1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fles alcohol

Discussie in 'Alcohol' gestart door lolzornated, 3 mrt 2008.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. lolzornated

lolzornated Experimenterende gebruiker

Beste leden,

Ik heb hier momenteel een fles met bijna pure alcohol staan in vloeibare vorm.
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit het best kan drinken?

Waar moet ik het mee mengen?
    Moet ik er iets anders mee doen?

Alvast bedankt!

Grtz,
    Lolzornated.

2. BADJASMAN

BADJASMAN Belezen gebruiker

Pure ethanol moet je wel mee oppassen,
    je kan al dood gaan aan een kleine hoeveelheid.

3. mocridhe

mocridhe Bewuste gebruiker

Koop gewoon een krat bier of whatever, wodka ofzo. Stukken veiliger (y)

4. Suntablet

Suntablet Bewuste gebruiker

Hmm, ik zou er een beetje voorzichtig mee zijn.

Ik bedoel dan de volgende dingen:
    Ben je zeker dat het geen gedenatureerde alcohol is (goedkoper)?
    Of ben je zeker dat het echt ethanol is en geen methanol? Van methanol wordt je na een beetje al blind, van iets meer ga je dood...

5. BADJASMAN

BADJASMAN Belezen gebruiker

Alcoholistische zwervers drinken vaak in de laatste fase van hun leven spiritus ( ethanol + methanol )

Methanol is inderdaad nog veel gevaarlijker.

6. pilsner

pilsner Experimenterende gebruiker

Weet je het percentage? wanneer je ethanol hebt mag je wel oppassen met het gebruik!

Dat is bijna puur, terwijl een biertje uit maar 5-10 % bestaat , wijn gemiddeld uit een percentage van 12-14%

likeuren tot een percentage van 30-40 % en dan komen de whiskeys!

Strorum tot 80 %

Ethanol 96 % of zo iets !

Wees voorzichtig vriend met je gebruik! kijk naar de CC´s die je kan hebben!

Een glas wijn is gelijk aan een glas bier in percentage en hoeveelheid

Kijk eens hoe ze ruwnat, enkelnat en bestnat maken in de percentages en CC´s die je kan hebben!

Succes

7. Robdebob

Robdebob Bewuste gebruiker

Ik zou maar letten op het percentage. Hoe hoger het percentage hoe meer verontreinigingsstoffen er in zitten (nogal paradoxaal, maar zonder die stoffen is niet zo'n hoog percentage te verkrijgen).
    Alcohol van 70% is alleen maar gedestilleerd dus dat zou moeten kunnen.

8. Flameon

Flameon Badass junkie

Ik zou het je niet aanraden. Te gevaarlijk naar mijn inziens

9. Robdebob

Robdebob Bewuste gebruiker

Want....

"ja het lijkt me gevaarlijk omdat ik gewoon voel dat het gevaarlijk is voor je ofzo.." ... :rolleyes:

10. Flameon

Flameon Badass junkie

Pure alcohol is een heel giftige stof voor de lever en de hersenen

11. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

hij is al 16 en heeft genoeg ervaring met pep en mdma ....

comazuipen maar kerel !!!!

GOGOGO !!!

:wave:

12. Funky Monkey

Funky Monkey Badass junkie

Hoezo opdrinken? Nooit van shotten gehoord? :rolleyes:

13. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

o ja stom van ... injectyeren is JE VAN HET !!!

Rechtstreek in je hart is het aller aller beste ...

Gegarandeert wakker blijven voor 40 dagen nonstop...

:wave:

14. xpressurself

xpressurself Bewuste gebruiker

jezus wat lopen jullie te bitchen zeg :P
    ik heb ook alcohol van 94% staan, gewoon een klein laagje in een glas doen en cola erbij, smaakt heerlijk en je bent er lekker vaag/actief/ikben14enhebvoorheteerstgezope dronke :hearteyes:

15. xpressurself

p.s. dit was gewoon te koop in een supermarkt in belgie, waarschijnlijk wordt het gebruikt om zelf likeur te maken, dingen die je uit je scheikundeles ofzo hebt gejat zou ik niet opdrinke!

16. -spaceman-

-spaceman- Badass junkie

chinezen! :hearteyes:

17. Flameon

Flameon Badass junkie

Lekker ongezond, 94 procent. Eet er maar goed / gezond bij, anders heb je zo korsakov te pakken op jou leeftijd :P

18. xpressurself

als je een dun laagje met cola mengt krijg je netzoveel alcohol als dat je een wodka-cola neemt

19. slunse

slunse Bewuste gebruiker

heb dit ook staan thuis, is gewoon standaard ethanol van 96 graden, in elke grote supermarkt te krijgen en is volgens mij ook bedoeld om thuis zelf wat te knutselen om dingen uit planten te trekken, zalfjes maken en etherische olieën enz;
    is wel drinkbaar maar gewoon niet aan te raden, puur zal het je strot verbranden en gemengd met cola enz vind ik het gewoon niet zo lekker
    laat het gewoon opwarmen in een kookpot en inhaleer de dampen, lukt ook wel :P
    of maak er gewoon absint mee

20. vdk

vdk Bewuste gebruiker

graden?? :grin: hahahaha

geef mij maar n biertje :stoned:

21. pilsner

pilsner Experimenterende gebruiker

Alcohol verdampt toch bij 78 graden ! :wink:

22. Spor

Spor Wijs gebruiker

Dus dit is in België gewoon te koop in iedere supermarkt ?? ik ben namelijk hard op zoek naar dit om hasjolie te maken.

Zou iemand zo lief willen zijn om even merk+ naam te posten zodat ik niet met me mond vol tanden sta als ik naar belgie naar een supermarkt rij om dit te halen ?

Als ze dit in nederland in de supermarkt, of überhaupt hebben dan ben ik wel super scheel

23. xpressurself

vriend van me had het meegenomen en volges mij gewoon uit n supermarkt, maar je kan het hier ook wel kope hoor, alleen niet in supermarkte natuurlijk :rolleyes:

24. Spor

Spor Wijs gebruiker

ik ben vanalles tegen gekomen, vormen van alcohol ben bij de apotheek, kruidvat e.d. tuinen en vanalels geweest, maar nergens bijna pure alcohol voor oraal gebruik of om etherische olieën van te maken... Dus als iemand wat concrete details heeft over die zooi in belgie dan kan ik daar binnenkort eens heenrijden.

Mijn eerste hasjolie experiment is nu net afgerond en het product = :hearteyes: en dit heb ik gedaan met veel minder alcohol (45%) dus ben erg benieud hoe het dan wel niet moet zijn...

25. xpressurself

Pfff... er zijn geen concrete details nodig, gewoon je ass in die auto plaatsen er heen rijden. Dat spul heeft ook geen merknaam, er staat alleen 'alcool' op en wat dingetjes als de inhoud, sterkte etc.

26. Spor

Spor Wijs gebruiker

Is goed ik plaats mijn ass die auto en ik ga in belgie naar 'alcool' vragen :grin: en hoeveel % is het ? 94% ofzo ?

Bedankt !

27. Mayan

Mayan Bewuste gebruiker

ROFLOL Toch!!!!!!!
    Doe es normaal joh!

28. Detroit303

Detroit303 Bewuste gebruiker

Ga gewoon eens iets lekker halen in de GB of nachtwinkel ofzo! :grin: :grin:
    Bier of sterke drank zijn volgens mij lekkerder dan pure alcohol gemengt met iets.

29. koekiemonster

koekiemonster Experimenterende gebruiker

dom dom dom niet drinken dan ga je dood
    alcohol is slecht vies en stom

30. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Dat is niet om te drinken...

31. Fay

Fay Newbie

Alcohol/ethanol is niet voor niet verboden verklaard voor de moslim praktiserenden onder ons. Maar ik kwam het laats tegen in een onschuldige water ijsje van de Hoogvliet we hebben het gegeten ik en mijn dochtertje en een uur later kreeg ik wat steken in mijn buik maar mijn dochter die kon het niet uithouden van de buik pijn zodoende moest ik met haar midden in de nacht naar de nacht dokter om te kijken wat er aan de hand was maar de dokter kon de oorzaak niet van weten zodoende dat ik de ingrediënten van dat ijpakje ging lezen toen ik thuis kwam en toen kwam het woord ethanol tegen en ben het woord gaan Googlen en zo ben ik er dus achter gekomen wat de oorzaak was van de steken in mijn buik en wat de oorzaak was van de buikpijn van mijn dochtertje. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2

Laden...