• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Experiment lage dosis LSD: Brabants sprekende lama's met twee hoofden en andere bizarre CEV's

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Voorwoord
Deze lage dosis LSD was een experimentje waar ik helemaal niets van verwachtte, ik had dan ook niet verwacht een report te zullen 'moeten' schrijven, maar uiteindelijk is het toch nog een zodanig bizarre ervaring geworden dat ik besloten heb dit toch te doen. Ik ga de exacte tijdstippen etc. achterwege laten dit keer wegens tijdgebrek.

Op de planning stond eigenlijk eerst nog een reportje over de 30 mg 2C-B die ik alweer een tijdje geleden gedaan heb, dit was mijn eerste ervaring met dit designer stofje. Maar ik merk toch dat ik dat report steeds uitstel. De ervaring was weliswaar heel mooi en relaxt en euforisch, maar is uiteindelijk gewoon niet zo benoemingswaardig voor een report. De dosering van 30 mg zou ik voor 2C-B wel echt optimaal noemen (voor mij in ieder geval), het gaf erg leuke omgevings-gerelateerde visuals. Ik zag mijn kamer heel kleurig en gefragmenteerd, als een soort puzzel, en alles schoof over elkaar. En de muziek klonk ontzettend mooi en gelaagd, ik luisterde naar DJ Markus Schulz en het voelde alsof ik zelf in de zaal stond! Heb stiekem al zin om weer opnieuw te gaan 2C-B'en, maar ik wacht nog een tijdje. Ik heb inmiddels ook het legale 2C-B-FLY besteld en zal binnenkort, als ik die uitgeprobeerd heb, de twee broertjes eens in een reportje tegenover elkaar zetten. Dat maakt het wellicht een stukje interessanter. Maar afijn, ik dwaal af. Veel meer dan dat valt er ook niet over mijn 2C-B ervaring te vertellen.

LSD daarentegen… dat spul blijft me verbazen! :screamcat:

Wie? – Ik alleen, vrouw, 30 jaar, 1.80m, ~67kg.
Wat? – Experiment met lage dosis LSD, type zegel Alice in Wonderland 220ug (volgens internet, werkelijke hoeveelheid onbekend), 1/4 zegel, dus +/- 55ug, verspreid over twee keer (eerst 27.5ug, anderhalf uur later nog eens 27.5ug).
Waar? – Thuis (appartement, ~85m2).
Ervaring? – LSD, 2C-B, psilocybine (paddo's en truffels), MDMA (XTC en kristallen).
Wanneer? – 28/07/17

Impulsief experiment deel 1: 27.5ug
Afgelopen vrijdagavond laat besloot ik vrij impulsief de LSD-wereld nog eens in te stappen. Mijn vorige ervaring was heftig, maar ik was niet bang, want ik zou dit keer een hele lage dosis gaan nemen. Ik had nog een kwartje liggen (+/- 55ug volgens de internetwaarde) en daar zou ik de helft van gaan nemen, ongeveer 27.5ug. Een 'hoge' microdosering dus. Experimentje. Dit deed ik rond 00.35 uur, echt laat dus. Maar ik vond het niet erg om het laat te maken omdat Sanne aan het spacen was op speed, en vond het wel gezellig om dat nog even mee te krijgen en dus wakker te blijven. Het was echt een minuscuul stukje zegel! Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten omdat de treshold van LSD om überhaupt íets te voelen voor zover ik gelezen heb rond de 25 mics ligt. Dit zou dus echt op het randje zijn.

Ruim een uur later, om 1.35 uur, nog geen effect te bekennen. Als ik me er op ging focussen meende ik wel in de verte iets te voelen, maar dit kon net zo goed een placebo-effect zijn. Het enige wat er echt leek te zijn is dat het achtergrondscherm van mijn telefoon een beetje roze kleurde. En iets scherper zicht. Maar geen energie ofzo. Ik verveelde me eigenlijk gewoon een beetje.

Impulsief experiment deel 2: nog een keer 27.5ug
Rond 1.50 uur heb ik het laatste stukje overgebleven zegel er nog bij genomen, dus nog eens +/- 27.5ug. Daarmee had ik dus officieel mijn microdosering-experiment verpest, maar mijn nieuwsgierigheid won het en aan dat kleine overgebleven stukje had ik verder toch ook weinig meer. Ik dacht gelezen te hebben (en dit zei Sanne ook) dat LSD bijnemen na langer dan een uur geen zin heeft en dat je het effect alleen maar verlengt. Maar dat risico nam ik dan maar. Yolo. :relieved:

Met het ministukje zegel nog in mijn mond ging ik m'n vuilniszakken buiten zetten. Buiten, in het donker, merkte ik dat ik meer op m'n hoede was en me meer bewust van de donkere omgeving dan normaal. Na ruim tien minuten hoestend met m'n hoofd in een container te hebben gehangen (ik had doordat ik zo weinig zag in het donker per ongeluk m'n papier en karton in een normale container geflikkerd en moest dat dus allemaal eruit gaan vissen – intelligenter werd ik alvast niet van die LSD) was ik weer binnen en besloot ik wat op te gaan ruimen om daarna te gaan badderen.

Het opruimen duurde langer dan gepland en ik besloot in al mijn productiviteit ook nog even een wasje te gaan draaien. Hierdoor duurde het tot een uur of 2.40 uur voordat ik alle huishoudelijke klusjes gedaan had en kon gaan denken aan badderen. Op dit moment begon ik duidelijk wat meer te merken. Absoluut niet spectaculair, maar alles – gevoel, gehoor, zicht – leek wat versterkt. Het tweede stukje zegel deed zijn werk, ook al nam ik het dus ruim een uur en een kwartier na het eerste. Interessant! Ik begon zelfs lichte visuals te zien, zoals bewegingen in mijn gordijnen.

Spa in mijn eigen huis
Rond 3.00 uur had ik m'n eigen persoonlijke spa opgezet. Bad met lekker ruikend doucheschuim erin, laptop met leuke muziekjes, kaarsjes erbij, drinken erbij, mijn eigen LSD-hol. Enorm knus! :hearteyes: De LSD begon nog wat meer op te komen, want rond deze tijd heb ik Sanne min of meer bij me in bad uitgenodigd omdat ik het maar saai vond alleen (ik ben verder gewoon hetero hoor :yum:). Hoewel het afgezien daarvan in bad wel echt HEERLIJK was. Beetje geouwehoerd op Facebook, filmpjes op internet gekeken, muziekjes geluisterd, in het licht van de kaarsjes gestaard, en ik zag nog een leuke visual in de douchekop boven mij. Hij veranderde steeds in een roze/grijze bloem die open en dicht ging. Een volledige trip kon ik deze ervaring niet noemen, maar ik was ook duidelijk niet meer nuchter. Hoewel ik me mentaal wel nog heel helder voelde. Het effect van deze dosis was daarmee lastig te duiden. Een beetje net wel/net niet. Wel eens interessant om mee te maken.

Na zo'n drie kwartier in bad gechilld te hebben besloot ik mijn haar te wassen, dit was extreem intens! Ik had zo in een shampoo reclame gekund, had niet eens hoeven acteren. Het had echt een extra dimensie en was daardoor enorm lekker, beetje vergelijkbaar met gemasseerd worden onder invloed van XTC.

Rond 4.10 uur zat ik nog steeds in bad en stuurde ik naar Sanne 'godverdomme er zit hier een mug, dat meen je toch niet hè, ik hoor dat beest zoemen.' Achteraf vraag ik me af of die mug er wel echt zat, of dat dit het begin was van auditieve hallucinaties. Want het zou niet de laatste zijn!

Beginnersfoutje
Om 4.20 uur was ik uit bad, ik besloot dat het tijd was om er een einde aan te breien. Hoewel ik de gordijnen nog lichtjes zag bewegen en in de spiegel zag dat mijn pupillen aardig vergroot waren, meende ik toch klaar te zijn om te gaan slapen. Mijn ouders zouden de volgende dag om 12.00 uur langskomen, en daarom wilde ik ook gaan slapen. Maar dat maakte niet uit, dacht ik rustig, want de LSD was toch wel ongeveer uitgewerkt.

[ … ]

Note to self: LSD duurt lang. Ook in lage dosering. Afspraak volgende dag = geen drugs de avond/nacht ervoor. NIET MEER DEZE BEGINNERSFOUT MAKEN. Erewoord.

[ … ]

Want… BOY WAS I WRONG. De LSD dacht: haha fuck you, jij om 3.00 uur nog een stukje zegel nemen, ik jou bezig houden tot na zonsopgang, muahahaha!

Het was niet uitgewerkt, het begón hier pas.

Slapen? No way, what about ruziënde homoseksuelen en Brabants sprekende lama's?
Rond 4.30 uur – ik was nog steeds niet naar bed gegaan – begon ik steeds meer visuals op het scherm van mijn telefoon te zien. 2C-B-achtige visuals, niet heel heftig, maar toch wel degelijk visuals. Ojee. De LSD was nog niet van plan om mij met rust te laten. Ik borstelde mijn haar voor de spiegel, ook weer erg intens, en daardoor erg lekker. Ik besloot ook nog even de was die ik had gedaan op te hangen. Dit ging allemaal prima, mentaal voelde ik me nog steeds vrijwel nuchter.

Rond 5.00 uur lag ik dan eindelijk in bed. Mijn bed voelde lekker, zacht… en, ja, daar is-ie voor de zoveelste keer, intens. Intens, intens, intens, alles intens. Ik voelde me nog licht trippy, maar zei Sanne gedag en besloot te gaan maffen.

Welgeteld twee minuten later was ik weer terug. HOLY SHIT. Vrijwel direct nadat ik ging liggen om te gaan slapen, begon ik stemmen te horen. Echt alsof ze bij me in de ruimte waren. De stemmen klonken als de stemmen van 'typische' extreme homoseksuelen, en dan kibbelend: een homo-stel dat ruzie had. Ik wil niet stereotyperen ofzo, en sorry als ik hiermee iemand beledig, maar je weet waarschijnlijk wat voor soort stemmen/manier van praten ik bedoel.

Naast het horen van de stemmen van ruziënde homoseksuelen, ontvouwde zich achter mijn gesloten ogen een hele fantasiewereld, met allemaal enorm maffe wezentjes. Ik zag veel verschillende wezentjes, maar vrijwel ALLEMAAL hadden ze twee hoofden. Eén aan de bovenkant van hun lichaam en één, gespiegeld, aan de onderkant van hun lichaam.

De eerste wezentjes die ik echt duidelijk kon onderscheiden waren roze, en sommigen groen, eerst dacht ik dat het een soort schaap-achtigen waren, maar bij nadere analyse leken ze meer op kleine fluffy lama's. Ook deze wezentjes hadden dus twee gespiegelde hoofden aan weerzijden van hun lichaam. En ze begonnen te praten! De ruziënde homo's verdwenen naar de achtergrond en de tweehoofdige groen-roze lama-achtige wezentjes spraken met vrouwelijke stemmen die een zeer duidelijk Brabants accent hadden. (???) Omdat ze twee hoofden hadden spraken ze ook, per lama, met twee stemmen. Dus je kunt je wel voorstellen wat voor kippenhok (lamastal?) dit werd en hoe flabbergasted ik was.

Gesprek rond dit moment met Sanne:

Zaterdag 5:17
Wauw
Ik zou een microdosis nemen
En nu zie ik buitenaardse wezentjes met 2 hoofden die Brabants spreken
Waar is dit mis gegaan

Zaterdag 5:18 (Sanne)
Whahahahahahahahahahahaha
Ik ga stuk

Ik deed vervolgens steeds opnieuw pogingen om te gaan slapen, maar ik werd de hele tijd weer overvallen door levendige beelden van werkelijk vanalles en nog wat. Ik maakte de vreemdste dingen mee. Op een bepaald moment voelde het even alsof ik in een fantasy-game zat. Alles zag er vrij realistisch maar wel pixel-achtig uit. Ik bevond me in een soort middeleeuws context, aan de kleding van karakters en de omgeving te zien (een kasteel met veel land daar omheen), er waren ridders en lakeien en er was iets belangrijks bezig: er werd iemand, een held, gekroond tot koning. Ik voelde zelfs de 'emotie' van het volk: dat het zo'n belangrijke gebeurtenis was. Huh???

(Ik speel zelden echt games, laat staan fantasy, ik lees ook geen fantasy-boeken, dus dit kwam echt uit het niets.)

Een paar seconden later was ik weer terug in het Land van de Tweehoofdige Wezentjes met Brabants accent. Zo werd ik continu heen en weer geslingerd tussen verschillende, absurd gedetailleerde en compleet bizarre werelden.

Potverdorie-narretjes
Dit CEV-schouwspel heeft heel lang geduurd. Tot minstens 7.00 uur lag ik wakker, zag ik extreme droombeelden en hoorde ik allerlei stemmen. Ik kan niet eens uitleggen wat ik allemaal gezien en gehoord heb. Mannetjes, groen-rode narretjes, met meerdere hoofden (ook aan weerskanten, net als de lama's) en ook meerdere ledematen, die als een puzzel in elkaar draaiden, een daarbij hoorde ik steeds een soort gevloek, met name 'potverdorie', en ook dat gevloek draaide auditief steeds in en om elkaar: 'potverdoriedrieverpotverdriedoriedriepotverdriepotverpotverdoriedriegodverdomme', zoiets, in het ritme van het in elkaar draaien van de narretjes. En dit dus uren achter elkaar. HET WAS ZÓ ONGELOFELIJK BIZAR.

Ik werd zelfs nog even getrakteerd op een soort flashback naar mijn vorige LSD-trip. Ik kwam namelijk een oude bekende tegen: good old Mr. Boosaardige Kabouter. Ook nu ging hij weer gepaard met veer-achtige geluiden: OIIINK, OIIINK, BOIIIONJJJNK.

Verbazing
Puur feitelijk gezien was al het bovenstaande enorm vet en interessant – en dat op een dosis van 55ug! Deze CEV's waren zó complex, in verhouding tot de dosering, dat het me eigenlijk allemaal een beetje overviel. Ik kende dit ook helemaal niet van mijn eerdere ervaring met LSD, ik heb toen amper tot geen CEV's gehad, terwijl dat een drie keer hogere dosis was.

Daarnaast was ik me er natuurlijk de hele tijd ook enigszins van bewust dat mijn ouders over zes uur op de stoep zouden staan. Maar ik heb wel kunnen voorkomen dat ik hierover ging panikeren. Ik had tenslotte zelf de enigszins onverstandige beslissing genomen om zo laat nog LSD te nemen, dan moest ik nu de gevolgen daarvan maar accepteren. Ik had simpelweg nooit gedacht dat die lage dosering alsnog zo sterk zou uitpakken, en zo lang werkzaam zou zijn.

Afloop
Ik denk dat ik uiteindelijk rond 7.30 uur, nog altijd half trippend (vooral de 'potverdorie-narretjes' waren érg hardnekkig!), in slaap ben gevallen. Mijn ouders kwamen uiteindelijk gelukkig een uur later, rond 13.00 uur, en zelfs toen voelde ik me nog redelijk spacy ^^ godzijdank geen visuals meer en zij hebben er ook niets van gemerkt. Dus eind goed al goed.

Nawoord
Dit was zacht uitgedrukt een bijzondere ervaring. Wakker, met open ogen, was het effect van deze dosering niet echt spectaculair, enkel een psychedelisch laagje over de werkelijkheid. Maar in het donker, op het randje van slapen, ging het ineens volledig los! Wéér heeft deze drug me met stomheid geslagen.

Ik weet nog altijd niet zo goed wat ik van LSD moet denken. Ik vind het een ontzettend fascinerende drug, maar ook bijna té bizar. Reageer ik er zo heftig op, of is dit gewoon hoe dit stofje werkt? Ik ben altijd wel gevoelig voor het visuele aspect van psychedelica, maar de CEV's (of waren het eerder een soort dromen?) die ik van deze dosis had waren gewoon niet te filmen. Ik kan niet besluiten of ik de beelden die ik zag en de stemmen die ik hoorde nu extreem grappig of een beetje creepy moet vinden. Het effect van LSD heeft iets onaards voor me, de ervaring lijkt soms tegen de grens van waanzin, gestoordheid aan te zitten. Ik vind het daarmee een totáál ander gevoel achterlaten dan de trips die ik eerder gehad op truffels. Zelfs in deze lage dosering.

Tegelijkertijd vind ik de willekeur waarmee LSD te werk lijkt te gaan in je brein ook juist enorm vet. Wellicht moet ik het nog een kans geven in een normale dosering, 100ug ofzo, in plaats van ofwel te hoog zoals de vorige keer ofwel te laag zoals deze keer. We'll see! :smilingimp:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hahaha! Dat is wel heel bizar ja. :P

Misschien ligt het er mede aan dat je op bed ging liggen. Dat je in een soort halve droomstaat terechtkwam (ofzo). Veel mensen hebben op dat moment vaak al (lichte) CEV's nuchter.

Je titel is aangepast.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Thanks voor de aanpassing.

Ja, bizar hè? Jij herkent het dus niet? Ik denk ook dat het zoiets als wakker dromen is geweest. Al begonnen die beelden en geluiden wel echt direct nadat ik met m'n hoofd het kussen raakte. Maar misschien was het toch een soort sub-bewustzijnstoestand ofzo. Ik heb na hogere dosissen MDMA ook wel gehoorshallucinaties gehad tussen waken en slapen in. Nuchter heb ik dit nooit.

Ook fascinerend dat Sanne van een kwart van hetzelfde type alleen bodyload kreeg en geen visuals, en ik volledig omgekeerd. Zo zie je maar hoe belangrijk individuele gevoeligheid is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha wat een grappige en bizarre ervaring. Het klinkt inderdaad een beetje als een droomachtige staat. Ik kan soms vlak voor het slapen ook gekke visioenen krijgen, met mediteren trouwens soms ook als ik wat moe ben.

En verder laat LSD je denk ik toch gewoon zien dat je het niet moet onderschatten en er bewust en met respect mee moet omgaan. Ik blijf ook bij lage doseringen elke keer weer verbaasd over de potentie van het middel. Dan zie ik alles al licht bewegen terwijl ik nog totaal niet trip. LSD is gewoon ontzettend potent spul. Dit soort CEV heb ik niet ervaren op lagere doseringen, maar dat komt denk ik omdat ik dat altijd overdag doe.

En een andere tip, begin echt op tijd ermee ook met microdoseringen. Neem je een microdosering na het middag uur dan zal op tijd slapen erg lastig worden. Verder moet je als ik het zo lees, zeker niet nog minder dan een achtste van een zegel nemen voor een microdosering. Wat betekent dat je zegels aanzienlijk minder sterk zijn als waarvoor ze geadverteerd worden, want 27.5ug is genoeg om al redelijk high van te worden en voor lichte visuals te zorgen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@ Pschedelibee: ik zal natuurlijk nooit echt weten hoe sterk deze zegel echt was. Ik heb ruim een uur en een kwartier gewacht voor ik uit ongeduldigheid het andere stukje er nog bijgenomen heb, en toen merkte ik nog amper wat, behalve héle lichte visuals zoals een roze schijn op het scherm van mijn telefoon. High voelde ik me zeker niet, hoogstens een beetje anders. Ik beschreef het aan Sanne als 'hoe je je voelt na een trip, als je weer nuchter bent, maar nét nog niet helemaal.' (Zo blijf ik me dan vaak voelen tot ik geslapen heb.) Kan de LSD ook ongelijk verdeeld zijn over een zegel?

Zou best deze microdosering nog eens opnieuw willen proberen, maar ik heb nu geen zegels meer van dit type. Wel twee andere, maar die zijn lager gedoseerd, dus dat zou weer opnieuw uitproberen zijn...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zou best deze microdosering nog eens opnieuw willen proberen, maar ik heb nu geen zegels meer van dit type. Wel twee andere, maar die zijn lager gedoseerd, dus dat zou weer opnieuw uitproberen zijn...
Met elke nieuwe batch word het weer opnieuw uitzoeken wat de juiste dosis is inderdaad.

Kan de LSD ook ongelijk verdeeld zijn over een zegel?
Dat zou best kunnen, hangt ervan af of ze in een badje met LSD gedrenkt zijn of dat ze gedruppeld zijn. De meest betrouwbare manier voor microdoseren is dan ook om het in water op te lossen, maar aangezien mijn zegels wel goed gelijk verdeeld zijn heb ik dat tot op heden ook nog niet gedaan.

De sterkte blijft voorlopig helaas lastig inderdaad, daarbij zat er nu ook nog tijd tussen je doseringen dus weet je ook niet helemaal of wat je nu binnen gekregen hebt vergelijkbaar is met in 1 keer een kwart zegel. Maar wat ik vooral wilde aangeven is dat 27ug veel te veel voor een microdosis is, aangezien je daar al redelijk high van zou moeten worden. Dus dan is de kans groot dat je zegels minder sterk zijn of niet gelijk verdeeld.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Thanks voor je antwoorden.

Maar wat ik vooral wilde aangeven is dat 27ug veel te veel voor een microdosis is, aangezien je daar al redelijk high van zou moeten worden. Dus dan is de kans groot dat je zegels minder sterk zijn of niet gelijk verdeeld.

Ja, ik was me er al van bewust dat 27ug eigenlijk al te hoog is voor een microdosering. Het leek me wel interessant om rond de treshold van 25ug te gaan zitten, gewoon om eens te zien wat er zou gebeuren, maar daarnaast is er ook het praktische probleempje dat je een wel een bijzonder ontwikkelde fijne motoriek moet hebben om die zegel nog kleiner te krijgen. Vond het nu al een knutselwerkje.

Dat de zegel minder LSD bevatte dan vermeld, dat zou goed kunnen. Ik heb geen referentiekader wat dat betreft. Zal ik helaas ook niet snel krijgen, nu ze niet meer testen op het aantal mics. Hij was voor mij royaal sterk genoeg, though. :confused:mile:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Over dat testen he, ze geven aan dat het te duur is geworden, en ze daarom niet kunt laten testen. Waarom geven ze "ons" niet de keuze? Dat er gewoon een prijs voor is als je je LSD toch wilt laten testen? Of gaat het echt om zulke hoge bedragen dat niemand dit zou doen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, ik was me er al van bewust dat 27ug eigenlijk al te hoog is voor een microdosering. Het leek me wel interessant om rond de treshold van 25ug te gaan zitten, gewoon om eens te zien wat er zou gebeuren, maar daarnaast is er ook het praktische probleempje dat je een wel een bijzonder ontwikkelde fijne motoriek moet hebben om die zegel nog kleiner te krijgen. Vond het nu al een knutselwerkje.

Dat de zegel minder LSD bevatte dan vermeld, dat zou goed kunnen. Ik heb geen referentiekader wat dat betreft. Zal ik helaas ook niet snel krijgen, nu ze niet meer testen op het aantal mics. Hij was voor mij royaal sterk genoeg, though. :confused:mile:
Ja snap ik, een interessante ervaring was het uiteindelijk sowieso. Wat betreft het knippen, je kunt zeker met sterkere zegels ze gewoon het beste oplossen in water. Dan hoef je niet zo te priegelen en heb je ook geen probleem wanneer het ongelijk verdeeld is over de zegel.

Over dat testen he, ze geven aan dat het te duur is geworden, en ze daarom niet kunt laten testen. Waarom geven ze "ons" niet de keuze? Dat er gewoon een prijs voor is als je je LSD toch wilt laten testen? Of gaat het echt om zulke hoge bedragen dat niemand dit zou doen?
Hoeveel het precies kost weet ik niet. Maar denk dat je voor de labkosten van LSD zo over de honderd euro zit en misschien nog wel een veelvoud ervan. Ze vertelden mij destijds bij de testservice dat LSD testen zo'n 4 keer duurder is dan bijvoorbeeld MDMA.

Ik kwam laatst wel dit tegen: https://energycontrol-international.org/drug-testing-service/
Je kunt je zegel naar Spanje toesturen en voor 70 euro kwantificeren ze het. Ik heb nu 3 verschillende zegels in huis, waarvan 1 maar gekwantificeerd is, dus denk dat ik binnenkort eens een van de andere ga opsturen.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik kwam laatst wel dit tegen: https://energycontrol-international.org/drug-testing-service/
Je kunt je zegel naar Spanje toesturen en voor 70 euro kwantificeren ze het. Ik heb nu 3 verschillende zegels in huis, waarvan 1 maar gekwantificeerd is, dus denk dat ik binnenkort eens een van de andere ga opsturen.

Ja, dat is ook niet goedkoop maar als je inderdaad een heel vel, of in ieder geval een hele boel van dezelfde zegels hebt is dat zeker de moeite waard lijkt me.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oei, dat is aardig prijzig ja. :grimacing: Toch iets teveel van het goeie voor een LSD-tripje, haha. Maar ik ga dat linkje onthouden, voor mocht ik een keer op het idee komen veel LSD in één keer te bestellen.

Ga me ook eens verdiepen in dat LSD oplossen in water.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan