Festival

Genaral69

Newbie
hallo beste mensen,
ik ben nooit op een festival geweest maar wil binnen kort naar een festival gaat maar had jullie advies nodig.
Welke festival raden jullie aan voor mij?
ik wil een festival waar ik lekker hard kan gaan op xtc🙃.
Maar die festival moet wel 16+ zijn want ik neem me vriendin mee zodat mij in de gaten en mij kan helpen als ik dan slecht ga.
Ik ben wel gwn 18.
Alvast bedankt he.

Druktemaker

DF-koningin
Kies een festival uit wat binnen jouw straatje past, je eigen smaak. Daar zal je, je het comfortabelst bij voelen en kan je alleen zelf beslissen 🙂

Ape

Badass junkie
hallo beste mensen,
ik ben nooit op een festival geweest maar wil binnen kort naar een festival gaat maar had jullie advies nodig.
Maar die festival moet wel 16+ zijn want ik neem me vriendin mee zodat mij in de gaten en mij kan helpen als ik dan slecht ga.
Ik ben wel gwn 18.
Alvast bedankt he.
Wat voor muziek?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Een festival buiten in de zon, dat je ook af en toe eens lekker kan chillen ipv dansen. Veel is wel 18+, dus je zal echt op zoek moeten gaan naar 16+.

Als je van drum n bass houdt is er trouwens in maart een 16+ feestje in de Melkweg, maar het zijn vooral dat soort kleinere feestjes die 16+ zijn. Grotere festivals meestal 18+

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
hallo beste mensen,
Ik ben wel gwn 18.
Alvast bedankt he.
Wat voor muziek vind je leuk?

Genaral69

Newbie
Een festival buiten in de zon, dat je ook af en toe eens lekker kan chillen ipv dansen. Veel is wel 18+, dus je zal echt op zoek moeten gaan naar 16+.

Als je van drum n bass houdt is er trouwens in maart een 16+ feestje in de Melkweg, maar het zijn vooral dat soort kleinere feestjes die 16+ zijn. Grotere festivals meestal 18+
Dankjewel voor je reactie.
Hoe heet die festival?

Zanza

DF-koning
Ik heb ooit iemand gehoord die zei als je een hit hebt, MOET je er ook een hoempapa versie (3kwartsmaat) van kunnen maken. Als dat niet kan is het geen hit.
Ze bestaan, binnen de harde stijlen! Maar niet veel. Maar dan is het nog steeds geen hoempapa maar een knap stukje werk want mix die maar eens feilloos in over de volgende plaat die wrs een 4kwartsmaat heeft... kunstenaars!

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
zou lekker naar Decibel gaan als ik jouw comments zo lees. Lekker hard, iedereen strak en jij ook. Mooie combi met wat je wil gebruiken ook. Goeie knallers misschien nog een klein nakkie sos en wat alcohol om te "stagten" en erna lekker op de knallers, nakkie pep en misschien nog een likkie M of het af te toppen en de balans goed te houden. GENIETEN :)

FerdFatoehaus

Badass junkie
zou lekker naar Decibel gaan als ik jouw comments zo lees. Lekker hard, iedereen strak en jij ook. Mooie combi met wat je wil gebruiken ook. Goeie knallers misschien nog een klein nakkie sos en wat alcohol om te "stagten" en erna lekker op de knallers, nakkie pep en misschien nog een likkie M of het af te toppen en de balans goed te houden. GENIETEN :)
Lekker alles door elkaar. Gezond wel.

Bovenaan