Expert gezocht, tips...

Besmart

Newbie
Help :confused:
Mijn vriend en ik wilden al heel lang paddo's proberen en na veel gelezen te hebben heb ik een grow kit( golden teatcher) gekocht. Na ruim twee weken kunnen oogsten en de opbrengst viel niet tegen (190 gram). Laten drogen en een datum geprikt. Omdat het de eerste keer was gestart met 1,5 gram pp. Waren zo'n drie paddootjes. De eerste twee gegeten, goed gekouwd en relaxed gewacht. Na een uur bij ons alletwee nog niets, dus laatste steeltje op. Al snel een kleine kriebel in mijn buik en warme handen. Gevoel leek veel op het gevoel bij xtc, dus dacht: nu gaat het beginnen. Er kwam alleen niets meer. We zijn naar buiten gegaan en hebben na een uur weer een gram bij gepakt, nog steeds weinig effect. Uiteindelijk thuis weer een muziekje opgezet en zijn we gaan liggen. Kon me laten meevoeren door de muziek, maar geweldige gevoelens zijn achterwege gebleven. Uiteindelijk hebben we de man zo' n 5 gram pp op. We hadden niet gegeten en voelden ons goed.

Hebben we teveel verwacht of er teveel op zitten wachten? De volgende keer willen we thee zetten. Heeft iemand nog tips voor de thee of een verklaring voor bovenstaande?
Een vriend van ons ( een ervaren tripper :grin: ) neemt altijd 10 gram gedroogd, maar lijkt me erg veel...

justmakepeace

Belezen gebruiker
De sterkte van de paddo's variëert heel erg per paddo (zelfs binnen een flush) ik ben geen expert maar twee weken geleden is een maat van mij naar het ziekenhuis afgevoerd omdat die zo ontzettend hard ging dat die helemaal de grip kwijt was en dat al na 2,5 gram (ze waren heel klein dus was de hoeveelheid stof ook hoger) Wat dat betreft is het wel verstandig dat je met lagere dosis begonnen bent, maar ik ben natuurlijk geen expert :wink:

Besmart

Newbie
Gewoon weer rustig beginnen dus?! Aankomend weekend weer een tripje gepland, wie weet nu meer succes :wink: . Thanks!

justmakepeace

Belezen gebruiker
ja, je moet ze zo goed mogenlijk drogen en je kunt beter iets te weinig pakken als iets teveel :tongueout: Je moet gewoon 1,5 tot 2 gram pakken en dan na anderhalf uur bijpakken als je het effect te slap vindt (ik pak nooit bij omdat ik daar dan geen zin meer in heb en ik me in een milde trip ook kostelijk kan vermaken :tongueout:).

Bovenaan