Eutylone(ED-DB)

cutepool

Bewuste gebruiker
Troep zoals ephylone.
Eutylone lijkt een beetje op mdma, maar dan zonder positieve effecten. Je voelt de bodyhigh, je kaak super strak, maar het is niet fijn. Makkelijk om te veel innemen en paranoid worden.

Ephylone is ook zo een mdma high zonder positieve effecten, maar je wordt ook psychotisch van. Nadat het begint te werken voel je dat er iets mis is, iets klopt niet, je voelt je zwaar, ziek, niet leuk 🤢 Instant "loss of magic" of mdma for 1 jaar+ (bij ons ten minste). Makkelijk om te hoog te doseren en doodgaan. Dagen daarna zelfde vieze gevoel voor ongeveer een week.

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Troep zoals ephylone.
Eutylone lijkt een beetje op mdma, maar dan zonder positieve effecten. Je voelt de bodyhigh, je kaak super strak, maar het is niet fijn. Makkelijk om te veel innemen en paranoid worden.

Ephylone is ook zo een mdma high zonder positieve effecten, maar je wordt ook psychotisch van. Nadat het begint te werken voel je dat er iets mis is, iets klopt niet, je voelt je zwaar, ziek, niet leuk 🤢 Instant "loss of magic" of mdma for 1 jaar+ (bij ons ten minste). Makkelijk om te hoog te doseren en doodgaan. Dagen daarna zelfde vieze gevoel voor ongeveer een week.
Niks aan dus 👍🏻

Azraël

Belezen gebruiker
Troep zoals ephylone.

Ja ik kan dit beamen.
Gisteren 200mg oral. Na 30 komt er een stimulatie op gang waar bij je overal rillingen voelt. Geen euforie geen mdma light. Ik moet zeggen ik had die avond al wel andere drugs gepakt ook.
Ik voelde meteen dat 200mg teveel was! Etizolam gept na een uurenhalf om te kalmeren en toen ging het.

Dag later probeerde ik 50mg gesnoven. We hadden een feestje en daar heb ik redelijk wat speed, 3cmc 1 lijn en ghb en eitiz genomen. De effecten zijn nog erger dan gisteren..
. stimulatie.. trillen tintelingen chest pains en serieuze isterke angsten. Mijn hartslag ging v 190 naar 150 enz... Zeer onregelmatig.. tbh ik hoop dat ik het over leef 😳 heb nee weer GHB en eti genomen om te kalmeren

Je bent gewaarschuwd het is sterke shit en te vermijden

Bovenaan