Extreem andere uitwerkingen...

MJP

Experimenterende gebruiker
He hallo ! Hier weer eens een kattebelletje van een senior user ha ha !! Ff serieus... Wat is dat toch met die verschillende contents van XTC... Heb ik een aantal waar ik volledig helemaal geweldig van wordt en waar je ongeveer een dag of 2 a 3 later na effect van hebt. Die ik trouwens goed onder controle heb de laatste tijd door veel fruit te eten en positief te denken op het moment dat het eventueel fout voelt. Maar dan krijg je een ander snoepje aangeboden (volledig vertrouwd adres hoor !) en dan merk je zoveel verschil !! Heb nog nooit zoveel gejankt...als een klein kind echt waar !!! Ok niet alleen negatief hoor, maar ook van geluk. Ik wist niet dat ik zoveel tranen had ha ha !! Nee niet echt leuk.... Dus die maar ff teruggegeven. En met de "oude" voorraad geen probleem !! Super gevoel en in combi met een "blauwe jonge" helemaal toppie met sex !! Men... heerlijk !! Mijn vrouwtje daarentegen heeft nu het probleem dat ze er heel loom van wordt. Ze danst heel veel op een avond, maar op het moment dat het pilletje gaat werken lukt dat niet meer en kan ze geen ritme meer houden. Moet wel zeggen dat dit in een parenclub was waardoor ze wel weer heel veel zin in sex kreeg... Nee ik klaag niet !! Nou is het zo: ze neemt meestal een halfje en ik een hele. Als die van mij begint heeft zij zoiets van: die van jou wel en die van mij niet...dus neemt ze nog een halfje en binnen een kwartier is het raak ! Is het dan beter om hem helemaal in 1 keer te nemen ? Ipv eerst een halve en dan nog een halve ? Reageert het lichaam dan anders denken jullie ? We hebben de laatste tijd veel erotische feesten gehad en binnenkort gaan we weer naar een housefeest en gaan we kijken of het aan het soort feest ligt hoe een pilletje valt.... Wat een verhaal weer he.... Ik hoop dat jullie me wat meer hierover kunnen vertellen en of jullie hetzelfde ook wel eens meegemaakt hebben.

Bedankt voor jullie reacties !!

Maurice.

Static Search

Belezen gebruiker
redosen heeft meestal niet zo veel zin..als je niet te lang wacht ertussen gaat da wel maar ik vind het beter als ik alles in een keer gebruik..

J0rrit

Badass junkie
ze kan beter alles in 1 keer nemen, omdat als je te weinig neemt, dan blijft het opkomen maar het slaat niet in, dat herken je misschien wel, zon gevoel van net niet. Als je zon gevoel hebt blijf je juist heel sloom ipv energierijk. Als die inslaat ben je dat wel.

btw: als je snoepjes hebt met alleen mdma en geen speed, voelt het sowieso nog chiller omdat speed de werking van mdma een beetje tegenhoudt, dat wil zeggen dat je je minder lekker voelt en minder spacet.

neti

Badass junkie
Ik heb meestal geen echt na-effect... beetje loom de dag nadien... en verder soms de tweede dag nadien heftige afkickverschijnselen in de zin van willen scoren (pil)

XpRnz

Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem. Die begint ook altijd met een halve, maar komt dan nog niet over 'de grens' zeg maar. Als er dan een halve bijgaat komt het pas lekker op. Maar zij neemt dan weer geen hele in het begin omdat ze dat wat te heavy vind en dan meestal moet overgeven.

Maar voor jou vriendin zou ik dan adviseren om lekker een hele erin te gooien, of 2 halfjes vlak achterelkaar.

MJP

Yo !!

Bedankt voor jullie reacties. We gaan het dinsdag uitproberen. Jullie krijgen uitvoerig te horen hoe het ging ok ?? Hele fijne dagen enneh... Niet teveel snoepen he !! Ha ha !!

MJP

MJP

He allemaal !!

Nou het ging als een speer hoor ha ha !! Inderdaad met het pilletje in 1 keer ging het FANTASTISCH !!! Heerlijk !! Wat kun je toch een lol hebben met die troep he ha ha !! Nou ik ga er maandag weer van genieten hoor. Iedereen alvast een waanzinnig oud en nieuw en een verstandig 2007 !!

MJP

Bovenaan