Feestjes van 8 - 12 uur

yxes

Bewuste gebruiker
Hey,

Wat is jullie tactiek om zo lang mogelijk de XTC "tijd" te rekken?

als je een feestje van 8 uur hebt denk ik dat je tot het einde wel lekker kan spacen.

Maar een feestje van 10 tot 12 uur word al eerder een uitdaging. Ik merk als ik niet op tijd bijpak het voor mij ook geen zin meer heeft (dat idee had ik op defqon, toen ik na 2,5 uur ofzo bij wilde pakken en ik niet meer terug ging naar het love gevoe.)

- Pakken jullie op gevoel, dus zodra het iets minder word bijnemen

- zodra het echt erg af begint te nemen bijnemen

- uur tot anderhalf uur na inname van de 1e bijnemen

- uur tot anderhalf uur na inslag van de 1e bijnemen

en zo ja hoeveel neem je bij, dubbele dosis waarmee je begon of gewoon hetzelfde (halfje, hele / halfje, halfje)

Wanneer stop je met bijnemen, ik merkte op q-base (nam om precies het uur bij) dat het op een gegeven moment geen zin meer heeft (na 6x halfje genomen te hebben, Goh logisch).

Mijn plan voor Qlimax is het te houden op maximaal 1,5 pil (160-180mg) Ik merk dat het na deze dosering niet veel beter word en je langer kan genieten van het gevoel voor mijn idee. Ik pak denk ik om het anderhalf uur een halfje.

yxes

Bewuste gebruiker
HTID zei:
Tot maximaal 4 uur na inname bijnemen heb ik als persoonlijke regel :P

klinkt als een goede, heb je altijd nog het gevoel als je binnen 4 uur van inname van het eerste pilletje een tweede doet (als voorbeeld 3,5 uur later) dat je dan nog omhoog gaat?

k00k

Bewuste gebruiker
Sowieso zo laat mogelijk beginnen met gebruiken op een feestje, dan heb je ook geen comedown als het feest nog aan de gang is. Ik begin altijd met een halve, en dan op gevoel, dus zodra het iets minder wordt weer een halfje bijnemen. En dan ben ik altijd wel voorzien tot het einde :)

HTID

Bewuste gebruiker
yxes zei:
HTID zei:
Tot maximaal 4 uur na inname bijnemen heb ik als persoonlijke regel :P

klinkt als een goede, heb je altijd nog het gevoel als je binnen 4 uur van inname van het eerste pilletje een tweede doet (als voorbeeld 3,5 uur later) dat je dan nog omhoog gaat?

Ja, na die 4 uur word ik nog wel waziger maar ga ik niet meer omhoog.

clockcable

Bewuste gebruiker
Hiermee :grin:

DDeeJay

Belezen gebruiker
echt niemand? ben hier ook wel super benieuwd naar ik houd het meestal maar 6 uur vol en dat doe ik zo:

halfje droppen
15 min later ander halfje droppen (want bij een hele ga ik over men nek)
1.5-2u later nog een heele droppen
alles hierna is bij mijn weeten nog nooit goed gegaan nooit effect van gehad en

lijd meestal tot een overdossis

yxes

Bewuste gebruiker
Oke voor mij word het dan dus 3x halfje

- 8 uur voor het einde van het feest
- 1,5 - 2 uur later, wanneer het minder begint te worden halfje
- 1,5 uur later nog een halfje nemen

lekker doorfeesten tot het einde, niet meer denken aan meer willen maar genieten wat je op dat moment hebt. Bijpakken is waarschijnlijk toch finest zover als ik met eigen ervaring heb gemerkt is meer niet beter. Je bent 10 keer zo gaar wanneer het uit begint te werken, terwijl als je niet heel veel genomen hebt kan je langer door voor mijn gevoel.

michael1992

Experimenterende gebruiker
Dat steeds maar bijnemen vind ik zelf echt niks (1 of 2 keer maximaal). Het effect veranderd hoe vaker je bij neemt. Na een aantal keer bijnemen heb je eigenlijk alleen nog maar energie en als je dan nog meer bijneemt ben je waarschijnlijk geestelijk en lichamelijk goed gaar terwijl het feest nog een paar uur duurd. (Dat heb ik in iedergeval ondervonden)
En als ik voortaan na een feestje ga probeer ik het zo lang mogelijk vol te houden op eigen energie. En dan rond een uur of 1-2 slik ik een halfje en dan na een half uur / 3 kwartier nog een halfje. Dan pak ik pas weer 2 uur later ofzo. Dit vind ik prettiger en voel me minder verkloot dan dat ik steeds maar bijpak. Maar misschien vinden andere mensen zich prettiger om elk half uur een hele te pakken. Iedereen moet zelf maar uitvinden wat voor hem/haar werkt.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Feestjes zijn veels te lang :(
Dussss, wat doen we combineren! :grin:

Mephedrone+xtc wekt een langere werktijd op in mijn ervaring.
Ennuh, je kan natuurlijk halfjes pakken? :P

Smokey046

Bewuste gebruiker
Mijn eerste (en enigste) keer xtc heb ik 1 pil genomen en ben ik de hele nacht daarop doorgegaan.
Het waren wel echt goede pillen, maar is dit omdat ik het de eerste keer was of kan dat? :tongueout:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Smokey046 zei:
Mijn eerste (en enigste) keer xtc heb ik 1 pil genomen en ben ik de hele nacht daarop doorgegaan.
Het waren wel echt goede pillen, maar is dit omdat ik het de eerste keer was of kan dat? :tongueout:

Mede omdat het je eerste keer was, maar een goede pil is echt het halve werk :grin:
Wie weet zat er naast mdma ook wel een beetje speed in :wink:

5HTa

Je kan beter pep pakken als de xtc niet zo goed meer aanvoelt, ik pak xtc meestal nog max 2x keer bij en daarna de pep.

Ik ben ook wel eens heel lang op alleen de xtc door gegaan, maar op een gegeven moment voelt dit echt slecht aan en raad ik dus niet aan.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
5HTa zei:
Je kan beter pep pakken als de xtc niet zo goed meer aanvoelt, ik pak xtc meestal nog max 2x keer bij en daarna de pep.

Ik ben ook wel eens heel lang op alleen de xtc door gegaan, maar op een gegeven moment voelt dit echt slecht aan en raad ik dus niet aan.

100% gelijk. als je te vroeg begint met bijpakken raak je op een gegeven moment helemaal de weg kwijt na bij te blijven pakken. ik zou dus ook of later beginnen, of NA de mdma overstappen op pep

Smokey046

Bewuste gebruiker
Fresh zei:
Smokey046 zei:

Mede omdat het je eerste keer was, maar een goede pil is echt het halve werk :grin:
Wie weet zat er naast mdma ook wel een beetje speed in :wink:

Zou best kunnen, had eerst echt superveel energie en na zo'n 3-4 uurtjes waren we gewoon aan de waterpijp onzin aan 't lullen (merkte het effect wel echt sterk)
Supergrote pupillen blijft dat lang als je xtc gebruikt? want had meer dan 14 uur na inname nog van die doppe xd

DarkBeatz

12u aan een stuk door spacen zie ik mij niet doen aangezien mijn persoonlijke grens ligt op 3 pilletjes en dit gewoon niet haalbaar is hierbij. Bij een feest van 9u (22->07u) pak ik gewoon eentje om de 3u, op die manier heb ik geen last van een comedown op het feest (zowiezo heb ik nooit echt 'last' van een comedown) en dan kan ik tot 07u sochtends lekker door.

1e: 22u (begint te werken rond 22u30 a 23u)
2e: 01u (1e begint uit te werken rond 01u a 01u30, 2e te werken rond 01u30 a 02u)
3e: 04u (2e begint uit te werken rond 04u a 04u30, 3e begint te werken rond 04u30 a 05u en begint weer uit te werken rond 07u a 07u30)

yxes

Bewuste gebruiker
DarkBeatz zei:
12u aan een stuk door spacen zie ik mij niet doen aangezien mijn persoonlijke grens ligt op 3 pilletjes en dit gewoon niet haalbaar is hierbij. Bij een feest van 9u (22->07u) pak ik gewoon eentje om de 3u, op die manier heb ik geen last van een comedown op het feest (zowiezo heb ik nooit echt 'last' van een comedown) en dan kan ik tot 07u sochtends lekker door.

1e: 22u (begint te werken rond 22u30 a 23u)
2e: 01u (1e begint uit te werken rond 01u a 01u30, 2e te werken rond 01u30 a 02u)
3e: 04u (2e begint uit te werken rond 04u a 04u30, 3e begint te werken rond 04u30 a 05u en begint weer uit te werken rond 07u a 07u30)

hmm mss het proberen waard, denk dat ik sowieso toch maar de eerste uurtjes nuchter blijf :P

MIA-1985

Wijs gebruiker
@ Smokey046

Grote doppen? :openmouth: Dan heb je er wel lang mee gelopen, maar bij mij kun je ook nog uren na het feest zien dat er iets gebeurd is :) Al wordt het natuurlijk steeds minder.

taeknic

Belezen gebruiker
Ik heb laatst wel de fout gemaakt dat ik of te vroeg heb gepakt, of te laat bij heb gepakt,
ik had om 12 uur een halfje gehad, half 1 nog eentje en op een gegeven moment voelde ik mijn space behoorlijk afzakken, toen nog kristallen en een half blauw boompje genomen maar de magic kwam niet bepaald terug, ik ging alleen schever kijken en nog harder met mijn kaken malen.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik bij de afsluitingsact(die overigens het aller gruwelijkste was :( ) als een zombie op een verhoging zat.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
taeknic zei:
Ik heb laatst wel de fout gemaakt dat ik of te vroeg heb gepakt, of te laat bij heb gepakt,
ik had om 12 uur een halfje gehad, half 1 nog eentje en op een gegeven moment voelde ik mijn space behoorlijk afzakken, toen nog kristallen en een half blauw boompje genomen maar de magic kwam niet bepaald terug, ik ging alleen schever kijken en nog harder met mijn kaken malen.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik bij de afsluitingsact(die overigens het aller gruwelijkste was :( ) als een zombie op een verhoging zat.
komt bekend voor. opeens is t gevoel weg en wil je bijpakken, wat vervolgens geeneens zin meer heeft. had dit zelf laatst na 200 mg kristallen die uitgewerkt waren, nog bijna 300 mg bijgepakt wat maar een beetje hielp om vervolgens met mn vage kop nog n blauw boompje te droppen. helemaal van de kaart geweest en ook een uur eerder weggegaan vn t feest waarvan k nog amper wat meekreeg.

drugs are bad mkay :wave:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik heb zelf altijd het idee als je bijpakt terwijl het eigenlijk al wegzakt dat je dan nét te laat bent. Effect daaropvolgend is dan minder volgens mij? Of verbeeld ik me dat maar?

taeknic

Belezen gebruiker
Tsja, ik denk dat ik de volgende keer gewoon later begin met snoepen, en bijpak als ik een beetje aan mijn piek ben ofzo.

yxes

Bewuste gebruiker
ja inderdaad, dat had ik ook op defqon het was geweldig en ineens begon het in te zakken. Pak je bij maar is het al te laat :(

richelle

Belezen gebruiker
Als ik lekker ga na de eerste wordt ik altijd wat hebberig en wil derin blijven , maar wil ook eigenlijk niet helemaal van de kaart zijn als t feest is afgelopen( Wil dan niet naar huis :wink: ) ,dus op tijd stoppen , de laatste nemen.

Ga nuchter naar binnen, na even de sfeer proeven en koekeloeren , na uurtje een halfje ( heb 120mg, een hele komt te heftig aan)
na 2en half uur een hele en dan wordt t tricky voor mij.. Want dan wil ik dat gevoel vast houden .
Probeerd dan t tot t eind een wijze meid te zijn maar lukt niet altijd en durf er gerust t laatste uur nog 1 erin te gooien (grenzen zijn vaag:wink: )

k00k

Bewuste gebruiker
Op Qlimax heb ik het echt precies goed gedaan vond ik zelf :grin: Ik was van plan om eerst niks te pakken. Na een paar biertjes toch wel zin, halfje gepakt om 3 uur, sloeg echt precies om half 4 in. Om 6 uur begon hij langzaam uit te werken, daarna een kwartje bijgepakt en nog ff doorgegaan tot 7 uur. Dit was echt perfect. Top pillen (Q-Dance).

Bovenaan