Morethenafeeling🔒
Bewuste gebruiker
hoi,
heeft er iemand ervaring met deze stof?
gr assie2002
heeft er iemand ervaring met deze stof?
gr assie2002
was t wat?Ja
gr cutepool
Hoe is t in vergelijking tot methylone? Ik hoop daar een goed alternatief nog voor te vinden. Vond dat imo fijner dan mdmaVandaag getest, pas op een hoge dosis maakt je echt van de kaart, werkt ook lang
Nooit gedaan eigHoe is t in vergelijking tot methylone? Ik hoop daar een goed alternatief nog voor te vinden. Vond dat imo fijner dan mdma
Dat kan ik mij goed voorstellen.Ik blijf er bij weg aangezien,
Bk-ED-EB (ephylone) is gelinkt aan verschillende doden en overdosissen.
Troep zoals ephylone.was t wat?
En tot zover dit diepte-interview met cutepool.Ja
gr cutepool
Niks aan dus 👍🏻Troep zoals ephylone.
Eutylone lijkt een beetje op mdma, maar dan zonder positieve effecten. Je voelt de bodyhigh, je kaak super strak, maar het is niet fijn. Makkelijk om te veel innemen en paranoid worden.
Ephylone is ook zo een mdma high zonder positieve effecten, maar je wordt ook psychotisch van. Nadat het begint te werken voel je dat er iets mis is, iets klopt niet, je voelt je zwaar, ziek, niet leuk 🤢 Instant "loss of magic" of mdma for 1 jaar+ (bij ons ten minste). Makkelijk om te hoog te doseren en doodgaan. Dagen daarna zelfde vieze gevoel voor ongeveer een week.
Ik wil geen rare penis zijn maar als ik dit soort waarschuwingen lees wil ik het alleen maar liever proberen.
Helaas voor jou geldt die waarschuwing voor een andere rcIk wil geen rare penis zijn maar als ik dit soort waarschuwingen lees wil ik het alleen maar liever proberen.
Stiekem wil ook dood gaan aan een RC en in de krant komen!Ik wil geen rare penis zijn maar als ik dit soort waarschuwingen lees wil ik het alleen maar liever proberen.
Doe me een lol en sterf dan aan alcoholStiekem wil ook dood gaan aan een RC en in de krant komen!
Okee dat kwam er wat anders uit dan ik bedoeldeDoe me een lol en sterf dan aan alcohol
B.r.b !!!!Doe me een lol en sterf dan aan alcohol
ik zou het gw niet proberenZou 100 mg eenmalig zonder te stapelen een goede dosis zijn om het veilig te proberen😬
Mvg ricorieks
Ja ik kan dit beamen.Troep zoals ephylone.
Eutylone lijkt een beetje op mdma, maar dan zonder positieve effecten. Je voelt de bodyhigh, je kaak super strak, maar het is niet fijn. Makkelijk om te veel innemen en paranoid worden.
Ephylone is ook zo een mdma high zonder positieve effecten, maar je wordt ook psychotisch van. Nadat het begint te werken voel je dat er iets mis is, iets klopt niet, je voelt je zwaar, ziek, niet leuk 🤢 Instant "loss of magic" of mdma for 1 jaar+ (bij ons ten minste). Makkelijk om te hoog te doseren en doodgaan. Dagen daarna zelfde vieze gevoel voor ongeveer een week.
We hadden een feestje en daar heb ik redelijk wat speed, 3cmc 1 lijn en ghb en eitiz genomen. De effecten zijn nog erger dan gisteren..