Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

BenzoLiefhebber

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal.

Ik wil graag mijn verhaal en ervaring delen met jullie, omdat ik graag wil waarschuwen voor wat er kan gebeuren met onverantwoordelijk gebruik van dit middel.

1.0 : Intro, informatie over mij
1.1 : Diagnostiek informatie (Geen idee of het relevant is, ik voeg het maar toe)
2.0 : Mijn ervaring met Benzodiazepine
3.0 : Actueel gebruik
3.1 : Cannabis
3.2 : Alcohol
4.0 De gebeurtenis
4.1 Medische volgorde van de gebeurtenis
4.2 Opvattingen vriendin
5.0 Afsluiting en les
5.1 Extra

1.0
Ik ben een 23 jarige jongeman, ik woon begeleid in Gelderland midden in een stad. Ik woon samen met mijn vriendin in 2 studio's (zij woont naast mij en is dezelfde leeftijd)
Ik heb sinds mijn 18de een gokstoornis, ik ben er van bewust dat ik hierdoor verslavend gevoelig kan zijn, Ik volg ook behandeling bij Iriszorg (3 jaar) Sinds kort weer begonnen na 7 maanden ontslag ( start aankomende week )

1.1
ASS (Autismespectrumstoornis) Pas op mijn 21ste vastgesteld na een lange zoektocht
Dysthyme Stoornis (Chronishe milde depressie langer dan 2 jaar) Wisselt in periodes. Soms ben ik weken niet depressief en soms maanden wel.
Gokstoornis
ADHD

2.0
Ik gebruik al 4 jaar lang benzodiazepine, ooit voorgeschreven gekregen bij de huisartsenpost (10mg Oxazepam) en vanuit hier is het allemaal begonnen. Toen ik dat ontdekte was ik 19 jaar en ik gebruikte toen al Cannabis en Alcohol (bijna dagelijks, maar matig)
Toen ik het langdurig voorgeschreven kreeg heb ik het een tijdje (onduidelijk hoe lang geleden en hoe lang uberhaupt) Iedere dag gebruikt en daarbij dus ook Cannabis en Alcohol. Het trio die ik hier vertel heb ik altijd gedaan en is eigenlijk nooit echt een probleem geweest, mensen hebben het niet echt in de gaten gehad al die tijd, omdat ik er niet over uitten.
Ik heb op een gegeven moment een vriendenkring gekregen toen ik in de stad kwam wonen (hiervoor woonde ik in een dorp) die ook recreatief benzo's namen en was daar op een gegeven moment wel vaker in het weekend te vinden omdat we het wel naar onze zin hadden en eigenlijk wel leuke avonden had, Door mijn Autisme vind ik het moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten en onderhouden en dit was iets wat op mijn pad kwam, en destijds wel zag zitten. Het is niet een stereotypegroep (althans dat denk ik) er zit 1 iemand bij, die een middelenprobleem heeft, en dat is ook altijd degene die alle middelen regelde. Bij die groep is het weleens fout gegaan met mijn gebruik, vooral toen we research Benzo's namen. De eerste keer dat ik daarmee in aanmerking kwam was gelijk ook heel heftig. Ik ben toen 3 dagen kwijt geweest (Ik heb toen een onbekende hoeveelheid Flunitrazolam genomen naar mijn weten 3mg) dat is een absurd hoge dosering (wel verspreid over de avond en ik had toen al ervaring met andere farmaceutische Benzo's dus ik dacht dat het allemaal wel kon op een gegeven moment) ondanks dat ik dit niet kende. Dit was ruim 1.5 jaar geleden en sinds dien nooit meer zo erg uit de hand gelopen.

3.0
Actueel gebruik ik al ruim meer dan 1 jaar geen Benzo's meer dagelijks, helemaal geen medicatie zelfs. Ik deed het nu alleen heel af en toe nog voor bepaalde redenen (wat naar mijn mening gezond is op deze leeftijd, en tijd) Sinds Covid 19 impact heeft gemaakt op mijn ontwikkeling ben ik weer vaker in oude patronen teruggevallen en gebruikte bijna elk weekend weer

3.1
Ik heb zelf besloten na een behandeling van 6 maanden in zomer 2019 (waarbij ik nuchter moest zijn en dat ook kon) besloten om te stoppen met medicatie en mijzelf vol te stortte op Cannabis. En ik wil niet pro Cannabis overkomen, het werkt bij mij nou eenmaal heel goed met het verwerken van mijn dagelijkse ergernissen en dat een plaats te geven, dan verkies ik liever een plant dan medicatie waar veel belangen bij betrokken zijn en ik iedere keer andere krijg omdat de verzekering dit beslist. Het is aan jezelf om te kijken wat goed en wat slecht werkt, en ik ga sinds de behandeling heel anders om met Cannabis. Ik blow alleen in de avond, ongeveer 0.5gr. ( ik rook ook puur, omdat ik sinds maart 2020 geen tabak meer rook)

3.2
Ik ben sinds november 2020 gestopt met dagelijks bier drinken. Ik dronk sowieso nog maar 1L in de avond. Ik drink nog wel in het weekend en als er wat te vieren is drink ik meer dan 2.

4.0
Ik heb samen met mijn vriendin besloten om weer een keer Research Benzo's te halen, omdat we met oudjaarsavond niets konden doen. We hadden eerst gekozen voor Flunitrazolam, maar ondanks de sterkte had ik dat afgeraden en dus Etizolam besteld. Die avond om de 3/4 uur bij genomen en dat ging goed. Die avond totaal 3x een pil genomen. De derde werd vooral bedoelt om te slapen. De dag erna ging ik naar mijn ouderlijk huis omdat ik de volgende ochtend daar in de buurt moest zijn, en voor mij is het niet echt prettig om terug te keren naar mijn oude woonplek, dus ik had toen ik maar "omdat ik ze had" ingenomen. Die dag 2 in totaal genomen. Werd ongemerkt en uitgerust wakker, niets aan de hand al deze keren en verwachtte wel dat dit ook prima ging. Naast dat het heel erg lijkt alsof het met dwang gaat, dat is niet zo. De dag erna, de dag dat ik voor mijn beleving een doodservaring heb ervaren, De dag erna, moest ik voor mijn doen heel vroeg op, dus ik had 4 uur minder slaap dan normaal, en ik had een intensieve afspraak. Nadat, ben ik meteen naar mijn oma vertrokken, 30min lopen. Ik heb toen rond 12:00 voordat ik bij mijn oma was, 1 genomen, die viel gewoon prima. Toen er wat in de planning veranderde, en ik weer terug moest lopen en daar spontaan met mijn vriendin bij mijn moeder gaan gourmetten (hadden we al 4 jaar niet meer gedaan) en heb toen 1/4 Xanax bar 2mg genomen. Heb toen 3x 330ml bier gedronken, ging nog steeds goed, en met goed bedoel ik "normaal zijn" Toen ik rond 21:00 terug naar huis ging met mijn vriendin hebben wij er weer 1Etizolam genomen want wij hadden er n keer zin in (zij wist niet dat ik 2 dagen lang al gebruikte want had dat niet verteld en deed dat ook niet)
Later toen wij thuis kwamen, rond 22:00 hebben wij ff gezeten en zijn rustig gaan praten, was gezellig en hebben een lekker muziekje aangezet. Vervolgens een jointje gerookt en toen rond 23:00 begon de ellende. Ik merkte ineens een rust, heerlijke stilte, en mijn lichaam voelde relaxt. Maar er was ook iets in mijn hoofd wat ik me niet meer herinner wat het precies was. Ik kon mezelf op een gegeven moment niet meer bewegen, schatte het toen nog niet ernstig in, maar op een gegeven moment begon ik te desoriënteren, alsof ik continue foto's maakte met mijn eigen ogen. Mijn vriendin had in de gaten gekregen dat er iets was en zij begon zich zorgen te maken. Zij had het niet meteen door omdat ik niet kon praten/slikken/bewegen. Vervolgens was het duidelijk dat het niet goed ging. Ik kreeg hyperventilatie en hartslag ging erg omhoog. Mijn lichaam begon ook compleet te tintelen en ik ervaarde door de beelden en gevoel een hele beangstigde soort "dood gaan gevoel" Zij heeft vervolgens met al haar kracht mij in een zithouding kunnen krijgen en ze was ook aardig in paniek door de situatie maar desondanks heeft ze medisch heel goed gehandeld. Door mij rechtop gekregen te hebben, heb ik alles uitgespuugd. Ik heb mezelf zo leeg gespuugd dat ik meer dan mijn maaginhoud eruit heb gegooid, voor mijn gevoel kwam het ook echt vanuit diep. Sinds het spugen, begon ik weer bij te trekken. Naar mijn gevoel en intuitie heeft dat mijn leven gered. Ik weet niet of dat kan, maar zo was het voor mij. Wij zijn nadat ik ben bijgetrokken gelijk naar bed gegaan, en vervolgens raakte zij in paniek. Wij denken door de situatie, maar zij had een heel andere soort paniek dan normaal.

4.1
Volgorde medische kant van het verhaal
Het heeft ongeveer langer dan 1 uur geduurd

Visueel, hallucinaties ogen gingen ook heen en weer
> De lichamelijke verlamming
> Tintelingen
> Hyperventilatie / hartkloppingen zweten
>Werd toen recht gezet
> Overgegeven
> Toen trok ik bij
> Maag was zeker weten leeg en dus kon het niet erger worden.

4.2
Opvattingen van mijn vriendin:

Niet aanspreekbaar
> Niet bewegen
> Zeer zwakke adem
> Geen contact en staren
> 1 houding aanhouden
> Linkerkant van lichaam begon te hangen. (Ook gezicht, dit heeft minder dan 5min geduurd) nadat ik dat zag heb ik hem overeind geholpen omdat mijn survival modus aanging. Ikzelf had toen een "goede trip" toen het allemaal gebeurde.

ik werd uit mijn goede trip getrokken doordat ik zag dat mijn vriend niet goed ging, en ging alert handelen en haalde de hartslag meter maar dat lukte niet om om te doen.
Toen heb ik hem overeind geholpen.

5.0
De reden waarom ik dit wil delen is dat mensen niet zomaar dingen online moeten bestellen. Sowieso op deze wijze dit soort dingen proberen is echt onverantwoord. Het is voor mij zo heftig geweest dat ik abrupt stop met Benzodiazepine en dit ook niet meer wil en ook niet van plan ben dit ooit nog te nemen. Ik ben nu, de dag erna, zo van geschrokken dat ik mijn studio anders heb ingericht om maar niet dat beeld terug te krijgen. Het is voor mij en mijn vriendin een traumatische gebeurtenis hoe dit gegaan is. Mij is duidelijk geworden dat dit het moment is om compleet te stoppen met alle rotzooi dat ik in mijn lichaam heb gedaan. Ik kan me niet voorstellen meer dat ik dit ooit nog wil. Het is voor mij duidelijk ook dat het niet niks is. Ik dacht altijd te naief over combinatie gebruik.

5.1
Ik ga proberen om de medicatie te laten testen bij Iriszorg omdat ik vermoedens heb dat het vervuild is. Of dat het iets anders is. Dit is de eerste keer dat ik dit ga doen en wil jullie, de lezers die dit hele verhaal gelezen hebben graag op de hoogte brengen wat de uitslag zal zijn.

Mensen, pas op! Zorg ervoor als je toch dit soort dingen wilt doen dat je dit veilig doet, en met een tripzitter erbij, dus iemand die nuchter is en elk moment kan helpen.
Hoe dan ook raad ik dit allemaal af!!!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Poeh, heftig verhaal. Maar waarom denk je precies dat de etizolam de boosdoener is? Het lijkt er als ik het zo lees op dat je slecht bent gegaan op de combinatie cannabis, alcohol, alprazolam en etizolam, maar ik weet natuurlijk niet precies hoeveel tijd ertussen zat.

Zelf nog nooit problemen gehad met RC-benzo’s... ik bestel al jaren af en toe etizolam. Wel heel vervelend van de traumatische ervaring die jullie hebben gehad! Ik ben benieuwd naar het testresultaat. Sterkte met het verwerken van de nare gebeurtenis en altijd goed om andere gebruikers te waarschuwen voor ongewenste effecten, al dan niet van combo’s.

Rivalrie

Badass junkie
Benzo's met alcohol zijn per definitie al gevaarlijk maar jij gooit er gewoon nog meer bovenop. Dat is gewoon vragen om problemen.

Je geeft aan dat je ADHD hebt. Dit is waarom wiet fijn voelt voor jou. Wiet kalmeert het ADHD brein.

Gebruik je ADHD medicatie? Zo niet, waarom niet ?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zoals hierboven al verteld is denk ik ook dat het eerder de combi is van zoveel drugs en alcohol dat het misging en niet dat er iets fouts met de pillen is. Neemt niet weg dat laten testen geen kwaad kan!
Pas volgende x gewoon beter op wat je allemaal inneemt. Nu is het nog redelijk “goed” gegaan maar het nog veel verkeerder af kunnen lopen.
Pas op je zelf!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik ben geen fan van benzo's, maar je kan toch niet zeggen dat dit aan de etizolam lag. Er wordt altijd gewaarschuwd om alcohol en benzo's te combineren, precies om de redenen die jij beschrijft. Namelijk omdat het de ademhaling onderdrukt en je er van kan gaan overgeven. Levensgevaarlijk.

Jij blowt er ook nog bij, dus dat is vragen om moeilijkheden. Dat het weleens goed gegaan is betekent natuurlijk helemaal niets. Vooral omdat je nogal los gegaan bent met de hoeveelheid benzo's deze keer.

Het lijkt me een heel goed voornemen om de benzo's voortaan te laten staan!

BenzoLiefhebber

Algemeen antwoord op de combinaties

Als ik eerlijk ben, heb ik altijd deze combi gedaan. Ik weet dat het onverantwoordelijk is en ook gevaarlijk kan zijn. Maar het vreemde is dat ik nooit zo slechte ervaring heb gehad in al die tijd. Is dat dan gewoon geluk?
Ik heb namelijk (voor mijn gevoel) tolerantie betreft wiet. Alcohol niet meer, wel gehad in het verleden.
Ik kan me niet voorstellen dat het de combi is want ik heb nooit anders gedaan in de jaren. Maar als ik eerlijk ben geloof ik jullie ook. Ik denk dat dit niet meer moet gebeuren en ik ga het zeker niet meer opzoeken.

BenzoLiefhebber

Benzo's met alcohol zijn per definitie al gevaarlijk maar jij gooit er gewoon nog meer bovenop. Dat is gewoon vragen om problemen.

Je geeft aan dat je ADHD hebt. Dit is waarom wiet fijn voelt voor jou. Wiet kalmeert het ADHD brein.

Gebruik je ADHD medicatie? Zo niet, waarom niet ?
Ik heb als kind iedere ochtend nare ervaringen gehad doordat ik verplicht en ongewild de medicatie moest nemen die mij, destijds, een zombie maakte. Ik ben daar altijd eerlijk over geweest bij mijn moeder maar zij had liever schoolprestaties dan een blij kind. (Speelt af in de basisschool periode)

Op een gegeven moment hoefde ik ook niet meer te nemen.

Jaren later toen ik volwassen werd ben ik bij Iriszorg begonnen en hebben we eigenlijk wel gekeken naar medicatie en dat werd Dexamfetamine, de magistrale van de apotheek, na lang zoeken eindelijk het juiste medicijn gevonden en dosering. Vervolgens kwam het nieuwe jaar en mijn zorgverzekering besloot om mij Amfexa te geven. Dat werkte veel minder goed, en kreeg ook andere bijwerkingen. Of dit een placebo effect is weet ik niet. Ik had ondertussen geen psychiater meer en mijn huisarts wilde niet echt mee werken omdat ik pas bij hem zat, als nieuwe patiënt en hij mij niet kende.

Maar mijn reden is, dat ik vermoedens heb dat er veel belangen achter de schermen worden uitgevoerd wat gebaseerd is op geld en de zorg van de patiënt er niet toe doet. Daarom ben ik overgestapt op Cannabis en niet op mijn medicatie. Vooral ook om niet continue in discussie of argumenten te zitten met de zorgverzekeraar wat je toch niet kunt winnen. En daarbij word ik, als ik het medicijn langer dan 3 dagen neem ook achterdochtig.

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb als kind iedere ochtend nare ervaringen gehad doordat ik verplicht en ongewild de medicatie moest nemen die mij, destijds, een zombie maakte. Ik ben daar altijd eerlijk over geweest bij mijn moeder maar zij had liever schoolprestaties dan een blij kind. (Speelt af in de basisschool periode)

Toen ik bij Iriszorg kwam, hebben we eigenlijk wel gekeken naar medicatie en dat werd Dexamfetamine, de magistrale van de apotheek, na lang zoeken eindelijk de juiste medicijn gevonden en dosering. Vervolgens kwam het nieuwe jaar en mijn zorgverzekering besloot om mij Amfexa te geven. Dat werkte veel minder goed, en kreeg ook andere bijwerkingen. Of dit een placebo effect is weet ik niet. Maar mijn reden is, dat ik vermoedens heb dat er veel belangen achter de schermen worden uitgevoerd wat gebaseerd is op geld en de zorg van de patiënt er niet toe doet. Daarom ben ik overgestapt op Cannabis en niet op mijn medicatie.
Ik hoor het van veel mede ADHD'ers, dat de oude dex veel beter was. Heb er zelf nog geen ervaring mee. Ben zelf begonnen met ritalin en heb nu 54mg langwerkende methylfenidaat.

BenzoLiefhebber

Poeh, heftig verhaal. Maar waarom denk je precies dat de etizolam de boosdoener is? Het lijkt er als ik het zo lees op dat je slecht bent gegaan op de combinatie cannabis, alcohol, alprazolam en etizolam, maar ik weet natuurlijk niet precies hoeveel tijd ertussen zat.

Zelf nog nooit problemen gehad met RC-benzo’s... ik bestel al jaren af en toe etizolam. Wel heel vervelend van de traumatische ervaring die jullie hebben gehad! Ik ben benieuwd naar het testresultaat. Sterkte met het verwerken van de nare gebeurtenis en altijd goed om andere gebruikers te waarschuwen voor ongewenste effecten, al dan niet van combo’s.
De reden waarom ik denk dat het aan de Etizolam ligt is omdat ik hallucinaties heb gehad, en dit soort dingen horen niet bij Benzodiazepinen naar mijn idee. Het is ook nog zeer goedkoop, ik heb ze voor 0.60€ kunnen kopen. Die site verkoopt ook veel meer dan alleen dit en misschien is er iets door elkaar gegaan, of, het is niet goed gemengd.

Daarbij, nu ik de reacties van mensen lees denk ik dat het toch door de combinatie komt.

BenzoLiefhebber

Ik hoor het van veel mede ADHD'ers, dat de oude dex veel beter was. Heb er zelf nog geen ervaring mee. Ben zelf begonnen met ritalin en heb nu 54mg langwerkende methylfenidaat.
Ja het is een algemeen bekend probleem. Het vreemde is dat de oude die ik had veel goedkoper was dan Amfexa(?)

amaterasu

Tja....heb nog een experiment uitgevoerd... Twee gram 3-mmc, een half gram etizolam, 20 etizolam blotters, wat bier en een halfse sos en6 seroquel..op 2 dagen tijd. Ik kan gerust zeggen dat ik de tijd kwijt was. Heb tevens een uurtje of 24 gemasturbeerd...misschien langer. Heeft iemand dit ook al eens ervaren? Voelde me na de blotters overigens zo fit als een hoentje.

amaterasu

Ik ben overigens bipolair type II en heb de indruk dat een aantal zaken niet vol werken. En dan vooral de uppers ipv de downers

amaterasu

Met uppers haal ik dagen door en kan dan vervolgens niet slapen...hoewel ik nog hyper ben....de noodoplossing is dan rohypnol en oxozepam en sinds korst fentanyl

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben overigens bipolair type II en heb de indruk dat een aantal zaken niet vol werken. En dan vooral de uppers ipv de downers

Wat bedoel je precies met ‘niet vol werken’? Wat je in je volgende reactie in dit topic beschrijft (doorhalen en alleen kunnen slapen met benzo’s) klinkt als vrij typisch voor stimulanten.

BenzoLiefhebber

Met uppers haal ik dagen door en kan dan vervolgens niet slapen...hoewel ik nog hyper ben....de noodoplossing is dan rohypnol en oxozepam en sinds korst fentanyl
Als ik jouw berichten allemaal lees denk ik dat je beter even naar hulp zoeken. Heb ik ook gedaan en dat gaat prima nu. Zoveel middelen gebruiken is voor niemand goed.

amaterasu

Benzo...en 3-MMC..had ik me ook al bedacht. De tolerantie begint de klauwen uit te lopen. Laatst nog met vriend 5 gram snelle op een avondje erdoor gehaald, met een paar snoepjes en een tray bier. Ik denk tevens dat ik een aardige seksverslaving heb. Het lukt me steeds vaker om een uurtje of 24 te masturberen.

amaterasu

Hiermee bedoel ik dat ik als ik speed, coke, mdma etc. neem...de scherpe kantjes ervan af zijn... Ik ga nooit echt hard...doordat ik seroquel slik....

amaterasu

Daarom stop ik ook met alle zooi en houdt het op een pammetje als ik niet kan slapen, Was wel nog van plan om 70 jaar oud te worden en op deze manier gaat het nou niet bepaald lukken.

CuriousExplorer

Badass junkie
Paar maal gehad .
Een keer was zo verschrikkelijk intens , niet normaal.
Zag in mijn droom een vrachtwagen op mij afkomen en kon niet wegspringen.
Het moment van impact voelde zo extreem realistisch en ik wou het uitschreeuwen van de pijn toen ik wakker werd maar kon niet bewegen noch spreken.

BenzoLiefhebber

Ik wil even een update geven. Aangezien dit topic ook aangepast kan worden na wat ik weet hoe het gegaan is.

Het heeft in ieder geval niet volledig met de Etizolam te maken maar met wiet.
Ik rookte al ruim 1.5 jaar lang iedere dag tussen 0.7 gr en 2.0 gr weg en dat beviel me wel, ik kon daardoor sneller dingen laten varen en accepteren waar ik toendertijd veel last van had, complexe dingen ook emotioneel gezien. Later werd het mijn kalmering in de avond van de dag, en dat ging heel lang goed, en weinig nare ervaringen beleefd. Tot ineens die dag, dat het bericht hierboven geplaatst werd.

Het kwam dus door de wiet. Ik ben psychotisch geworden van de cannabis en had dat een week later nog niet in de gaten dat het de cannabis was. Toen ben ik 7 dagen gestopt met blowen ( verschrikkelijk was het maar toch volgehouden) en heb het toen weer geprobeerd. En per direct meteen weer een ervaring alsof ik buiten mijn lichaam was en vervreemding ervaarde naar mijn liefdevolle vriendin. Ik herkende weer de kamer niet waar ik ondertussen al 9 maanden woon. Dus mijn conclusie is dat het vooral door de wiet kwam, en de verlamming van TE VEEL benzodiazepine en heb toen ook 3 dagen non stop doorgegaan ( niet in de zin van wakker blijven maar geen rust momenten hebben in mijn dagelijkse dingen die ik normaal gesproken gewoon nodig heb )

Dit is wat er in mijn ogen mis gegaan is, ik had al die dingen NIET moeten combineren, dat is 1. 2: Is dat ik gestopt ben met blowen al 7/8 weken nu. En het bevalt me wel. Heb geen van de bovenstaande genoemde problematiek meer. 3 Ik heb wel af en toe een benzo, maar dat is meer voor noodzakelijk gebruik.

Groeten, BenzoLiefhebber

Kittekatty

Bewuste gebruiker

Jaren later toen ik volwassen werd ben ik bij Iriszorg begonnen en hebben we eigenlijk wel gekeken naar medicatie en dat werd Dexamfetamine, de magistrale van de apotheek, na lang zoeken eindelijk het juiste medicijn gevonden en dosering. Vervolgens kwam het nieuwe jaar en mijn zorgverzekering besloot om mij Amfexa te geven. Dat werkte veel minder goed, en kreeg ook andere bijwerkingen. Of dit een placebo effect is weet ik niet. Ik had ondertussen geen psychiater meer en mijn huisarts wilde niet echt mee werken omdat ik pas bij hem zat, als nieuwe patiënt en hij mij niet kende.

Maar mijn reden is, dat ik vermoedens heb dat er veel belangen achter de schermen worden uitgevoerd wat gebaseerd is op geld en de zorg van de patiënt er niet toe doet. Daarom ben ik overgestapt op Cannabis en niet op mijn medicatie. Vooral ook om niet continue in discussie of argumenten te zitten met de zorgverzekeraar wat je toch niet kunt winnen. En daarbij word ik, als ik het medicijn langer dan 3 dagen neem ook achterdochtig.
Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.
Ik heb er ook baat bij voor pijn, dus voor mij is kratom witte Borneo elke morgen de energie boost en focus boost. Maakt mijn hoofd helder en rustig, green Malay s middags , en S avonds soms red .

BenzoLiefhebber

Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.
Ik heb er ook baat bij voor pijn, dus voor mij is kratom witte Borneo elke morgen de energie boost en focus boost. Maakt mijn hoofd helder en rustig, green Malay s middags , en S avonds soms red .
Toevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pas toch op met kratom adviseren aan iemand die verslavingsgevoelig is. Het kan wel versuffend werken en kan ook erg verslavend zijn bij regelmatig gebruik. Autorijden etc mag er ook niet mee.
Als je stopt kun je een soort opioïdenontwenning krijgen. Kan net zo erg voelen.

Laatst bewerkt:

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Toevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.
Proberen kan geen kwaad, btw wil niet artsen zwart maken , maar ze hebben contracten met de pillen pharmacy.
Dus
Pas toch op met kratom adviseren aan iemand die verslavingsgevoelig is. Het kan wel versuffend werken en kan ook erg verslavend zijn bij regelmatig gebruik. Autorijden etc mag er ook niet mee.
Als je stopt kun je een soort opioïdenontwenning krijgen. Kan net zo erg voelen.

ik lees al berichten hier en een enkeling zou we een hele mooie switch mee kunnen maken,
Ik vind je reactie heel logisch en nodig want we moeten er niet een toverpil van maken ,
Ik heb heel boel gelezen en van beide kanten alles meegenomen in mijn. Besluit,
als je rock bottom zit met opaiaten, ptss alcohol weed heroïne ook. Kan je via ziekenhuizen een middel als suboxone krijgen .

Wat ook weer Ellende mee brengt, methadon ook, ook al worden ze er minder manisch van, maaaaarrrr, beter dat dan Heroine
En onder de rij berichten staan als advies ook bij slaap problemen Serequel, als tip. Raad het wel aan maar op lage dosis ( 25 mg)
Wat ik dus zesalniettemin meer wil omzat ik zombie werd van kort 100:” snel 50, 25:, 12,5 ...

Dan vind ik , vrij forum , je mag iets aanbevelen , de meesten in de groep zijn wel autodidact, voer kratom in : en je leest van alles, goed en slechte, oorsprong , werking, In zit bij soldaten USA a met PTSS ,, met succes ,

als de opiaat van de chemische apotheker je tegenwerkt, verzwakt, je hoofd afkneld, je altijd moe bent, .
Geen focus, geen sociaal leven . Enkel slik je die rot pillen , merk je een zuchtje minder spanning , thats It,

plus de pillen neem je mee , liggen in de auto, la kantoor . Ach een paar meer kan best eens,
Schuldigen , lusteloos. Vol oxycodon . Elke dag,

en die man of vrouw mag ook niet rijden ,
Mijn ervaring in november had wel een programma item kunnen zijn, maar er zijn zo veel meer ,

na de zomer de hitte merkte ik dat ik nie afkoelde . Enkel drukkend zwaar, emotieloos geen zin in bellen , afspreken ,
In bed liggen half uur, dan 5 tot 10:openmouth:f 20:/5 minuten klusje ,(;1:confused:poon ):lepel🥄
Soms 6 lepels per dag opschrijven wat je wilde welke 2, a 4 lepels
Soms hielp iemand en deden we 10

iin die tijd waren 3 lepels al Max.
Soms een dag niets
Op dieren eten geven na

dan komt er iemand die mij geschikt vond voor kratom, ( opiaat plant , dus ook iets verslavend )
NaH, denk er over, ( las al veel en na dag drie gesloopt en zieker in bed zei ik oké
Goede vendor , green Malay eerst. Beetje wennen ,
De dag 9.00:zonder tramadol gestart 100 mg m en 1400 en 19.00
10.00 ging ik opstaan, wilde de was doen, Oja en de keuken,
In de rust twee shirts van dochter lief puber kind genaaid. Eten voorbereid .
serie in bed... 2 e keer die dag . Normaal 20/24.
Ik heb gehuild bij mama, zus oudste en jongste. Blij gemaakt.

ik kan kratom wel eens overslaan . Van tramadol moest ik trillen en spugen .
Ik wissel strains en veins ... kleur en blad.

als,ik straks van de 1e oxy af en en de Zolpidem , ga ik de thee minderen,
En ja gaat ook wat naar zijn. Maar de verhalen van forum K U . Zijn positief ,
Opiaat redrawl, ( ergste ) 21 dagen , lichtere gevallen 15

kartom redwals. Voelen wel gelijk aan . Zweten misselijk , slaap issues ,
Deze duren duren dagen ( maar ik denk wel 7 totaal)

nogmaals topper
Ik wil niemand aan de Kratom zo 123. En roepen, weg met RC zen speed en coke .
Ieder doet wat ie wil. enkel vragen sommigen om een tegen - middel bij opiaat gebruik. Of depressief , slechte focus .
geen energie , onrustig gevoel , zenuwen.

zie het dan als een “Metadon” traject , alleen met Kratom l

Stap voor stap weg van de n1 verslaving , drie kopjes slootwater met Noordzee zand met alg ( nee hoor ) doorzetten.
en zien of de kater verdwijnt en de zon weer komt, na een dag al, of twee,,

een knuffel geven is fijn, lief zij en luisteren . Maar er moeten stappen gezet worden soms, en DAN vind ik Kratom iets om aan te raden, en zeg lees er maar eens over,.
wat ze er mee doen is aan de mensen zelf.

Laatst bewerkt:

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Houd t daar bij, en verder niets, mocht je er af willen, kratom is een lifesaver, ik heb 5 jaar gezocht naar iets wat mijn oxy kon vervangen en me niet chemisch moe maakte en suf . Ik ben helder, clean en vol energie . Succes voor nu. Xx

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan