• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Extreem intense ego death ervaring op 2C-B (20mg oraal, 22mg nasaal)

Worldherbals - Online smartshop and headshop

AnoNexus

Newbie
Achterinformatie: In de loop van ongeveer een half jaar ben ik veel te snel begonnen met experimenteren met psychedellica, het ging hier om hoge dosissen LSD waar ik al snel achterkwam dat ik er extreem gevoelig voor was, mn tweede volledige ego death is volledig ge-escaleerd en sinds dat moment ben ik vrijwel gestopt met psychedellica en er een stuk bewuster mee bezig geweest.

Ongeveer 4 - 5 maanden later (Waarin ik alleen nog regelmatig wiet en hash heb gebruikt) kreeg ik de mogelijkheid om DMT te proberen, twee korte trips op een hele lage dosis, aan het eind van deze dag kreeg ik twee capsules met 2C-B in mn handen gedrukt, een met 20mg, een met 22mg

2C-B was een van de middelen die ik al heel lang erg graag wilde proberen, toen ik thuis kwam besloot ik om maar meteen die avond/nacht er op te trippen omdat ik me nog erg energiek en goed voelde.

Hier ga ik behoorlijk de fout in; Aangezien ik ervaring heb met tot 350ug LSD gecombineerd met wiet, volledige ego death ervaringen, had ik het idee dat 2C-B mij nooit erg onder de indruk zou kunnen brengen dus besloot ik 20mg oraal te doseren, een hoop wiet te vapen, en misschien later nog de andere 22mg bij te nemen, pil genomen, gedouchet, rustig ongeveer .3 gram wiet opgevapet en ongeveer 45min na t doseren voel ik nog niks maar ben ik klaar om het gewoon lekker te laten gebeuren

Dan zie ik daar die andere pil liggen, shit, wat doe ik daar nou mee? Ik moet hem wel ergens verstoppen.... tenminste, ik kan hem ook gewoon snuiven toch? Ik had gehoord dat 2C-B gesnoven een stuk intenser is wat mij nogal aanspreekt dus ik besluit all in te gaan en die 22mg er nog bovenop te snuiven

Ik ben nog ongeveer 10minuten aan t chatten met iemand, en besluit om "nog even naar het toilet te gaan nu ik nog nuchter ben"
Met dat ik overeind kom merk ik dat die "nuchterheid" slechts een illusie was, ik voel een sterke golf van dat bekende psychedellische space gevoel en al wat vibratie in mn visie over me heen slaan, met dat ik de trap afloop zie ik de patronen in de ramen al subtiel beginnen te draaien en fractalisen, oh fuck, im in for a ride

De +- 2 uur hier na zijn erg blurry omdat t allemaal zo snel gaat, maar met dat ik in bed ga liggen voel ik mn lichaam al snel helemaal wegsmelten in psychedellische warme golven en besef dat dit wel eens heel heftig kon gaan worden, ik zet een goede koptelefoon aan met psytrance en world al snel haast hypnotisch meegesleept in de visuals die onderhand venijnig fel en kleurrijk rondraaien en mijn wereld over nemen,

Helaas voel ik ook wat hele intense misselijkheid opkomen, met dat ik hard een psychedellische space in getrokken word is het enige wat me echt in de wereld houd de misseleikheid aanvechten, echter zit ik plotseling recht overeind in mn bed met kots over mn deken heen, door de sterkte van de trip had ik niet door dat t zo erg was en dit totaal niet zien aankomen, gelukkig had ik twee dekens over en kan ik de vieze gewoon even snel in de was gooien

Op het moment dat ik weer ga liggen verlies ik echt compleet de controle, de visuals zijn onderhand intenser dan enige trip die ik ooit heb meegemaakt en de headspace is heel anders dan LSD, echter ongelofelijk bijzonder en leuk, alle muren zijn fel lichtblauw met hypnotiserende knalroze spiralen erop, tracers blijven tientallen seconden staan en ik voel mn ego langzaam, en op een veel liefdevollere manier dan op LSD wegvloeien

T intenste van de trip kan ik niet goed meer naar boven halen maar mijn hele kamer was gewoon een grote draaikolk van felgekleurde patronen, in het midden van de kamer leek een soort digitale computer achtige entity te zweven die als een soort midden van de trip of zelfs t universum voelde maar dit is slechts een vage herrinering

De headspace in de trip was mild, maar erg vredig en tevreden met alles, het voelde erg "fastpaced" en speels aan, het was de enige trip die ik ooit heb gehad die echt comfortabel voelde, een complete ego death met absurd intense psychedellische effecten die niet onder doen aan een aantal zegels LSD, ik hou heel erg van het introspect van LSD wat dit helaas niet bied, maar als ik nog eens een echt leuke intense ervaring wil hebben is dit zonder twijfel beter.

Ongeveer 2 uur later begint de trip langzaam tot rust te komen en begin ik wat te chatten met vrienden in discord, mijn telefoon neemt ongeveer mijn hele realiteit aan en strekt zich uit over heel mijn visie, ik raak telkens verdwaald in discord alsof ik door t programma zelf heen zweef en heb toch echt nog een hele mindfucky trippy headspace, ik besluit maar wat netflix te gaan kijken, een natuurserie natuurlijk, de olifanten lijken ogen bij hun slachtanden te hebben en de bossen fractalisen in de meest absurde en bijzondere patronen, heel gave ervaring

Onderhand begint het interessante spannende wel echt uit te werken en begin ik te verlangen naar slaap, door de hoge dosis heb ik echt wel een uur of 5/6 getript en kon ik pas zon 8 uur later slapen

Iemand ervaring met zon absurd intense ervaring op 2C-B? Ik had niet het idee dat 2C-B ook maar een fractie van dit kon opbrengen maar ben blij dat t wel is gebeurd.

I

Digitalism

Experimenterende gebruiker
Heftig! Maar lees jezelf eens in van tevoren, man. Nasaal is het effect ca. een factor drie sterker t.o.v. orale consumptie. Kortom, je trip was qua intensiviteit gelijk aan een trip van ca. 80 mg oraal. Het verbaast me overigens wel dat het zo lang duurde voordat het insloeg. Toen ik het snoof, weliswaar een dosis van 10 mg, merkte ik het binnen een minuut en zat ik er binnen twee minuten volle bak in.

AnoNexus

Newbie
Bijzonder, ik heb de dag hierna weer 2C-B gebruikt echter toen maar ongeveer 17/18mg gesnoven, met natuurlijk duidelijk minder effect vanwege 2 dagen op rij, toen duurde t echt een kwartier voordat er wat visuals kwamen, was 100% wel 2C-B, lijk er wel gevoelig voor maar t kickte niet bijzonder snel in

En ja, ik wist dat 22mg snuiven heel erg veel was en erg intens zou worden, ik had me zeer goed ingelezen op de drug, echter had ik een beetje de illusie dat "heel erg intens" zo als je het veel leest over hoge dosissen 2C-B nogsteeds niet op het niveau aan diepe psychedellische ervaringen die ik eerder heb gehad zou komen omdat t een reputatie heeft als licht headspacevrij tripmiddel, daarboven op houd ik van intense trips dus wilde ik er gewoon het heftigste uithalen wat kon, dosis was ook echt heel leuk en goed handelbaar, had gewoon niet verwacht dat 2C-B hiertoe in staat was

Sinds dat weekend waarin ik meerdere keren 2C-B en DMT heb gebruikt ben ik ook gewoon weer terug naar enkel hash en wiet en zal t zou houden tot ik weer een goede LSD trip met tripsitter en tripkiller kan plannen, misschien wil ik wel wat met salvia gaan experimenteren binnenkort

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
@AnoNexus welkome op het forum!

Interessant verhaal. Ik had niet verwacht dat 2-CB dit soort effecten zou kunnen hebben. Maar goed ik heb dan ook geen eigen ervaring met dit soort zware doseringen. Ik vraag me soms wel af of je voor echte zware trips niet beter een ander middel kunt gebruiken ipv een enorme dosis 2-CB. Ik vind zelf 2-CB altijd al best een aanwezige bodyload hebben. Het verbaasd me niet heel erg dat je moest overgeven op deze dosis.

Het klinkt trouwens alsof je echt heel hard aan het experimenteren bent met psychedelica. Nu is experimenteren met psychedelica natuurlijk ook hartstikke leuk en interessant... Wat ik me alleen afvraag is: "vanwaar de haast"? De meeste mensen op dit forum hebben nog een heel leven voor zich en dus alle tijd om rustig aan te experimenteren. In het geval van psychedelica is dat vaak ook wel verstandig omdat je dan meer tijd hebt tussen je trips om te verwerken wat je allemaal hebt meegemaakt...

Anyways bedankt voor het delen. Ik ben al benieuwd naar je Salvia ervaringen als je dat daadwerkelijk gaat doen...

P.S. Weet je zeker dat je 350ug LSD had? De gemiddelde LSD zegen in NL heeft ruim 70ug. Dat zouden dus 5 zegels van "gemiddelde LSD" zijn...

AnoNexus

Newbie
@Eik

Dankjewel voor je reactie :grin:

De bodyload was inderdaad op de comeup zeer intens, echter niet zo erg als LSD, bij LSD is de gehele comeup een grote nachtmerrie voor me, hier was het gewoon vervelend, richting de peak viel het eigenlijk wel mee, wel moet ik zeggen dat de 17mg nasaal of 20mg oraal die ik in de dagen daarna nog genomen heb absurd veel euforischer waren, deze trip was sws te intens om bewust met de euforie bezig te zijn

En nee, het experimenteren met psychedellica valt echt heel erg mee, ik ben heel onverantwoordelijk binnen een half jaar van uberhaupt nog nooit wat gedronken naar ruim ervaring met Wiet, LSD, DXM en MDMA geschoten, maar nadat het allemaal behoorlijk uit de hand liep (Vriend raakte in drug-induced-psychosis op mn laatste LSD trip en zijn toen samen in het ziekenhuis beland, ik had eigenlijk een hele goeie trip en moest alleen mee omdat ik ook zo verward was als t maar kan, echter was dit wel een heftige wakeup-call waarna ik psychedellica echt met meer respect ben gaan gebruiken.)

Zoals ik al zei, ik heb toen maanden lang niks gebruikt, daarna in een weekend in 4 dagen 3 keer 2C-B gebruikt, maar daarna weer netjes teruggegaan naar alleen wiet, heb hierin ook echt bewust naar mn lichaam geluisterd en als ik me niet meer fit had gevoeld voor die 2e of 3e keer had ik dat ook zeker niet gedaan.

En zodra ik mn nieuwe loon heb ga ik een pakketje met wat losse salvia bladeren en wat 5x extract bestellen en heel langzaam vanaf de absolute treshline dose heel langzaam opbouwen tot ik op een plateau zit wat intens genoeg is maar nog goed controleerbaar is (indien mogelijk) 't klinkt als een leuke en vooral heel interessante drug om eens per week of om de week een kort tripje op te hebben om mijn fascinatie voor psychedellische ervaringen te bevredigen (Ik ben een heel positief persoon die het leven op zich al heel fascinerend vind, en psychedellica gewoon absurd interresant vind, ik heb er weinig erg "positieve" ervaringen op gehad, maar het introspect en de ronduit fascinerende ervaringen die het oplevert zijn toch heel betekenisvol naar mijn inzicht) Mocht ik nou echt een interesant genoege ervaring hebben (Ik ga echt ruim sub-breaktrough dosen dus waarschijnlijk niet zo heel veel bijzonders) zal ik t hier delen :grin:

En ja, ik weet dat zegels vaak erg underdosed zijn, echter durf ik over mijn 330ug ervaring wel met zekerheid te zeggen dat dit er erg in de buurt zat, over de 250/275 ging het absoluut, deze zegels waren geadverteerd als 220ug, ik ben dan wel aardig gevoelig voor LSD, maar van 1 van deze zegels zat ik op het randje van volledige ego death, dit was echt de meest mentaal diepe (en afgrijselijk donkere) trip die ik ooit gehad heb, eigenlijk geen enkele interactie met de realiteit meer voor een paar uur, zegels testte positief op indoles dus t was geen NBOMx of DOx substance.
Bij deze 330ug trip had ik 1.75 van deze zegels genomen, echter dit laatste kwartje alleen maar om voor tolerantie op te maken, ik had 8 of 9 dagen daarvoor die ene zegel genomen (zegt natuurlijk wel wat over mn misbruik toen dat ik een week na de meest heftige bad trip ooit weer ging gebruiken)

Laatst bewerkt:
Bovenaan