Festival drugs

AnnieD

Newbie
Ik ben redelijk ervaren met drugs op huisfeestjes maar heb nog nooit drugs gedaan op een festival.

mij zoek eigenlijk een beetje advies, of iemand die misschien een beetje met mij mee wil denken.

mij wil extra genieten van de mooie lichtjes (ben ook lichttechneut dus ben erg benieuwd wat dat op een festival met drugs doet). Om die reden zat ik te denken aan een klein beetje 3mmc. Ik wil niet helemaal wazig zijn, maar wel een beetje.. ja ik noem het zelf altijd down low 🤣
Ik weet van mezelf dat 120 mg hiervoor wel prima is.

ook zat ik te denken voor de energie wat coke mee te nemen (3M wil ik eigenlijk pas wat later op de avond doen, als ook echt de zon onder gaat) en om net wat losser te zijn met dansen enzo.

maar nu zit ik mij dus af te vragen of ik ook keta meeneem. Hier heb ik dus absoluut geen ervaring mee buiten de deur. Kan dit al snel te heftig zijn en is het dan slimmer om gewoon 3m te doen, of is keta juist wel chill omdat het korter duurt…

Bonko3ng

Belezen gebruiker
4fma in een stevige dosis, mdma in een lagere, 3mmc in gemiddelde dosis geeft het gewenste effect. Doe keta, 2cb en dat soort middelen beter niet op een festival als je niet ervaren bent. Imo doe je dat snel teveel en dan is je feestje (even) over en sta je op de socials...

AnnieD

Newbie
Ik heb wel ervaring met keta maar alleen in een huiselijke setting. Maar dan is misschien 3m toch beter

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Ik heb wel ervaring met keta maar alleen in een huiselijke setting. Maar dan is misschien 3m toch beter
Je gaat snel scheef lopen zonder dat je het door hebt en een festival is wel druk voor zo'n dissociërende stof. Maar goed ik ben wat voorzichtig. Zie het vaak misgaan op de dansvloer

Chatje

Newbie
Naar welk festival ga je?
2cb op een chill festival met mooie lichtjes is top. Maar zeker niet geschikt voor alle festivals, ik zou dat bijv. Nooit doen op defqon (te harde muziek, veel mensen op uppers) maar wel op mysteryland.

AnnieD

Newbie
Ik ben naar dreamfields geweest. Ik heb uiteindelijk alleen 3M meegenomen en daar van een vriend nog wat xtc gehad. De rest heb ik bewaard voor de after 😇

Hiyou

Bewuste gebruiker
Ik vind xtc + een klein beetje keta de beste combinatie ever op een festival. Mini sleuteltjes keta als je zo wat aan het “uitstuiken” bent vind ik top, precies of ik krijg het effect weer helemaal goed. Zo licht of een veertje. Keta in huissetting vind ik niet zo leuk. Teveel tijd om na te denken. Of enkel keta ook niet mn ding, maar op xtc top.

Trippi

Belezen gebruiker
Ik vind xtc + een klein beetje keta de beste combinatie ever op een festival. Mini sleuteltjes keta als je zo wat aan het “uitstuiken” bent vind ik top, precies of ik krijg het effect weer helemaal goed. Zo licht of een veertje. Keta in huissetting vind ik niet zo leuk. Teveel tijd om na te denken. Of enkel keta ook niet mn ding, maar op xtc top.
Eens! In thuissetting moet je zelf wat meer doen om de sfeer erin te houden. Als je op de bank zakt is het inderdaad wat eenzaam maar als je je hele gezelschap tot dansen verplicht is t ook thuis echt leuk. Keta is goed te sturen op lagere doseringen of tijdens het stapelen. Maar idd kitty flippen is het fijnste.

Zoals hierboven al aangegeven beter geen serotonine slurpers gelijktijdig of kort na elkaar gebruiken. Drink dan liever 1 of 2 biertjes of nog beter, start gewoon wat later met je (eerste) dosis.

Een festival is toch wel een andere ervaring hoor. MDMA thuisgenomen is voor mij echt meer een chille hug/praat drug, op een festival met de juiste muziek kan ik er flink op spacen

Zou 3-mmc en SOS niet combineren.
Mag ik aan de hand van deze opmerking iets vragen?

Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een vervanger voor xtc en stuit nu voornamelijk op 6apb…ik ben erg benieuwd en probeer me vooral goed in te lezen.
Nu weet ik dat eerst sos en dan xtc nemen niet heel bevorderlijk is voor het resultaat en effect van de xtc…werkt dit hetzelfde als bij 6apb?

Ook zie ik een aantal mensen zeggen dat ze de combinatie van 150mg apb en een kwartje ideaal vinden. Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

En wil iemand mij misschien vertellen wat het verschil is tussen 4fma/ga en 6apb?
Iedereen alvast heel erg bedankt voor de (eventuele) reacties. Wat fijn zo’n forum, net zoals dat je je dingen kan laten testen. 👌🏻

Wollukker

Bewuste gebruiker
sos is overheersend, dus als je het echt wil combineren beter ná xtc of 6apb. Die laatste twee zou ik overigens niet combineren tenzij je echt waus wil worden. Heb gelezen dat je na 6apb maar een zeer kleine dosering xtc/mdma nodig hebt om van het padje te geraken.

Dankjewel voor je snelle reactie!
Ja sos is heel overheersend maar lijkt me zo fijn om een festivaldag mee te beginnen…kan er op een avond, niet altijd hoor, ook wel goed vanaf blijven en hoeft zeker niet allemaal op, maar lijkt me zo lekker zo de dag te beginnen en dan s avonds apb…denk alleen dat die werking dus inderdaad ook minder wordt. Wat ik lees duurt apb al vrij lang dus daarna wordt hem denk ik niet 😅

Zat zelf te denken aan 130mg met 65kg, 167, vrouw…vind het best wel een ding eigenlijk maar kijk er ook wel naar uit.
Kwartje xtc schijnt inderdaad aan te slaan als een bom maar lekker om nog even ‘hard’ te gaan, maar raad jij dus wel sterk af?
Misschien voor de eerste keer sowieso geen slecht idee…:wink:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Mag ik aan de hand van deze opmerking iets vragen?

Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een vervanger voor xtc en stuit nu voornamelijk op 6apb…ik ben erg benieuwd en probeer me vooral goed in te lezen.
Nu weet ik dat eerst sos en dan xtc nemen niet heel bevorderlijk is voor het resultaat en effect van de xtc…werkt dit hetzelfde als bij 6apb?

Ook zie ik een aantal mensen zeggen dat ze de combinatie van 150mg apb en een kwartje ideaal vinden. Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

En wil iemand mij misschien vertellen wat het verschil is tussen 4fma/ga en 6apb?
Iedereen alvast heel erg bedankt voor de (eventuele) reacties. Wat fijn zo’n forum, net zoals dat je je dingen kan laten testen. 👌🏻
Daar geldt hetzelfde voor.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Zat zelf te denken awartje xtc schijnt inderdaad aan te slaan als een bom maar lekker om nog even ‘hard’ te gaan, maar raad jij dus wel sterk af?
Misschien voor de eerste keer sowieso geen slecht idee…:wink:

Ik raad sowieso niks aan noch af. En nog "even" hard gaan is een understatement. Je zal dan urenlang als een vage wauze raket gaan (nogmaals, van horen zeggen. Niet uit eigen ervaring). Als dat je doel is, is het te overwegen 😊.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Zat zelf te denken aan 130mg met 65kg, 167,
Heb je de HCL of de succinaatvariant? Dat maakt nogal uit voor je dosering. Ik had laatst een pellet van 130 mg succinaat, (ben 50 kg) vond ik vrij underwhelming. Startte heel heftig, en voelde me daarna nuchter, alleen als ik m'n ogen dicht deed en heel erg m'n best deed voelde ik 'm enigszins. Maar zal ook per persoon verschillen.
Kwartje XTC bijnemen zou ik idd niet doen, zou dan eerder je dosis 6APB dan ietsje hoger nemen.

Dankjulliewel voor de reacties, heel fijn!
Ik denk dat we inderdaad lekker vroeg en voorzichtig beginnen. De verhalen lopen zo uiteen wat betreft doseringen, beleving en wat mensen er nog allemaal bijnemen en hoe enthousiast ze daar over zijn.
Heel fijn om het hier zo bespreekbaar te kunnen maken!

Zeehond

Badass junkie
Kwartje XTC bijnemen zou ik idd niet doen, zou dan eerder je dosis 6APB dan ietsje hoger nemen.
Mee eens.
Ben zelf ook 50+, man, 77kg en ervaring met 6-apb succinaat.
Wij nemen 200mg en nemen niet bij. Dan gaan wij prima en veel langer dan op mdma.
@Little lover aangezien je wat lichter bent dan ik kun je misschien rond 150 of 175 mg doseren om te beginnen. Come up duurt soms lang, dus wees geduldig met bijnemen. Sowieso 2 uur wachten.

Heb je de HCL of de succinaatvariant? Dat maakt nogal uit voor je dosering. Ik had laatst een pellet van 130 mg succinaat, (ben 50 kg) vond ik vrij underwhelming. Startte heel heftig, en voelde me daarna nuchter, alleen als ik m'n ogen dicht deed en heel erg m'n best deed voelde ik 'm enigszins. Maar zal ook per persoon verschillen.
Oh en volgens mij de succinaatvariant, ook de pellets van 130mg…denk dat ik daar mee begin en kijk hoe doe valt. Al lees ik ook weer dat sommige juist beroerd werden van een (te) lage dosis…

Mee eens.
Ben zelf ook 50+, man, 77kg en ervaring met 6-apb succinaat.
Wij nemen 200mg en nemen niet bij. Dan gaan wij prima en veel langer dan op mdma.
@Little lover aangezien je wat lichter bent dan ik kun je misschien rond 150 of 175 mg doseren om te beginnen. Come up duurt soms lang, dus wees geduldig met bijnemen. Sowieso 2 uur wachten.
Oké top, thanks! Ja dat wachten doe ik inderdaad ook altijd met xtc, en heel gedoseerd bijnemen indien wenselijk…

Zeehond

Badass junkie
Oh en volgens mij de succinaatvariant, ook de pellets van 130mg…denk dat ik daar mee begin en kijk hoe doe valt. Al lees ik ook weer dat sommige juist beroerd werden van een (te) lage dosis…
Ik denk zelf dat 130mg succinate te laag is voor je. HCL is veel sterker en dan zou 130mg prima zijn voor je.

Bovenaan