kijken.
Maar toen ik later op de bank bleef pitten bij hem en ging liggen was ik toch meteen weg.
Moest wel heel erg oppassen om niet om te vallen tijdens een wandeling naar de WC.
Volgende dag was/bleef ik heel erg duf, dat was wel een nadeel, flinke douche en 5 bakken koffie nodig , was blij dat ik geen verplichtingen had, of auto moest rijden ofzo.
Achteraf blijkt het een 3mg pellet te zijn geweest, wat best hoog is denk ik. als je weinig benzo tolerantie hebt.
Leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
De eerste keer een nieuwe stof is altijd het leukste, dit was leuk, een volgende keer heb ik nu bepaalde verwachtingen en dan valt het altijd tegen.
En ik wil eigenlijk geen benzo voor de lol gaan gebruiken, maar enkel functioneel. en met benzo's is het helemaal 'less is more' als je het spaarzaam gebruikt werken ze ook het beste.
Een CBD jointje met een paar ienie-mini kruimels THC wiet vind ik eigenlijk ook prima, en daar wil ik het bij houden. ben eigenlijk best bang voor benzo's.
En volgende week gaan we kratom proberen, eens kijken of dat wat is.

Laatst bewerkt:

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Uit je eerste reactie kan ik opmaken dat je een benzo zoekt om gewoon even lekker high van te worden , samen met wat alcohol ?
Ik heb van de week samen met wat vrienden 1 blauw/groenig pelletje Bromazolam geprobeerd, puur recreatief (op aanraden van één vd vrienden)
Had ook een shotje of 4/5 ouzo's erbij (ik drink tegenwoordig amper nog alcohol) , en kan alleen maar zeggen; wauw. was echt zwaar onder invloed, op een lekkere manier.
Had niet het gevoel dat ik tegen de slaap moest vechten, lekker genieten van een zware roes, filmpje kijken.
Maar toen ik later op de bank bleef pitten bij hem en ging liggen was ik toch meteen weg.
Moest wel heel erg oppassen om niet om te vallen tijdens een wandeling naar de WC.
Volgende dag was/bleef ik heel erg duf, dat was wel een nadeel, flinke douche en 5 bakken koffie nodig , was blij dat ik geen verplichtingen had, of auto moest rijden ofzo.
Achteraf blijkt het een 3mg pellet te zijn geweest, wat best hoog is denk ik. als je weinig benzo tolerantie hebt.
Leuk, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
De eerste keer een nieuwe stof is altijd het leukste, dit was leuk, een volgende keer heb ik nu bepaalde verwachtingen en dan valt het altijd tegen.
En ik wil eigenlijk geen benzo voor de lol gaan gebruiken, maar enkel functioneel. en met benzo's is het helemaal 'less is more' als je het spaarzaam gebruikt werken ze ook het beste.
Een CBD jointje met een paar ienie-mini kruimels THC wiet vind ik eigenlijk ook prima, en daar wil ik het bij houden. ben eigenlijk best bang voor benzo's.
En volgende week gaan we kratom proberen, eens kijken of dat wat is.
Je weet het al wellicht. Kratom is ook tolerantie verhogend. En is lichamelijk verslavend. Als je het gewoon wilt proberen, ga naar een goede smart shop. Iets duurder maar veel beter dan online shoppen.

De goedkope kratom word gewoon gesnoeid en gemalen. Goede kratom worden alleen de bladeren zonder nerven gemalen.

Bovenaan