Festival, eten en XTC

Stratora

Bewuste gebruiker
Nieuw festival genaamd Elektrum dit weekend, is in de buurt dus kaartjes gekocht en het weekend ziet er zonnig uit en is ingevuld. Nu twijfel ik nog of ik zaterdag en of zondag zal gaan ( wat is de beste senior dag..:tearsofjoy:) maar dat ik ga staat vast. Nu gaat er wel wat XTC genuttigd worden en ik vroeg me zelf tocht iets raars af....
XTC innemen na of voor wat te eten? Laatste keren nam ik uren voordat ik wat ging happen mijn dosering maar deze keer start ik wat later...
En als ik eerst XTC inneem wat kan ik beter aan eten vermijden om niet misselijk te worden? Ik heb het fout zien gaan bij een vriendin van me op het laatste feestje dus dat vermijd ik liever.
Meestal heb ik niet zo'n trek in vette hap maar ja...er moet wel energie getankt worden..en om nu flink aan wafels te gaan ....dat zijn veel koolhydraatjes..

Memento

Bewuste gebruiker
Ik ga ook naar Elektrum zaterdag!

ik ben zelf voorstander van eerst iets eten (niet te vet) en dan nemen. Maar ik ken ook mensen die iets nemen en dan snel gaan eten voor het inslaat. Tijdens xtc krijg ik niet zo veel weg maar soms kan een smoothie / stuk fruit / sportdrank wat energie aanvullen tussendoor

• Like
Waarderingen: ljuv

jeroen79

Bewuste gebruiker
Wij eten meestal een paar uur van te voren. Gewoon normaal gezond met voldoende voedingsstoffen en wat dus niet te zwaar op de maag ligt. Na innemen krijg ik meestal ook vrij weinig meer binnen, los van hetgeen Memento al aangeeft. Veel plezier iig komend weekend, ziet er uit als een leuk festival.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Zelf neem ik xtc op een redelijk lege maag, maar ik merk wel dat ik direct na inname prima kan eten. Niet te vet, bij voorkeur iets gezonders.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Afgelopen paar keer heb ik wel gemerkt dat ik echt wel een bom koolhydraten nodig heb die dag. Ik lunch dus zwaarder dan normaal, maar zorg ervoor dat er minimaal 3 uur tussen zit voordat ik inneem. Waar ik zelf ook goed op ga, is dat tussentijds een banaantje pak op het feest. Vaak een half uurtje voordat ik bijneem. Nu het kouder wordt buiten, heb je vaak toch wat extra brandstof nodig.
Dit is wel per persoon verschillend. Als je zoals ik, groter bent als gemiddeld en sport, dan heb je meer brandstof nodig.

_shikantaza

Badass junkie
Houd je aan de aanbevolen dosering - van 1 à 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht - dan zul je niet zo snel misselijk worden.

Bovenaan