Feestje gezocht

miles

Wijs gebruiker
Wie weet er een lekker hardcore feestje binnen nu een een maandje of 2, ik ben een beetje een versleten gabber, de laatste tijd vooral techno feestjes geweest, en al een jaar of 15 niet naar een lekker hardcore feestje geweest, en m'n huidige feest maatje houd er niet van.
Wie weet er een feestje wat een beetje in de stijl van neophyte, angerfist valt, ik ben wel weer eens toe aan een avondje stevig hakken

XMR

Wijs gebruiker
Bij harmony of hardcore zit er voor iedereen wat leuks tussen, dit is over een maand. Kaartjes zijn helaas al wel uitverkocht via de officiële verkoop, maar als je het er voor over hebt kun je nog een kaartje scoren op een site van een reseller.

De prijzen zijn tegenwoordig wel echt achterlijk hoog voor zulke feesten dus schrik er niet van, je bent gewaarschuwd!

miles

Wijs gebruiker
Bij harmony of hardcore zit er voor iedereen wat leuks tussen, dit is over een maand. Kaartjes zijn helaas al wel uitverkocht via de officiële verkoop, maar als je het er voor over hebt kun je nog een kaartje scoren op een site van een reseller.

De prijzen zijn tegenwoordig wel echt achterlijk hoog voor zulke feesten dus schrik er niet van, je bent gewaarschuwd!
Ziet er wel goed uit, maar is wel 4 uur reizen met ov vanuit t noorden, laat staan de terugweg, als ik n kaartje vindt ook maar ff voor n overnachting in de buurt kijken, dan kan ik gewoon met de auto.

Bovenaan