Extreme gebruikers: lees deze post!

Melksje

Newbie
zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.

ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.

ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Waarom heb je het niet nuttig uitgegeven, ik bedoel koop grote hoeveelheden in en maak je calculatie wat je kan gebruiken en wat je moet verkopen om de winst te dubbelen. Ik wist wel wat ik met een ton gedaan had, stack yo money!

PatrickBateman

Bewuste gebruiker

Ik hoop dat degene van wie je het geld geërfd hebt trots op je is. Een ton verspillen aan coke en drank.. ontzettend nutteloos figuur dat je er rondloopt..

Melksje

Newbie

raging_bull zei:
Waarom heb je het niet nuttig uitgegeven, ik bedoel koop grote hoeveelheden in en maak je calculatie wat je kan gebruiken en wat je moet verkopen om de winst te dubbelen. Ik wist wel wat ik met een ton gedaan had, stack yo money!

waarom post je dit nu ? dat jij beter ermee zou omgaan vind ik echt tof voor jouw. mij help je er allesins niet mee. denk je dat ik nooit denk hoe graag ik opnieuw een jaar terug zou gaan. denk je dat ik de bedoeling had om het zo te laten lopen ?

als je zelf eens depressief bent achter langdurig coke te nemen en dan te stoppen (of toch proberen) ga je het mss begrijpen.

als je niets goed te zeggen heb, zeg dan helemaal niets.

Melksje

Newbie

PatrickBateman zei:
Ik hoop dat degene van wie je het geld geërfd hebt trots op je is. Een ton verspillen aan coke en drank.. ontzettend nutteloos figuur dat je er rondloopt..
een

en als nog veel mensen zulke goeie commentaren geven ga ik me helemaal beter voelen .
ik voel me schuldig, en ik wil graag uit dit leventje geraken.

help me of zwijg.
ik vraag hulp, dus help of laat me gerustbz

waarom zou ik hulp vragen begin ik me af te vragen.
alleen verwijten krijg ik.

bedankt

*.exe

Belezen gebruiker

Ik ben dom geweest en het was niet m'n bedoeling, boehoe, en nu?

Je hebt je inderdaad nutteloos gedragen, ook roekeloos. Ongetwijfeld heb je geestelijk en lichamelijk behoorlijke schade. Ga dan niet klagen als je e.e.a. naar je doorgesnoven hoofd krijgt zeg, komop. Dan verdien je commentaar om je écht bewust te maken.

Ik neem aan dat je dus nu verslaafd bent en je geld op is. Dan is mijn advies; zoek de verslavingszorg eens op.

En 12 maanden lang 4+gr per dag plus 1 soms 2 L sterk én bier erbij? Nu weet ik dat cokejunkies ook hun gebruik vaak aandikken, want dat is dan nog erger voor hun of klinkt nog stoerder of iets dergelijks. Doe jij dat ook of wat?

Ben hier echt niet voor in de stemming om medelijden te gaan geven maar dat merkte je al denk ik.

Melksje

Newbie

ik vraag geen medelijden, ik woon in belgië aan de kust en ik heb de hulporganisaties gedaan en had ik echt niet veel aan. en mijn geld is niet op, waarom denk je dat ik tips en andere mensen hun ervaringen vraag. kan mij mss wat helderheid brengen.

btw, kben nogal emotioneel waardoor ik het zo verwoorde.maar hoe ik ook mss in de fout ben geweest. ik wil stoppen, een normaal leven is alles wat ik nu wil en ik weet niet meer hoe je dat moet doen..

*.exe

Belezen gebruiker

Okay, duidelijk.

De meeste mensen willen een normaal leven. En het is alleen maar sterk dat je A: je probleem erkend en B: hulp durft te vragen.

Nu ken ik de situatie in Belgica niet maar die instanties kunnen toch wel iets (op termijn) voor je betekenen?

En stop met gebruiken als je nu nog steeds wat neemt (duh, maar ik dacht ik meld het toch even).

Heb je geen vrienden die je kunnen steunen nu je kut zit?

P.s. Ik heb geen ervaring zoals je eigenlijk eerst vroeg.

fatsoen1

Experimenterende gebruiker

de hulpverlening kan eigenlijk ook niks doen voor je behalve levensstijladviezen geven, en hoe je gezond moet leven weet je in theorie zelf ook wel. Ik denk dat je doorsnuift tot je geld op is wellicht dat je dan stopt. succes

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

tsja je zal net zoals de rest hulp moeten inschakelen van de instanties, beetje therapie.
op je beurt wachten ... en ondertussen moet je KEIHARD AFKICKEN

voorruit kijken niet achter uit ..

EN COKE IS MAAR COKE ...

als je heroine spuit of meth spuit of coke based ... nou nou nou !

Dan heb je tenminste een reden om zielig te zijn, zoals je er nu voor staat ben je niet meer dan een luxe junk. Pas als je dakloos lullen zuigt voor 20 eu .. dan pas krijg ik serieus medelijden met zo'n meid, of jongen ...

succes met het bellen van alle nummers begin er NU mee niet morgen.

Tambonnie

Worstenjongen

Bewuste gebruiker

Nou van alles wat je nog van die 100.000 over hebt koop je eens wat lsd en dan ga je eens flink overdoseren en dan kom je er wel achter of het leven nog wat waard is

Oom Klaas

Badass junkie

lysergine25 zei:
Dan heb je tenminste een reden om zielig te zijn, zoals je er nu voor staat ben je niet meer dan een luxe junk. Pas als je dakloos lullen zuigt voor 20 eu .. dan pas krijg ik serieus medelijden met zo'n meid, of jongen ...

succes met het bellen van alle nummers begin er NU mee niet morgen.

Tambonnie

Meer kan ik niet zeggen,
alleen vind ik je vergelijking met die andere middelen jammer.
Wat voor de 1 een wiet verslaving is, is voor de ander een coke verslaving qua heftigheid.

@Topic Starter:
Kappen met die zooi, niet hier hulp gaan zoeken maar bij de mensen die daarvoor betaald krijgen namelijk de verslavingszorg! Als je nog geld overhebt van je erfenis kan je ook altijd particuliere afkickcentra opzoeken, in 't verenigd koninkrijk schijnen deze erg heftig te zijn en volgens mij heb je dat wel nodig.

Oh en trouwens,
SCHAAM JE!
Die erfenis zal (neem ik aan) waarschijnlijk van familie zijn geweest,
niet eens zelf verdient door hard te werken...wat zal degene die je dit gegeven heeft blij met je zijn he :)
Als je het zelf nog had verdient vond ik het nog minder schandalig.

Ga nu niet weer zeuren "help me of zwijg." want op deze manier help ik je,
meer dan je waarschijnlijk nu zult inzien.
Nog veel belangrijker trouwens,
je excuus aanbieden aan de gene die je dit geld heeft geschonken. Of hij/zij nog in leven is maakt niet uit, ga naar zijn/haar huis/graf en bied je excuus aan.

Neem d'r nog een nakkie bij !

*.exe

Belezen gebruiker

Mhmh, zelfde stylo van disorder als welhallodaar/jokkelshizzle/hooligandf

In dit topic is ie van de week gebashed tot en met omdat diverse mensen achter z'n irl identiteit kwamen: klikkerdeklik

Mensen hier hebben diverse pics van em, zelfs het telefoonnummer van z'n ouders. Denk dat zij binnenkort wel een belletje kunnen verwachten als ie weer gek doet.

Denk ook daarom dat disorder niet degene is op wie hij nu erg lijkt.

Hoewel, newbie, ook dezelfde soort topics als welhallodaar/jokkelshizzle/hooligandf
En ook die foutjes in de d's en t's.

Mmmh..

Je zou haast denken . . maar nee toch, zo dom, nee . . of .. he?!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

*.exe zei:
Je zou haast denken . . maar nee toch, zo dom, nee . . of .. he?!
Dude, seriously.. lay off the blow. Niet elke gebruiker die domme dingen doet is TR. Deze persoon is er al een tijdje en heeft het hier al eerder over gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:

*.exe

Belezen gebruiker

Ik heb het over disorder die 16.04.2009 geregistreerd is.

TS was er al eerder, ook ik herkende het verhaal etc.

En ja, ik geef toe, jokkeltje irriteert me. Hij bereikt daarmee z'n doel. Ik hap. Ik laat alleen niet meer los voordat de pees door is. Vandaar.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

*.exe zei:
Ik heb het over disorder die 16.04.2009 geregistreerd is.

TS was er al eerder, ook ik herkende het verhaal etc.

En ja, ik geef toe, jokkeltje irriteert me. Hij bereikt daarmee z'n doel. Ik hap. Ik laat alleen niet meer los voordat de pees door is. Vandaar.
Ah my bad, ik las je post verkeerd. Tja, we wachten rustig af hè, als hij het is valt hij vanzelf terug in zn oude patroon

raging_bull

Bewuste gebruiker

Melksje zei:
raging_bull zei:

waarom post je dit nu ? dat jij beter ermee zou omgaan vind ik echt tof voor jouw. mij help je er allesins niet mee. denk je dat ik nooit denk hoe graag ik opnieuw een jaar terug zou gaan. denk je dat ik de bedoeling had om het zo te laten lopen ?

als je zelf eens depressief bent achter langdurig coke te nemen en dan te stoppen (of toch proberen) ga je het mss begrijpen.

als je niets goed te zeggen heb, zeg dan helemaal niets.
sorry voor mijn impuls posting in jou topic. Ik ben blij te horen dat je spijt hebt. Succes, alles komt goed blijf er in geloven.

totally serious, no kidding around here.

echt een tjap ben je ook. weet je wat ik met een ton zou doen? mn eigen fokking lijn opzetten!!! maak van die ton een millie binnen een jaar bitches!!!!!!!!!!!!! stop sniffing dope en start stacking money

Oom Klaas

Badass junkie

CrimIntent zei:
echt een tjap ben je ook. weet je wat ik met een ton zou doen? mn eigen fokking lijn opzetten!!! maak van die ton een millie binnen een jaar bitches!!!!!!!!!!!!! stop sniffing dope en start stacking money

Ja, jij vertienvoudigd een ton wel even in een jaar...
En ik rij altijd op de tractor naar m'n teennagel masseuse.

TrippleKX

Belezen gebruiker

Volgens mij ben je echt een andachtmens.. sorry dat ik het moet zeggen.

ouderen

Newbie

Luisteren wil ik altijd. Maar wat wil je bereiken, waar ben je naar op zoek, wat voor hulp verwacht je? Ik neem aan dat je gebruik afgenomen moet zijn omdat het geld op is. Moet je of wil je. Wat zegt je omgeving, wat weten zij er van, heb je familie vrienden die je kunnen helpen?

Stel jezelf realistische doelen. Bekijk dag voor dag wat je gedaan heb om deze doelen te bereiken en zo niet waarom niet. Maak een dagboek en dwing jezelf elke avond deze vragen te beantwoorden. Mij helpt het, maar dat is dat natuurlijk niet voor iedereen.

fatsoen1

Experimenterende gebruiker

Bijna iedereen valt haar af, misschien toch ook een beetje jaloers dat ze in de mogelijkheid verkeert zoveel coke te snuiven d.m.v. die erfenis

Oom Klaas

Badass junkie

fatsoen1 zei:
Bijna iedereen valt haar af, misschien toch ook een beetje jaloers dat ze in de mogelijkheid verkeert zoveel coke te snuiven d.m.v. die erfenis

Alleen mongolen zouden jaloers zijn op iemand die zoveel coke snuift, die 100K zou ik wel willen maar jaloers, nee totaal niet. En iedereen valt haar af omdat ze gewoon een gezwel heeft in plaats van hersenen, welke idioot verspilt nu tienduizenden euro's aan coke en drank.

En ik word boos door m'n eigen situatie, bij ons thuis is er geen speling qua geld en als ik dan lees dat iemand zo'n bedrag geld opmaakt aan kankerstof dan word ik verdomd boos...
Zwakte van me? Jazeker, maar het behoed me van vele foute dingen.

berten

Belezen gebruiker

Lol spijtig dat ik je cokedealer niet was Melksje, zat ik nu op rozen ;p

TrippyShit

Badass junkie

Oom Klaas zei:
Alleen mongolen zouden jaloers zijn op iemand die zoveel coke snuift, die 100K zou ik wel willen maar jaloers, nee totaal niet. En iedereen valt haar af omdat ze gewoon een gezwel heeft in plaats van hersenen, welke idioot verspilt nu tienduizenden euro's aan coke en drank.
:tearsofjoy: !

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Was het 100.000 euro dat je opgesnoven had in een jaar? Als ik een maand lang elk weekend dezelfde drug gebruik ben ik het al zat. De reacties die hier komen had je wel kunnen verwachten, je weet zelf ook dat het stom was. Maar dat geeft toch juist motivatie om te stoppen (als dat nog niet is gebeurd)? Je weet dat je fout zat, tijd om het goed te maken!

Judas

Wijs gebruiker
Als je nog harder bergaf wilt gaan, dan is meth de juiste route

Antigone

Belezen gebruiker

Melksje zei:
ik vraag geen medelijden, ik woon in belgië aan de kust en ik heb de hulporganisaties gedaan en had ik echt niet veel aan. en mijn geld is niet op, waarom denk je dat ik tips en andere mensen hun ervaringen vraag. kan mij mss wat helderheid brengen.....
Als je nog wat geld over hebt van de erfenis en verder bij hulpinstanties denkt niet te
kunnen slagen. Is het dan misschien een idee om wat er van je geld over is dit vast te
zetten op één of andere manier. Jezelf onder curatele zetten zeg maar :sunglasses:

Ik neem aan dat je ook andere inkomsten hebt waarvan je kunt leven (of gebruiken)
Hoe je dan verder met je verslaving omgaat moet je zelf maar zien, maar dan kun je
in ieder geval niet meer de rest van die erfenis volledig over de balk smijten.

En jongens wat zijn jullie hier allemaal keihard zeg, het lijkt me geheel niet makkelijk
om met zoveel geld om te moeten kunnen gaan als je verslaafd bent aan coke en drank.
Ik kan sommige dingen soms ook niet zo strak in de hand houden, maar als ik geen geld
heb dan houdt het simpelweg op en dan haal ik niets omdat ik het niet kan betalen.

Maar wat moet je doen als je wél genoeg geld hebt om alles te betalen waar je trek in hebt.
Lijkt mij bijzonder moeilijk hoor :(

razzia

Newbie
Melksje zei:
zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.

ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.

ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.

ik zit met het zelfde probleem .

ben je nu verslaafd aan de cocaiene of ??

hoe ga je hier nu mee om ? kamp hier zelf ook mee en weet niet hoe te stoppen

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Laat je opnemen, of sterf. :(

Als iedereen je hier begint te sussen, daar ben je juist niets mee. Je bent verslaafd, je kan niet stoppen op jezelf, je moet terug opgenomen worden en terug en terug en terug tot je zonder kan. Zo simpel is dat. En ook: luister naar wat die mensen je te zeggen hebben.

Veel succes in ieder geval :wave:

Bovenaan