1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Extra veel zin om te roken tijdens speed gebruik?

Discussie in 'Speed' gestart door xBlondiee, 7 sep 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. xBlondiee

xBlondiee Newbie

Als ik speed heb gebruikt heb ik extra veel zin om te roken, meer sigaretten als normaal en sneller achter elkaar.
    waarna ik de dag erna een super droge keel er aan over houdt.
    Wie herkent dit? Of weet hoe dit komt?

:wave:

2. Svali

Svali Badass junkie Tripreporter

De meeste drugssoorten die eindigen op -ine, versterken elkaar. Zoals dus nicotine met amfetamine of cocaïne, caffeïne enz. Vandaar drang naar meer roken, dat maakt het gevoel beter.

Let dus op dat je niet te veel rookt, en probeer er een tijd voor te zetten. Des te minder je rookt, des te lekkerder elke sigaret is. En je hebt een minder droge keel.

3. mattskovic

mattskovic Wijs gebruiker

hier kan ik enkel maar ja op antwoorden :grin:

@svali van waar komt deze bewering lijkt me maar raar want met cocaïne heb ik enkel zin in alcohol en dat eindigt niet op -ine :tearsofjoy:

4. Svali

Ik zie dan ook nergens staan dat alles waar je zin in krijgt eindigt op -ine. :confused:

5. mattskovic

mattskovic Wijs gebruiker

zal het wel verkeerd begrepen hebben svali :grin: excuseer :tongueout:

6. Svali

Geen probleem.

7. suusk1983

suusk1983 Newbie

ja heb ik ook, ook meer trek in alcohol als balans middel zegmaar. Doe ik pep voor peppie gevoel dan half glaasje alcohol weer relaxter, dan weer lijntje etc waardoor je het lekker uitbalanceerd naar gelang je behoefte/locatie van dat moment (bijv thuis hangen, bezig zijn en pep gebruiken=langere perioden tussen lijnen en wat meer relax alcohol als wijn, prosecco etc. ja ik ben dan ook een vrouw een man zal wat anders nemen waarschijnlijk:grin: Als ik uit ben dan wat meer snuiven en minder alcolhol maar meer frisdrank en water). Wat bij mij dus vooral helpt is afwisselen en jezelf voor de gek houden met hoeveelheden, dus alsje trek heb alcohol, roken, blowen etc gewoon nemen maar dan een klein stuk van wat je normaal zou nemen, uit gewoonte dus. Trek in alcohol neem dan kwart glas bijv of paar hijsen van een peuk. Meestal gaat het toch om de smaak, omdat het relaxed is op dat moment en het gevoel dat je dit en dan moet/wil nemen. Zo ontzie je jezelf dus niets maar heb je wel veeeeeel minder last achteraf. Verder bezig blijven (al is het maar iets gaars of loop je af en toe ff naar een andere kamer), van hangen en doorsnuiven blijf je paffen

8. suusk1983

suusk1983 Newbie

ohja verder ook veel 'normaal' drinken tussendoor en kauwgom eten tegen droge mond, zo voorkom je beschadigingen in onder andere te mond door vochttekort (sowieso belangrijk veel te drinken, en dan bedoel ik dus niet alcohol, tijdens pep gebruik ook als je geen dorst hebt jezelf wel ertoe zetten. zo beperkt je de lichamelijke schade en geef je je lichaam de kans zichzelf te reinigen. Zonder vocht toevoer kan je lichaam de afvalstoffen moeilijk kwijt en zal je achteraf ook meer last hebben) ook regelmatig tanden poetsen en mond spoelen met mondwater/water met zout

9. 19hyperdrive80

19hyperdrive80 Experimenterende gebruiker

klopt heb ik ook met bier of drank vaag :confused:

10. R-user070

R-user070 Newbie

Heel herkenbaar. Ik gebruik dan geen speed, maar coke en rook als ik uitga en gesnoven heb zo 20-35 sigaretten weg op een avond.
    BIZAR en waarschijnlijk helemaal niet goed! Maar daarentegen doe ik de combi cocaine en sterke drank bijna niet. En ik denk dat de meeste hier wel weten hoe levensgevaarlijk die combo is! Bier en coke doe ik dan weer wel omdat bier wat anders is dan sterke drank maar ook met dit kijk ik uit en doe het met mate!

11. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@R-user070

Alcohol is alcohol. In mijn geval doe ik een stuk langer met een lekkere malt whisky dan met een biertje, dus veel verschil is er niet.

12. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Ojaaaa, zo herkenbaar! Geef mij een MDMAtje en ik smoor zo een bigpack weg op een avond. Elk half uur heb ik afgesproken. Dat doe ik dan alleen als ik gebruikt heb, met een kauwgommetje en dextro energie drank. Stom! Want alleen dan is roken te lekker. In het dagelijks leven rook ik niet (meer)...

13. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Op zich valt het wel mee, ik rook er per uur niet meer door. Maar de tijd die ik normaal slaap rook ik dan toch gewoon door en dat merk ik wel een dag later.

Ik vind alcohol veel meer een trigger om meer te gaan roken.

Fool vindt dit leuk.
  14. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik rook niet, maar deed het vroeger wel eens vaker bij uitgaan, inderdaad - na alcohol. Ik vind sigaretten smerig, maar na (veel) alcohol heb ik er somehow ineens zin in.

Net als acht.zes vind ik alcohol dus een grotere trigger dan speed, althans heb het bij speed nooit gemerkt (dan eerder een aversie voor alles met een sterke smaak of geur, dus ook rook), maar heb speed dan ook nog niet in een sociale context gebruikt.

Het is wel een bekend gegeven though, dat je tijdens speedgebruik meer gaat paffen.

acht.zes vindt dit leuk.
  15. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Grappig. Ik dus juist minder maar dat is niet omdat ik geen trek heb maar omdat m'n focus dan ergens anders op zit, bijvoorbeeld een chat, of wat dan ook, en dan vergeet ik steeds dat ik een shaggie wilde draaien. Of drinken pakken, of wc en zelfs een nieuw lijntje speed. Ik zeg ook gewoon "brb" maar blijf dan vervolgens gewoon doorlullen. :tilttearlaugh:
    Soms kan ik me daar enorm aan storen zelf ook, vooral in geval van wc, want ik heb al 2x een blaasontsteking gehad van speed dus je plas ophouden is dan al helemaal niet slim en heb ik het straks weer. Erg irritant!
    Maar goed, ik rook dus wel eens uren niet in de piek. :flushed:

De Dunne vindt dit leuk.
Laden...