1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Etizolam wateroplosbaar? snuiven?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door DopeSick, 8 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. DopeSick

DopeSick Experimenterende gebruiker

Zou dit moeten werken?

2. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Nee met PG en demi water 50/50 Zou het wel moeten werken

acht.zes vindt dit leuk.
  3. DopeSick

lees op amerikaanse forums over vaporizen in een electsche cigaret maar kan het kook/damppunt niet vinden

zou het kunnen mengen met pg en in vape gooien?

4. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Snuiven heeft geen zin met 'benzodiazepines', komt even snel op als oraal. Los daarvan wil je stofjes dermate potent waarschijnlijk sowieso niet snuiven. PG en vape zou wel werken, je kunt het gewoon in je e-liquid oplossen zogezegd. Ik denk dat de biobeschikbaar een stuk lager ligt via deze RoA met 'benzodiazepines', los daarvan is het roken van 'benzodiazepines waarschijnlijk sowieso niet zo'n goed idee alleen al om het feit dat je niet weet hoeveel je doseert.

Het valse gevoel van nuchter zijn staan ze wel om bekend en Etizolam is ook gewoon vrij recreatief spul en deze middelen staan wel bekend om hun ontwenning en verslavings/afhankelijksheids potentieel. Het kan maar ik denk dat ik iemand eerder het vapen van fentanyl aanraad, bij sprake van.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  5. DopeSick

ik moet zeggen heb het al gepprobeerd en het lijkt te werken. maar ik heb dus zo'n poedermix die lost niet op en zou ik graag scheiden heb koffiefilters enzo enig creatief idee? t is gemixt met inositol

zodat ik eerst pure eti heb en dat dan in mn pg vape doe

6. Jmths

Lost niet op in Propyleenglycol (PG)? Je zou dacht ik vrij sterke concentraties daarin moeten kunnen bereiken al kan het even duren om volledig op te lossen omdat PG een wat dik slijmerig vloeistof is.
    Inositol wordt op de wikipedia omschreven als een suikeralcohol dus ik gok dat het goed oplost in water waar Etizolam eerder wordt omschreven als hydrofoob, de mate waarin verschillende 'benzodiazepines' hydrofoob zijn wil echter nog wel eens verschil maken. Dat is het eerste dat bij mij opkomt al zou het mij niet verbazen als een klein deel Etizolam dan alsnog oplost in het water.

Het scheiden van een benzodiazepine en inositol komt vrij specifiek als in het komt niet vaak voor, het lijkt mij lastig hier concrete informatie over te vinden. Je zou de wateroplosbaarheid van Etizolam in ieder geval kunnen Googlen om te zien of simpelweg wat water en een koffiefilter niet werkt.

7. DopeSick

zodat ik eerst pure
    etizolam schijnt inderdaat toch n beetje op te lossen in water enig idee of iets als isopropyl gaat werken? daarin oplossen en dan filteren?

8. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

sorry ik heb geen antwoord op je vraag maar ik ben benieuwd, waarom kies je deze manieren van consumptie? oraal is toch gewoon prima?

Bas en Neo-Shulginist vinden dit leuk.
  9. Buu

Buu Belezen gebruiker

Ik zat hier ook over na te denken. Ik wou pure etizolam poeder kopen en daar een neusspray van maken aangezien 1mg doseren op een weegschaal niet gaat. Vandaar dacht ik zelf aan nasale RoA.

Of zijn er manieren om volumetrisch te doseren en dan alsnog oraal te nemen?

10. Jmths

Ik heb bijvoorbeeld Methiopropamine wat dan ook een Thieno ring heeft in plaats van Benzeen ring en Methiopropamine is dus in tegenstelling tot Amfetamine totaal niet water oplosbaar. Ik heb hier een jaar later nog altijd Methiopropamine in een neusspray flesje met zeer duidelijke scheidingslijn. Je zou dus haast denken dat Etizolam een lagere wateroplosbaarheid heeft dan de gemiddelde benzodiazepine.

Isopropylalcohol gaat niet werken omdat benzodiazepines in alcohol gelijkende substanties wel oplossen, dan valt er zogezegd weinig te filteren. Ik weet ook niet of inositol (een 'suikeralcohol') werkt als emulgator, zelfs als je een vloeistof vindt die met vrij veel zekerheid Etizolam afstoot en inositol aantrekt kan emulgatie alsnog roet in het eten gooien.

Ik denk dat je een slimme kop nodig hebt met inhoudelijke kennis in het veld om deze op te lossen, een perfecte scheikundige scheiding lijkt mij lastig. Al moet ik zeggen, mocht het in het ergste geval emulgeren valt het in ieder geval 'een beetje' betrouwbaar volumetrisch te doseren. :tongueout:

Ik zou haast zeggen, neem je verlies als je de twee perse wilt scheiden en ga met water. Gezien de potentie in gewicht vraag ik mij echter wel af of het niet lastig wordt om de Etizolam van een koffiefilter te plukken. Zou wel interessant zijn als iemand nog inhoudelijk iets aan dit topic kan toevoegen maar ik zou mijn adem niet inhouden. :')
    Jup, Water:Porpyleenglycol in 50:50 verhouding werkt in ieder geval naar mijn ervaring. Ik los de Etizolam op in een 10mg op 1ml vloeistof verhouding waar het vloeistof dus het 50:50 water:PG mengsel is. Dan staat 1ml vloeistof gelijk aan 10mg Etizolam.

Je kunt vervolgens een pipetje gebruiken die 0,1ml nauwkeurig is om de Etizolam 1mg nauwkeurig te doseren.
    Zoiets bijvoorbeeld: Je kunt voor €13 ofso ook een wat meer fatsoenlijk ogende micropipet bestellen, maar voor 20 van die wegwerp dingetjes ben je dus zo'n €1,5 kwijt.

In dit geval is inositol gebruikt om van Etizolam een snuifmiddel te maken waar ik eerlijk gezegd een beetje om moet lachen. Inositol wordt normaal gesproken gebruikt om middelen zoals Amfetamine of Cocaïne te versnijden. Beter gebruik je gewoon een druppelaar (simpelweg Ebay: dropper), als die bijvoorbeeld 100 druppels af geeft gooi je simpelweg 50mg Etizolam door je vloeistof voor 0,5mg Etizolam per druppel.

11. Buu

Buu Belezen gebruiker

Dus even opgesomd:
    Ik stop 5ml water en 5ml PG in een container (waar in?) en voeg vervolgens 100mg Etizolam toe, en daarna kan je met een inusline naald 0,1ml optrekken voor 1mg Etizolam?

12. Jmths

Correct, al kan het ook zonder naald natuurlijk. :')

Buu vindt dit leuk.
  13. DopeSick

ik had het dus geprobeerd in die iso goed geroerd en dan door koffiefilter het leek alsof er iets niet in oploste wss dan die inositol die bleef in t filter. alleen t drogen was niet helemaal goed gegaan dus weet nog weinig danmaar opzoek naar puur

14. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

PG is bijna net zo dun als water, VG is dik. Gewicht verschild ook (heb e-liquid vaak gemaakt vandaar haha).

Jmths vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Etizolam wateroplosbaar snuiven
  1. Yeet
    Reacties:
    44
    Weergaven:
    1.006
  2. gomega