Experimenten met 3mmc

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Heyy allemaal,

Ik zal even kort een toelichting geven om daarna mijn ervaringen te delen.

Ik heb altijd al een interesse voor drugs gehad en ook veel dingen geprobeerd.
Nou hoorde ik steeds meer over 3mmc en werd nieuwsgierig. Zo gezegd zo gedaan gelijk maar 5 gram bestel (ik ben redelijk ervaren met drugs dus vandaar)

voor dat ik besteld had ben ik mij gaan in lezen over de manieren waarop je het zou kunnen gebruiken.
Dat bleek heel goed te zijn want op elke mogelijke manier kan je het gebruiken.

wat heb ik nu allemaal gedaan en zal ze opsommen en daarna vertellen hoe het was en hoe het voelt

1 snuiven
2 slikken
3 slammen
4 booty bumpen

1 de eerste ervaring met 3M. Ik heb aardig wat ervaring met coke maar dit was toch wel andere koek. Het brand enorm in je neus en ruikt heel erg naar verbrand plastic. Het gevoel begon na een minuut of 6-7 te werken. Gelijk voelde ik me fijn kreeg het lekker warm en merkte dat alles intenser aanvoelde. Plus ik had gelijk zin in sex. Ik moet zeggen dat op welke manier je het ook gebruikt je sowieso enorm geil wordt en zin krijgt. maar terug naar het gevoel nog eens 10 min later voelde ik een beetje het mdma light effect dat een beetje in kleine golfjes komt. Al met al een super toffe ervaring maar de volgende dag was heel mijn neus kapot omdat het dus zo brand. (Kijk dus uit) zeker omdat je steeds bij wil pakken vanwegen het heerlijke coke effect wat er bij komt kijken.

2 ik had wat afgewogen en in een capsule gedaan. En toen begon het wachten. Na ongeveer een kleine 50 minuten begon het langzaam in te werken. Vlinders in mijn buik lekker warm en wil gelijk praten en gezellig doen. Het fijne is dat het langzaam opbouwt niet als mijn ervaring tot nu toe met xtc dat het zo’n klap geeft als het binnen komt. Na maten de uren Vorden voelt het steeds lekkerder het komt weer met kleine golfjes dat mdma gevoel en dan komt dat coke light gevoel weer waardoor je super scherp bent. Muziek is fantastisch en ik had speciaal voor de gelegenheid een beamer lamp gehaald zo dat we wat sfeer licht hadden. Ik moet eerlijk bekennen beste idee ooit.

3 slammen. Dit was sowieso mijn eerste keer ooit slammen. Van te voren goed ingelezen en de benodigde attributen aangeschaft. Na wat geklungel lukt het mij na 5 poging toch de naald een ader in te krijgen. Ik trek wat bloed in de spuit en druk langzaam af. Binnen 10 seconden begint het te werken. Wauw just wauw. Wat was dit een fantastisch gevoel je aderen door je hele lijf voelen warm aan. En om het proses wat te versnellen snuif ik er nog een lijntje 3M bij. Nou begint het echt. Van de ene golf van dit fantastische gevoel val ik in de ander eerst klein en dan intens hoog. Ik had meteen zin in seks maar was alleen thuis. En aangezien ik het super lekker warm had besloot ik me dan maar helemaal uit te kleden. Mijn raam stond op een kiertje en elk kleine windvlaagje voelde fantastisch. Als of iemand je heel liefdevol streelt. Heerlijk al die tinteling over je lijf. Na 35 min begin het gevoel allemaal wat te zakken. En na ongeveer 1 uur is het “volledig” uitgewerkt. Maar toen starte de cravings. Niet normaal echt zo erg had ik het nog nooit gehad. Plus voor mensen die van plan zijn te gaan slammen zorg voor de juiste spullen en doe het niet alleen. Er waren een aantal momenten dat ik dacht oehh met iemand even praten en die persoon die mij nu ff rustig kan laten voelen mis ik nu. Plus iemand anders de injecties laten zetten is makkelijker met minder risico dat je mis prikt.

Booty bumpen

eigenlijk voelt dit vrijwel het zelfde als het slammen alleen het gevoel is wat beter te controle. en ja gek genoeg is dit we de manier waarop je het geilst wordt. Terwijl ik nu nog na geniet van mijn uur gelden genomen. Booty bump schrijf ik deze tekst

al met al na dit allemaal geprobeerd te hebben zeg ik dat het een hele fijne drug is zowel in gezelschap of wanneer je alleen bent.

ik wilde graag een tegengeluid laten horen over 3 mmc zeker omdat het nu zo negatief in het nieuws komt. Ik denk dat als je alles met maten doet het wel mee valt.

ik hoop dat je het leuk vonden om mijn ervaring te lezen en mocht je vragen hebben stuur gerust een bericht of reageer hier onder.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Vind die ophemeling eigenlijk niet nodig en al zeker niet als het om spuiten gaat van een middel waar nog veel te weinig onderzoek rond gedaan is. Dat tegengeluid is net als politieke partijen. Links en rechts. Rechts zegt dat het gevaarlijk spul is. Links is jij die het ophemelt. Genoeg mensen voorbijgekomen die schreeuwen dat het topspul is. Word tijd dat de nadelen ook es in het licht gezet worden.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vind die ophemeling eigenlijk niet nodig en al zeker niet als het om spuiten gaat van een middel waar nog veel te weinig onderzoek rond gedaan is. Dat tegengeluid is net als politieke partijen. Links en rechts. Rechts zegt dat het gevaarlijk spul is. Links is jij die het ophemelt. Genoeg mensen voorbijgekomen die schreeuwen dat het topspul is.
Langs de andere kant wel interessant om gebruiksreports te lezen over ongewone routes of administration. Denk dat de meeste mensen met gezond verstand wel weten dat IV link kan zijn, zeker met NPS. Hij zet er ook wel degelijk de negatieve kant van deze ervaring erbij. Waarschuwen in de comments is zeker wel oké maar DF blijft een drugsforum wat sommigen soms vergeten.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Langs de andere kant wel interessant om gebruiksreports te lezen over ongewone routes of administration. Denk dat de meeste mensen met gezond verstand wel weten dat IV link kan zijn, zeker met NPS. Waarschuwen in de comments is zeker wel oké maar DF blijft een drugsforum wat sommigen soms vergeten.

Vind ik zeker interessant maar hier word het enkel opgehemeld. Volgens TS is er geen enkel nadelig effect terwijl op dit drugsforum al meerdere malen het tegendeel bewezen is.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vind ik zeker interessant maar hier word het enkel opgehemeld. Volgens TS is er geen enkel nadelig effect terwijl op dit drugsforum al meerdere malen het tegendeel bewezen is.
Nochtans heeft OP het over intense cravings tijdens de comedown. Voor zover ik weet is dit noch een positief effect noch hetgeen wat iemand zou willen.

Moffel100

Bewuste gebruiker
Ik raad het je af de nadelen wegen niet op tegen het gevoel. Ookal is dat wel oprecht een fijn en lekker gevoel. Het brand nogal en je krijgt mega spierpijn. Plus je neemt al snel te veel. DUS NIET DOEN
Vermeng je het dan met water en dan spuit je het de ader in? Klinkt mooi heftig. Lijkt las ergens dat je zo ook aders dicht kunt laten slippen?

Doe zelf even normaal.
Ik vind het mooi en interessant om te zien hoe iedereen anders reageert en anders tegen ervaringen aan kijkt. Dat is ieders goedrecht natuurlijk. Ik vond het alleen een goed idee om de ervaring te delen. En aangezien die een forum is waar ervaringen worden uitgewisseld leek mij dit een mooie ervaring om met jullie te delen juist ook de positieve kanten maar zo heb ik ook een aantal negatieve kanten benoemd. Uiteindelijk bepaalt iedereen zelf wat ze met de “info ervaringen” doen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan