1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Extreem moe direct na snuiven cocaine..

Discussie in 'Cocaine' gestart door SoftCruise, 22 jun 2019.

Tags:
Changes GGS Verslavingszorg
  1. SoftCruise

SoftCruise Experimenterende gebruiker

Beste mensen, ik ben 28 jaar en doe al zeker 10 jaar wekelijks coke en drank en blowen. Drank en wiet werkt bij mij nog prima en krijg daar ook gewoon een chille enerhie vibe van. Heb jaren lang zonder problemen altijd coke gebruikt met wat troep tussendoor natuurlijk. Maar laatste tijden word k na 2 nakkies al extreem vermoeid. Zo moe dat ik ter plekken haast in elkaar stort. Ik d8 eerst dat het kwam door de kwaliteit maar ik heb 5 verschillende dealers gehad en bij alle 5 werd k super moe en me maten niet. Waar heeft dit mee te maken ? Ik gebruik stukken minder als vroeger ook. Is mij dopamine dusdanig opgeraakt of zeer laag dat het de coke niet meer kan tollereren ? Ben benieuwd naar jullie antwoorden. Plus aan de ene kant zou k het stiekem ook niet erg vinden om een einde te maken aan me coke gebruik of het in iedergeval stukken minder te doen. Deze vermoeidheid is zo erg dat ik er wel mee moet stoppen haha.

2. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Gewoon stoppen. Je word moe van gebruiken. Dat wil zeggen dat je lichaam te zwaar belast word!

De Dunne, Revolutionair en acht.zes vinden dit leuk.
  3. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Na 10 jaar kan je wel een pauze inlassen.
    Als dat niet lukt probeer eens wat anders misschien valt dat wel goed.
    Een jaartje nuchter zou je goed doen.
    Alcohol is ook een verschikkelijke zware belasting voor je lichaam hou daar rekening mee..

De Dunne vindt dit leuk.
  4. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

10 jaar lang coke. Tering ouwe. Heb je je coke ooit wel is laten testen van al die dealers?

Revolutionair vindt dit leuk.
  5. SoftCruise

Ik ga zeker stoppen man, ik was gister bij een optreden en normaal zuip k me klem daar en snuiven maar ben helemaal nuchter gebleven voor t eerst in me leven. Ik wil nog niet dood weetje en die vermoeidheid is echt extreem dus kwil er echt vanaf voordat het echt te laat is

6. SoftCruise

Zeker weten man, ik kan ook niet meer dan 8 bier drinken en dan ben k echt klaar gewoon. Ik ga er echt proberen mee te kappen, ik ben verder fit ik doe hardlopen en boxen en heb genoeg capaciteiten voor een mooi leven. Het zware junkie leven moet k achter me laten

Revolutionair vindt dit leuk.
  7. SoftCruise

Nog nooit laten testen maar kheb wel aardjg wat tering zooi binnen gehad dat weet k wel.

8. WAZA

WAZA Experimenterende gebruiker

Als je moe wordt na snuiven heb je geheid al hartproblem, ik zou naar een arts gaan want dit is niet goed.

9. Cantera

Cantera Newbie

Als je echt zo snel na een snuifje al doodop raakt, ben je waarschijnlijk je reserves aan het aanspreken.
    Kan van alles zijn. Bloedarmoede, Pfeiffer, een infectie ergens. Even een pauze is het meest logische nu. En doe gerust voor je eigen gemoedstoestand een bezoekje aan de HA.

10. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Geen angst zaaien hoor...

Roze Olifant vindt dit leuk.
  11. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Eens met dat de TS beter even wat rustiger aan kan gaan doen en misschien best ook een bezoekje aan de huisarts kan brengen, maar dit is gewoon onzin en pure speculatie/bangmakerij.

De Dunne vindt dit leuk.
  12. SoftCruise

Ik heb vorig jaar nog een bloed onderzoek gedaan maar toen was alles goed. Ik had laatst 2 weken rust genomen van alles en toen ging het stukken beter met me. Ik doe ook hardlopen en boxen en je hartslag gaat daardoor flink omhoog. Ik ren makkelijk 10 km dus k denk dat mijn hartje nog gezond is. Ik denk eerder dat mijn dopamine zo laag is dat ik direct moe word. Ik had vorig weekend toch weer coke gebruikt en gedronken en toen kon k weer de hele nacht door dus k denk dat het sowiezo met dopamine is. Ik had er wel mega spijt van want k wil er heel graag vanaf. Ik ben er echt klaar mee, ik wil gezond blijven en van het leven genieten en de drugs periodes achter me laten als leuke herrineringen

13. SoftCruise

ja zoiets dacht ik ook al, maar me lichaam tollereert het gewoon niet meer. Dopamine en serotonine is gewoon dood bij mij. Xtc wErkt nog wel heel goed dus ik denk vooral me dopamine dood is. Ik ga exht me best doen om er mee te stoppen !! Ik ga niet helemala kappen met alles want blowen doe k nog wel maar dat is stukken minder schadelijk dan coke en drank

14. Cantera

Cantera Newbie

Goede keuze man, denk bij ‘moeilijke momenten’ maar even terug aan hoe je er nu instaat. Na een paar weken of maanden komt er vast weer een momentje waarin de zin of drang ineens weer in je koppie gaat zitten en probeer dan even aan je gezondheid te denken. Iets belangrijkers bestaat er niet in t leven.
    Succes ermee

15. SoftCruise

Zeker waar man ! thanks voor de feedback. Ik ga er proberen een gewoonte van te maken om nuchter te zijn als ik ergens heen ga (vrienden etc). Ik ben laatst nuchter naar een optreden geweest en dat beviel me prima. Ik zag iedereen lazerus en dacht bij mezelf ik ben morgen lekker fris XD Maar ik merk wel dat ik veel meer stress gevoelig ben nu ik zwaar geminderd ben. Een dag vol verplichtingen valt heel zwaar nu maar ikga echt niet opgeven. Mijn lichaam en geest moeten herstellen van het constant verdoofd zijn. Alle prikkels en emoties moeten verwerkt worden en dat kan zwaar zijn maar zeker geen reden om terug te vallen. Terug vallen is geen optie. Terug vallen is doodgaan.

Laden...