1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Flualprazolam ervaringen , of tips/ advies ? / RC benzo topic

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Twirley Bird, 4 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Hallo allemaal, ik zag deze nog niet hier en vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben ermee met flualprazolam / Fluclazolam lijkt op van xanax op steroïden tot flunitrazepam ook op steroïden Mocht iemand het hebben geprobeerd hoor ik het graag!

Ik weet dat 500ug (tot max 1mg zover ik weet) voor geen benzo tolerantie genoeg is om te slapen of misschien KO of in een stupor raken indien je er met het wegen/ doseren naast zit met alle consequenties erbij.. Ik weet wat ik doe ben enkel benieuwd hoe bekend het is híer in ons (onze) kikkerlandje(s)

Zal over een aantal dagen mijn ervaring erbij zetten.

Hoop iets te horen van iemand :wink:
    Ps het is ook onder de naam Fluclazolam te vinden maar lijken hetzelfde product te zijn appart..

Laatst bewerkt: 4 apr 2019
  2. Twirley Bird

Bump hier een ervaring:

1mg omdat ik al tolerantie heb. Als eerste lijkt het meer op flunitrazepam als xanax (alprazolam) normale dosis is 0.500mg. Na veel research is het namelijk mee aan het hypen op de -*alprazolam. The actual name of this is: Fluclazolam . Waar zo goed Als geen informatie over is. Het is absoluut geen alprazolam gevoel. 1mg en had na 20 minuten de eerste effecten geen angst /heerlijk ontspannen gevoel. Geen zorg in de wereld. Na 30-40 minuten kwamen er sterke hypnotische effecten met amnesie effecten. Nu moet je als (als je niet al in bed ligt) gaan liggen en je bent zo weg. Kreeg lucide dromen terwijl ik nooit dromen onthoud.

Werd na 8-10 uur wakker zonder na affecten zoals bijna alle benzodiazepines hebben kreeg ik juist eerder energie. Voor sporadisch gebruik is het een perfecte trip killer of als je echt slaap nodig hebt.

Be safe!

3. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Er is inderdaad één vendor die flualprazolam ook onder de naam fluclazolam aanbiedt. Gek genoeg is dit naar mijn weten ook de enige die deze naam gebruikt.

Ik heb tot dusver twee ervaringen met flualprazolam wat natuurlijk nog te beperkt is om een goed beeld van het effectenprofiel te krijgen. Beide keren heb ik de flualprazolam als blotter ingenomen, aangezien dit makkelijk te doseren is en de mogelijkheid biedt om kosteneffectief eerst een kleine hoeveelheid te proberen. Houd in gedachten dat benzoblotters controversieel zijn: de sterkte lijkt niet altijd consistent per zegel en soms lijken ze (structureel iets) minder actieve stof te bevatten dan de geadverteerde hoeveelheid. De hieronder genoemde doseringen zijn dus theoretisch en kunnen afwijken van de werkelijke ingenomen dosis.

Eerste ervaring - kwart zegel = 250 µg - Deze dosis was niet voldoende om een duidelijk beeld van de effecten en het verloop van die effecten als functie van tijd te vormen, terwijl dit volgens tripsit een begin gemiddelde dosis zou moeten zijn. Natuurlijke moeheid was dus redelijk lastig te onderscheiden van de door de benzo geïnduceerde moeheid. Dit geeft mij het idee dat het zegeltje is ondergedoseerd. Om deze reden denk ik dat doseringen van blotters niet direct vertaalbaar zijn naar doseringen van puur poeder.
    De onset - dus de eerste effecten - leek 15 minuten na inname te komen. In de tijd die op de onset volgt heb ik moeite om te bepalen of de moeheid die ik ervaar door mijn natuurlijke slaapritme of door de flualprazolam veroorzaakt wordt. Het uitblijven van een duidelijke opbouw van de effecten na de onset wekt bij mij het idee dat de zegels ondergedoseerd of zelfs inactief zijn. Teleurstelling. Ongeveer 110 tot 140 minuten na inname merk ik wat effect op mijn motoriek, staan mijn ogen iets meer dicht en dringt geschreven tekst iets minder door. Toch actief maar langzame opbouw na korte onset? Ongeveer 2,5 uur na inname lijken de effecten nu duidelijker aanwezig: moe, ogen willen dicht, verminderd geheugen, zicht minder scherp, lichte anxiolyse, lichte spierrelaxatie en geschreven informatie drong minder door. Het is recreatiever dan clonazolam maar minder dan etizolam. Twee uur en 45 minuten na inname ga ik eerder dan voorgenomen naar bed en val ik eerder in slaap dan zonder benzo het geval zou zijn. Hoewel het toch actief leek, vond ik het effect tegenvallen en had ik meer verwacht.

Tweede ervaring - halve zegel = 500 µg - Wederom kwamen de eerste effecten ongeveer 15 - 20 minuten na inname. Hierna neemt de intensiteit van de effecten duidelijker toe dan bij de vorige keer. Kenmerkend is dat de opbouw langzamer lijkt te gaan dan bij etizolam dat vrij snel het plateau bereikt. Het lijkt alsof je op een natuurlijke wijze moe wordt. Opnieuw vind ik het minder recreatief dan etizolam maar prettiger dan clonazolam. De opbouw lijkt vriendelijker dan bij clonazolam het geval is: de effecten zoals moeheid zijn duidelijk aanwezig en makkelijk te onderscheiden van placebo, maar overheersen niet. Soms lijkt het zelfs alsof ik me redelijk nuchter voel → "delusions of sobriety"? Van ouders krijg ik 90 minuten na inname nog de feedback dat ik er nuchter uitzie en dat ik niet de indruk wek een benzo te hebben genomen. Vlak hierna ga ik douchen en merk dat de effecten wat minder worden. Na het douchen (135 minuten na inname) merk ik een plotselinge versterking van de effecten: meer sedatie, zicht minder scherp, informatie dringt minder door en wat amnesie is aanwezig. In de komende 90 minuten merk ik dat de sedatie richting de slaperigheid gaat, dat het effect op mijn motoriek toeneemt en dat mijn ogen steeds meer de neiging hebben om dicht te gaan. Vier uur na inname voel ik me losstaand van mijn natuurlijke slaapritme moe en besluit ik naar bed te gaan met het vermoeden dat ik snel in slaap val.
    Twee dagen later nam ik 1,5 mg etizolam als slaapmiddel en merk dat dit minder effectief dan normaal is wat suggereert dat flualprazolam snel tolerantie verhoogt. Houd in gedachten dat dit een uitzondering is; normaal gebruik ik eens per twee weken 1,5 mg etizolam voor slaap.

Flualprazolam lijkt een vrij snelle onset (tijd tussen inname en eerste effect) te hebben en een behoorlijk trage opbouw waarin de werking aanwezig maar niet overheersend is. De sedatieve/hypnotische effecten lijken pas vrij laat hun piek te bereiken en komen dan vrij abrupt opzetten. Dit maakt dat ik de timing vrij lastig vind. Ik vind flualprazolam prettiger dan clonazolam omdat het me niet zo`n verveeld gevoel geeft maar minder prettig dan etizolam. Flualprazolam geeft een sterk sedatief/hypnotisch effect en lijkt me daarom minder geschikt als anxiolyticum. De werkingsduur is lang en is eerder vergelijkbaar met clonazolam dan etizolam.

Ik ben ook benieuwd naar jouw ervaringen met dit middel. Hoe zou jij het qua effecten en werkingsduur/onset vergelijken met bijvoorbeeld etizolam, clonazolam en flunitrazolam? Merk jij ook dat de sedatieve/hypnotische effecten pas vrij laat optreden? Welke doseringen en toedieningswegen gebruik je?
    Ook ben ik benieuwd naar de ervaringen van anderen die flualprazolam geprobeerd hebben.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  4. Twirley Bird

Ik had het in poeder moest dus volumetrisch meten en kwam uit op 1ml=2ml heb de luxe met de volumetrische hoeveelheid kunnen afmeten.

Ik zal van de week nog een ervaring posten. Ik heb dit nog nooit genomen helaas. Maar clona heeft meer spierontspanning , vind het kwa gevoel meer op flunitrazepam lijken na 2x te hebben genomen waarvan eerste keer 2mg was viel ik in een diepe slaap met alle lichten aan. Viel KO.

Meer reports zullen komen. Wel appart dat het bij jou in 'waves' werkt. Vind de zorgeloosheid een fijne bijwerking :wink:

Legio Patria Nostra, Jmths en Lysergine vinden dit leuk.
  5. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Een kennis vertelde 2mg Flualprazolam te hebben genomen met aanwezige tolerantie en dat hij onverwacht 12 uur een gat door de dag geslapen had. Online wordt Flualprazolam als een relatief recreationale en sederende benzodiazepine beschreven, een combinatie die niet vaak samen gaat. Eveneens vertelde de kennis dat Flualprazolam vrij intense dromen induceerde wat vrij paradoxaal is aangezien benzodiazepines de REM slaap doen afnamen.

Ik ben van plan binnenkort eens 1mg Flualprazolam te nemen voor het slapen, ik zal wel laten weten hoe dat verloopt. Om eerlijk te zijn vind ik sederende benzodiazepines meestal niet zo boeiend, laat staan benzodiazepines in het algemeen de laatste tijd.

6. Lysergine

Na de zegeltjes te hebben geprobeerd, heb ik besloten om toch een gram van zowel flualprazolam als van clonazolam aan te schaffen. Propyleenglycol en spuitjes heb ik, dus volumetrisch doseren is mogelijk. Het nadeel is dat bij deze middelen snel een tolerantie opbouwt waardoor je er niet te vaak mee kunt experimenteren en het dus een tijd duurt om wat meer ervaring en daarmee een breder beeld van de effecten te krijgen. Vooral het verschil tussen flualprazolam en clonazolam heb ik nog niet helemaal duidelijk. Ik denk dat flunitrazolam qua effecten vrij dicht bij deze twee benzos ligt met als voornamelijk verschil de kortere werkingstijd.

Ik kijk uit naar die andere reports.
    Het is mij ook niet duidelijk waarom de sedatie pas na een paar uur toeneemt. Wie weet zorgt het zegeltje dat het niet efficiënt wordt opgenomen en werkt het als oplossing wel naar verwachting. Wellicht is het een verschil in interindividuele farmacokinetiek. Daarnaast is het uiteindelijke effect natuurlijk ook een dynamisch evenwicht tussen enerzijds stimulerende prikkels van binnenuit en anderzijds onderdrukking daarvan door flualprazolam. Als de spanning van binnenuit wegvalt, kan het lijken alsof de sedatie door het middel ineens toeneemt. Wellicht dat dit de reden is dat ik tijdens het douchen niet veel effect voelde want dan ben je bezig (soort stimulatie van binnenuit), en toen ik vlak daarna rustig op de stoel zat juist wel effect voelde want toen was ik weinig actief (weinig prikkels van binnenuit).

Waar clonazolam me vooral apatisch maakt, had ik dat bij flualprazolam een stuk minder terwijl het duidelijk een sterk sederende benzo is. Etizolam en pyrazolam gaven echter veel meer een content gevoel.

Ik ben benieuwd naar je bevindingen wanneer je deze benzo hebt geprobeerd. Het zijn inderdaad zeker niet de meest interessante middelen, vooral de sterk sederende benzos niet, maar ze kunnen in bepaalde gevallen erg bruikbaar zijn en het is dan handig om er al wat ervaring mee te hebben om de dosis meteen goed in te schatten.

Twirley Bird en Jmths vinden dit leuk.
  7. Jmths

Zegels is bij voorbaat als verspild geld tenzij het professionele lysergamides zegels zijn met speciale coating (soort van dun plastic laagje om de zegel.
    Tot over 3 maanden dan maar, halve gram Flunitrazolam ging al bijna 2 maanden mee destijds. :'D
    Tip: Mix de benzodiazepine in een 50-50 water-PG oplossing. Veel snellere opname en hogere biobeschikbaarheid, die ranzige PG smaak en stroperigheid neemt 50% af en PG is in huidcontext licht irriterend, wil je niet teveel van consumeren. Een 50-50 Water-PG oplossing stelt effectieve benzodiazepine opname via muscus membraan (/slijmvlies) eveneens beschikbaar, al niet zo constructiefl :'D
    Proberen de doseringen stabiel te houden helpt hier bij.
    Ik geloof er zelf niet in maar Clonazepam is de farmaceutische standaard voor lange termijn angststoornissen, het heeft relatief sterke anxiolitische eigenschappen wat aardig gelijk staat aan recreationeel. Clonazolam is op dat gebied gelijkende maar met veel sterkere schommelingen in intensiteit van effecten.
    Destijds werd de eerste generatie 'benzodiazepines' namelijk barburaten afgeschaft omdat deze de typerende benzodiazepine effecten veel Ite) sterker naar boven brachten. Als reactie daarop is de '2e generatie barburaten' onstaan ofwel de benzodiazepines. Barburaten zijn veel krachtiger in soortgelijke effecten aan benzodiazepines en vormen ook aanzienlijk meer risico op neurotoxiteit, plus ze negeren receptor tolerantie veel sterker met alle gevolgen van dien.

Flunitrazepam is officieel een benzodiazepine maar heeft altijd een beetje tussen de barburaten en benzodiazepines in gestaan. Zo concludeert wetenschappelijk onderzoek bijvoorbeeld dat Flunitrazepam het hoogste risco heeft op neurotoxiteit vorming onder bestaande benzodiazepines. Ook zijn de nationale voorschrift regels voor het voorschrijven van Flunitrazepam strenger dan die van andere farmaceutische benzodiazepines waarbij o.a. misbruik potentieel genoemd wordt.

Sommige mensen zullen stellen dat Midazolam meer potent is onder farmaceutische benzodiazepines maar dat is omdat ze enkele details missen. Nu zullen mensen denken, Flunitrazepam is niet hetzelfde als Flunitrazolam maar er is wel wetenschappelijk onderzoek dat suggereert dat beiden identieke receptorbinding hebben aan de hand van welke zeer betrouwbare voorspellingen gemaakt kunnen worden. Laat ik stellen dat het injecteren van eenzelfde drugs anders kan aanvoelen dan orale inname al is zal er vast meer mee spelen.

Ik moet wel toegeven dat de subjectief ervaren effecten tussen Fluntrazolam en Clonazolam zeer moeilijk concreet te maken zijn, laat staan op een subjectieve manier, hetzelfde geld natuurlijk voor benzodiazepines in algemeen. Ze zijn beiden relatief sedatief waar je met wat tolerantie weinig van merkt. Maar Clonazolam geeft mij gevoelsmatig een meer dronken zorgeloos gevoel waar Flunitrazolam mij lichtelijk euforisch kan maken zelfs, als ik bijvoorbeeld op bed/matras ga liggen en een soort van algehele energie van ontspanning door mijn lichaam voel gaan samen gaan met een gevoel van context zijn. Clonazolam voelt voor mij vooral als een benzo om op te ouwehoeren en belachelijke dingen te doen omdat het kan.
    Beiden benzodiazepines waar je absoluut u tegen zegt in ieder geval.
    Serotonine effecten komen ook veel trager op en houden veel langer aan dan dopamine effecten, kan van alles wezen maar klinkt niet onlogisch. De realisatie van mij belabberde benzos toestand komt eigelijk altijd pas veel te laat.
    Mentale toestand zal altijd significante rol spelen, zou haast zeggen 50% al is dat giswerk natuurlijk.
    Etizolam en Pyrazolam en ook wetenschappelijk wel aangetoond dat ze zeer sterke anxiolitische (lees recreatieve) effecten hebben en zwakke sedatieve/spierverslappende/hypnotische eigenschappen hebben. Vooral voor mensen met lage toleramtie zal dit veel recreatiever aanvoelen aangezien tolerantie voor sedatieve eigenscchappen veel sneller en sterker ontwikkelt met benzodiazepines. Je gaat zogezegd minder snel KO voordat het echt vermakelijker/euforisch wordt.
    Ik ga nu 1mg Flualprazoalam proberen. Ik ben het absoluut met je eens dat het erg prettig kan wezen als je bepaalde mensen met gemak in halve coma kunt plaatsen maar dan moet ik meteen aan mijn Flubromazolam ervaring(en) denken. Van alle belachelijke hoeveelheden extreem potente benzodiazepines die ik ooit heb genomen was de ontwenning nog nooit zo heftig als met Flubromazolam. En Flubromazolam staat natuurlijk bekend als een van de meest sederende KO benzodiazepines in bestaan. Het ging zelfs nog wel een stapje over bijvoorbeeld Clonazolam en Flunitrazolam ontwenning wat beiden al een hel op zichzelf zijn. In vergelijk was de cold turkey ontwenning van Heroïne + Fentanyl zelfs relatief goed te doen en zelfs dat was een hel op zichzelf. De enige ontwenning die ik ook heb mee gemaakt die heftiger was dan die van Flubromazolam was Baclofen ontwenning was toch wel een van de meest trieste verhalen in mijn leven is.

Toen ik Flubromazolam misbruikte ervoer ik veel mentale pijn en kwam dit gebruik voort uit vluchtgedrag, ik heb nooit echt het gevoel gehad recreatief Flubromazolam toegepast te hebben. Baclofen in net iets mindere mate maar eigenlijk idem, het was simpelweg gebruiken om het gebruiken. Maar laat ik eerst de benzodiazepine kankerzooi Flualprazolam een eerlijke kans geven voordat ik voorbarige conclusies trek. Dus daar gaat 1mg Flualprazolam.

PS: Ik irriteert mij nog altijd mateloos aan het feit dat ik mijn berichten niet kan corrigeren op dit forum.

Lysergine en Twirley Bird vinden dit leuk.
  8. Twirley Bird

Ben dus niet de enige. Alles wat je deelt op internet blijft jou intellectuele eigendom. Juridisch gezien is dit in strijd met de wet.
    Plus dat vele hierdoor niets meer posten. Iets om over na te denken voordat iemand zijn intellectuele eigendom 'opeist' @MacLeod

OT

Erg benieuwd naar je ervaring @Jmths :)

9. Twirley Bird

Ik vergelijk het even met clona vind die er nog enigszins op lijken. Ik heb het nassaal genomen 2mg flualprazolam waar ik me na 15 minuten al sterke angst remmend en spierontspanning kwam. Had er geen alcohol bij gedronken , of opiaten om het zo goed te kunnen beoordelen.
    Nou na 45 minuten tot een uur werd het vechten tegen de slaap. Door de nassaale inname werkt het misschien sneller. Of zou dat niet uit moeten maken?

Ik droomde heerlijk wat ik sporadisch doe maar dit was wel een stuk plezieriger als normaal.
    Anyway toen ik wakker werd was ik ook echt wakker en geen hangover te bekennen.

Vergeleken met clona is dit heel kort uitgelegd een 'perfect' middel om een trip te stoppen of als je simpelweg slaap nodig hebt. Denk dat 1mg een mooie kennismaking is met flualprazolam. Afhankelijk van je tolerantie uiteraard.

Hoop dat je er iets aan hebt. Etilolam is water zo licht ivm flualprazolam

Lysergine vindt dit leuk.
  10. Jmths

Ik heb hier vaker over geklaagd maar ik hou mij relatief koest omdat ik specifieke discrepantie niet al te ver wil uitvergroten. Ik kan blijven kankeren maar daarmee geef ik een ander ook geen kans natuurlijk. Een overtuigende reden ontbreekt mij, ik vind het opvallend dat dit het enige forum/sociale platform is waarbij dit niet mogelijk is zoals ik al eens noemde. Het is wel vaker benoemd ook onder meer relevante topics dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je hier nog veel meer reactie op zult krijgen. Het lijkt mij ook beter dat je rond bepaalde onderwerpen geen specifieke namen gaat taggen om onnodige escalatie te voorkomen. Lekker hypocriet komende van iemand die het voor de zoveelste keer benoemd maar ik maak het liever niet te persoonlijk. Ik ben natuurlijk ook maar een mens natuurlijk.

Er zijn meerdere eigenaren/administrators op deze site en er is mij verteld dat besluitvorming op democratische wijze plaats vindt met de moderator vrijwilligers op dit forum.

Er is ook weinig vanzelfsprekend in de wereld waar wij niet altijd het fijne van weten. Er moet bijvoorbeeld ook maar net iemand bereid zijn om veel tijd en energie te investeren in het scripten van de website en het kost natuurlijk allemaal ook geld, ik noem maar wat. Het forums heeft meerdere administrators en moderators met ieder een mening en eigen willetje, ik kan mij voorstellen dat besluitvorming soms traag verloopt.

Er is op dit forum ook eens door iemand benoemd dat in het verleden vijandige overname van forum een overwogen optie was in het verleden. Ik kan mij voorstellen dat dit het proces ook wat lastiger kan maken. Je kunt het scripten niet op blind vertrouwen aan iemand over laten. Met de source code kun je bijvoorbeeld ook het forum letterlijk kopiëren zoals al eens in het verleden is gebeurd.

Ik heb regelmatig met verschillende onderwijsinstanties overleg bij gewoond en sommige onderwerpen zijn simpelweg enorm lastig en complex. Plus soms is de realiteit ook gewoon simpelweg hard. Ik geloof in ieder geval dat informeren de meest effectieve methode van preventie is en er is overtuigend aangetoond dat preventie de meest effectieve manier is voor het verbeteren van levenskwaliteit in meer ontwikkelde landen in tegenstelling tot vroeger waar mensen vaker dood gingen aan acute ziektes zoals tuberculose, tyfus, kinkhoest, en weet ik wat allemaal. Waar tegenwoordig de meeste mensen op latere leeftijd vanaf (40 jaar ongeveer) overwegend overlijden aan meer chronische ziekten waarvan kanker en bloed- en vaatziekten meest berucht/voorkomend zijn.

Voor de dodelijke ziektes van deze tijden zijn leefstijlgewoontes doorslag gevend in tegenstelling tot een vaccinatie of medicijn zoals vroeger. Nu is informeren echter voor mensen op jongere leeftijd (grof geschat jonger dan 40 jaar oud) eveneens zeer relevant en significant. De grootste kans op overlijden op jongere leeftijd is namelijk zelfmoord (gevolgd door ongelukken in het verkeer).

Ik hoop dat mensen de meerwaarde van zulk soort forums inzien en zich hiervoor blijvend kunnen motiveren en weten te innoveren. Liefdadigheid is niet een onuitputtelijke bron maar tegelijkertijd is compromis vaak onvermijdelijk. Open en respectvolle communicatie blijft hierin een essentieel kernpunt om een ideaal balans te behouden wat vanzelfsprekend klinkt maar in de praktijk vaak extreem stroef en moeilijk kan verlopen. De mogelijkheid om mijzelf te kunnen corrigeren zie ik absoluut niet als overbodige luxe en noodzakelijk zelfs.
    Ik probeerde eergisteren 1mg Flualprazolam voor het slapen, sliep zeer prettig en werd na 7-8 uur weer wakker wat vrij standaard voor mij is. De vriendin vertelde nog dat ik warrige droompraat tegen haar uitkraamde na die 1mg Flualprazolam voor het slapen en ik herinner mij dat ik zeer intens op een rare manier gedroomd had. Ik forceerde mijzelf uit mijn slaap omdat de dromen te intens voelde, daarna voelde ik mij half wakker en half dromend. Ik zei nog een paar keer tegen vriendin dat ik zeer intens aan het dromen was. Ik viel vervolgens rap weer in slaap, intense dromen waaruit ik mijzelf weer wakker probeerde te forceren in verband met intensiteit van de dromen en ik werd in een nieuwe droom wakker in mijn slaapkamer gevolgd door misleidende mindfucks waarna ik mijzelf uiteindelijk toch weer uit mij slaap wist te forceren en ik vertelde de vriendin wederom minstens twee maal dat ik zeer intens aan het dromen was om vervolgens een minuut later ergens weer in slaap te vallen. Ik droomde nog dat ik met een willekeurig meisje in cliché witte trouwjurk was getrouwd en een burgerlijk leventje leidde. Heel raar allemaal in ieder geval aangezien ik normaal gesproken eerder intens ga dromen van benzodiazepine ontwenning en benzodiazepines SWS slaap doen toenemen en REM slaap verminderen. Iemand had mij al persoonlijk verteld dat deze zeer raar ging dromen van Flualprazolam.

Gisteren had ik een bijeenkomst van het eetclubje uit de omgeving, beetje eten, bordenspellen (Pandemic), muziekje en 3 biertjes (5%). Ergens rond 2:15 nam ik 2mg Flualprazolam en rond 3:00 dook ik mijn bed in. Ik heb vanacht zo'n 8-9 uur geslapen, uurtje langer dan gemiddeld ongeveer. Lichtelijk gedroomd maar stond mij nauwelijks meer bij, het voelde meer alsof ik 30 seconden in bed had gelegen en ineens 8-9 uur later wakker werd. Ik heb van 2mg dus vrij diep geslapen. Waarschijnlijk was 2mg Flualprazolam gewoon ook iets teveel van het goede waardoor ik er bewust bar weinig van heb vernomen.

De effecten zelf durf ik nog niet zo in te schatten aangezien ik vrijwel enkel heb geslapen op Flualprazolam maar de effecten voelde minder sederend dan veel mensen online deden suggereren, de effecten voelde voor mijn gevoel niet hinderlijk en relatief alround. Ik ben geen fan van het functioneel toepassen van benzodiazepines laat staan slapen maar aangezien de duratie van effecten zover aardig overheen leken te komen met een net boven gemiddelde slaap duratie is Flualprazolam daar relatief geschikt voor gok ik. Hoe de effecten van Flualprazolam mij in wakkere toestand beïnvloeden heb ik dus niet mee gemaakt, gezien de dromerige toestand die Flualprazolam lijkt te induceren gok ik dat het mensen wel ontoerekeningsvatbaar kan maken. Relatief weinig hangover ook voor mij na opstaan maar dat was na beperkt gebruik natuurlijk.
    Hangt er vanaf hoe je het nasaal inneemt. In combinatie met bepaalde vloeistofsamenstellingen kan drugs via muscus membraan (slijmvlies) sneller opgenomen worden in het lichaam en de biobeschikbaarheid toenemen. Het verbaasde mij in ieder geval wel hoe snel Flualprazolam voor volumetrisch doseren leek op te lossen, de Flualprazolam leek letterlijk in enkele seconden op te lossen in de vloeistof waar dit met sommige benzodiazepines ook al snel zo'n 2 uur kan duren. Met een specifieke Flubromazepam en Diclazepam batch heeft dit zelfs een 2 a 3 dagen geduurd voordat deze was opgelost in pure PG.

Laatst bewerkt: 27 apr 2019
    Lysergine en Twirley Bird vinden dit leuk.
  11. Lysergine

@Jmths en @Twirley Bird bedankt voor de toelichting! Interessant om te lezen hoe jullie het ervaren.
    Hoe verhoudt de werkingsduur zich tot die van clonazolam? Hier lijkt geen echte consensus over te zijn: de een zegt dat clonazolam langer werkt en de ander vindt juist dat flualprazolam langer werkt. Dosering is natuurlijk een belangrijke factor in deze vergelijking, maar ze lijken aan elkaar gewaagd.

Niet alleen flualprazolam leek ondergedoseerd, ook fluclotizolam blotters vielen tegen. Ik denk dat ze in werkelijkheid ongeveer 50% van hun gedeclareerde sterkte bevatten.
    Hoe is jouw ervaring met poeder? Is dat over het algemeen wel zuiver?

Hoe is je ervaring met de houdbaarheid van benzos in propyleenglycol? Mijn bedoeling is om de oplossingen die ik bereid een jaar of vijf te kunnen bewaren, aangezien ik de sterke benzos niet veel gebruik.

Dat klink al veel logischer: na 15 min de eerste effecten en na 45 - 60 min klaar om te slapen.
    Flualprazolam ligt inderdaad duidelijk dichter bij clonazolam dan bij etizolam, omdat ze beide sederende/hypnotische benzos zijn. Etizolam is over het algemeen duidelijk minder sederend, hoewel het in lagere doseringen toch slaap kan geven als ik vooraf al moe ben. Bij 1,5 mg etizolam zou ik wellicht - met wat moeite en afhankelijk van mijn energieniveau bij inname - nog wakker kunnen blijven. Bij 2 mg zou dat moeilijker worden en forceert het me wel om naar bed te gaan. Als ik in bed ga liggen is 1,5 mg in de meeste gevallen genoeg voor slaap, dus dit gebruik ik als standaarddosis. Etizolam is ook mijn eerste keus; clonazolam en flualprazolam vind ik meer geschikt voor na een stimulanten comedown.
    Ik denk dat ik de zegeltjes moet laten voor wat ze zijn en beter met volumetrisch gedoseerd poeder verder kan gaan. Dat lijkt een beter en betrouwbaarder effect te geven dan blotters.

Met welk oplosmiddel heb je de flualprazolam neusspray geprepareerd? Het is niet oplosbaar in water, maar wel in propyleenglycol en ethanol die me beide niet fijn in de neus lijken.

Benzodiazepines hebben de barbituraten inderdaad verdrongen, hoewel barbituraten zoals thiopental en methohexital nog gebruikt worden om een narcose mee in te leiden. Designerbarbituraten lijken niet te bestaan wat misschien maar beter is ook.
    Naar mijn weten wordt flunitrazepam niet meer voorgeschreven en ik vraag me af of het tegenwoordig überhaupt nog gebruikt wordt.
    Als flunitrazepam binnen de benzodiazepines het hoogste risico op neurotoxiciteit heeft en flunitrazolam een vergelijkbare receptorbinding heeft, vraag ik me af of deze neurotoxiciteit naar flunitrazolam door te trekken is. Mocht iemand hier meer over weten of zelf een vermoeden hebben dan verneem ik dat graag. De hoge potentie en korte duratie maken het aantrekkelijk, maar als het toxisch is houdt het helaas op.

Zaleplon staat ook op mijn lijstje om binnenkort eens te proberen. Diclazepam, flubromazepam, flubromazolam en norflurazepam zal ik laten liggen wegens hun lange halfwaardetijd en eventueel ongunstige metabolieten. Bromazolam zal ik na het eenmalig geprobeerd te hebben niet snel nog eens nemen wegens mijn vermoeden dat het een (erg) lange halfwaardetijd heeft.

12. Twirley Bird

Hey,

Ik heb nu haast maar de flualprozolam is met PG en water 50% van beide prima voor neus spray zoals @Jmths ook al zei ik verbaasde me dat het het in 10 seconden al compleet opgelost was. Misschien eens 40%PG en 60%water proberen. Zal later er dieper op in gaan. Moet nu gaan. Tot zo :wink:

Oja 2mg flualprazolam werkt bij mij ongeveer 10 uur met circa 16 -20 uur halfwaardetijd.

En flunitrazepam wordt nog altijd voorgeschreven ik krijg het vanwege syncope op sommige benzo's en bij fluni niet. Advies neuroloog : 4mg fluni en 1mg clona. Ik mag mijn neuroloog wel haha.

Stond laatst wel een rode sticker op mijn flunitrazepam doosje dat het ook onder opioden valt?! Het zal wel. In het ziekenhuis keken ze me wel raar aan toen ze net recept zagen met zoveel dingen erop dat ik maar zeggen maar ze hadden het wel netjes gegeven. Ik denk dat het komt omdat ik op afdeling braincare lag (neurologie) waar ik mijn neuroloog ook tegenkwam en mijn behandelaar was. Ik ken de hele afdeling bij naam ken. Ben er niet trots op maar het is niet anders..

Oops sorry off-topic deels

Laatst bewerkt: 30 apr 2019
  13. Jmths

Ik heb met iemand 30% PG en 70% water oplossing gemaakt, dat duurde toch wel zo'n 2 uur voordat het volledig was opgelost. Onze ervaring was dus ook verbluffend genoeg dat het 50-50 PG-H2O in zo'n 10 seconden volledig was opgelost.

Ik zei het toen al maar het is vrij gebruikelijk dat verschillende benzodiazepine poeders er zelfs in 100% PG toch wel 2 uur over doen voordat ze volledig zijn opgelost. Ik heb zelfs eens met een specifieke batch Flubromazepam en nog een specifieke batch Diclazepam mee gemaakt dat het met 100% PG 2 á 3 dagen duurde voordat het volledig was opgelost, zo'n 36 uur dus. Dit waren wel extreme uitzonderingen natuurlijk maar toch. Uiteindelijk hoort het (vrijwel) allemaal volledig in PG op te lossen.

Kijk echter wel uit, soms kun je een onvolledige oplossing niet met het blote oog waarnemen en komt het voor dat er een ophoping op het glas van een reageerbuisje, erlenmeyer of welk andere container plaats vindt wat dus kan leiden tot onverwachte hotspots. Wees natuurlijk altijd extra geduldig en voorzichtig met het oplossen van dermate potente stoffen.
    Ik heb in het verleden verschillende RC vendors benzodiazepines zien verkopen in een PG oplossing, ook voor lange termijn opslag zonder verlies van potentie is PG geschikt los van de extreem hoge oplosbaarheid die het bied.

Ik raad het niemand aan maar ik heb in het verleden zelfs 10% water 90% PG oplossingen uit geprobeerd en dit leek te werken mits voldoende geduld. In farmaceutisch preparaat van rectaal toedienbare benzodiazepine (Diazepam) gebruiken ze eveneens een oplossing die PG en water bevat, dit lijkt de biobeschikbaarheid van muscus membraan (slijmvlies) opname van het lichaam aanzienlijke te verhogen. Zulk soort grappen zijn echter ook zeer misbruik gevoelig natuurlijk.

Persoonlijk ben ik plat verwoord gewoon niet zo'n fan van het consumeren van grote hoeveelheden PG in ieder geval, als neusspray heb ik benzodiazepines enkel eens kort uitgeprobeerd puur voor het proberen, lijkt mij ook beter. Vooral de (lichtelijk) wateroplosbare benzodiazepines lijken mij riskant in context van muscus membraan opname. Midazolam neusspray is dacht ik toch wel net als fentanyl een beetje een middeltje voor terminaal (kanker) patiënten.

Ik had nog nooit eerder gehoord van syncope, zal wel multifactoreel en niet specfiek van aard zijn. Ik hoef er het fijne ook niet van te weten maar wel raar hoe het lichaam soms kan werken en reageren. Er zijn wel gegronde redenen te geven dat Flunitrazepam een van de al dan niet meest potente farmaceutische benzodiazepine is. De bijsluiter en huisarts richtlijnen rondom staan vol met vermeldingen rond misbruik potentieel en een vrij grootschalig onderzoek stelt dat Flunitrazepam waarschijnlijk een grootste potentiële neurotoxische risico's met zich mee brengt vergeleken met andere bekende farmaceutische benzodiazepines. Ik word in ieder geval van Flunitrazolam altijd bijzonder goed gehumeurd waar ik andere benzodiazepines vaak maar vervelend vind vanwege hun sederende en bedwelmende effecten, cannabis ben ik ook niet zo'n fan van al kan ik een zuivere Sativa hasj vaak erg waarderen. Al is Flunitrazepam/Flunitazolam ook vrij sederend maar het sederende lijkt vrij vlot weg te trekken.

Raar, maar ik heb wel eens vaker benoemd (op forum ook) dat ik de risico's toch wel relatief sterke gelijkenissen vind hebben. Flunitrazolam is onder benzodiazepines bij verre de benzodiazepine in zijn categorie die ik het vaakst misbruikt heb en door de relatief korte duratie/halfwaardetijd lijk ik hier toch wat makkelijker mee weg te komen. Volledig onverantwoord maar ik ga meestal voor de korte intense ontwenning. Dat ging 2 jaar goed totdat ik Baclofen probeerde zo'n 1 maand en 2 weken geleden. Te snelle afbouw gevolgd door ziekenhuisopname, de ontwenning sloeg dermate snel en hard in dat ik geen eens meer in staat was benzodiazepine of anti epileptica te consumeren wat ik dus gewoon in huis had. Gigantische mongool ben ik in de eerste plaats al dat ik op de wijze even 'in de vakantie tussendoor' er op zo'n manier mee om ga. Het was een zeer trieste vertoning in ieder geval, maar ik ben van mening dat ik na mijn faciliterende verhalen ook de keerzijde mag benoemen. De clichés zijn toch echt de clichés zogezegd.

Ik ken toevallig nog zo'n twee mensen met meer neurologische onderliggende problematiek die vanwege hun conditie een vrij stevige cocktail controversiële middelen krijgen al gedurende langere periode. Zodra er een persoonlijk neuroloog bij komt kijken weten de meeste mensen meestal al wel vrij snel hoe laat het is. :P

Het blijft natuurlijk een zeer controversieel onderwerp waar mensen zich altijd zullen afvragen in hoeverre mensen nog in staat zijn objectieve, reële en lange termijn rendabele beslissingen kunnen maken. Daarbij ook altijd de vraag in hoeverre andere factoreren hier in mee spelen en hoe ver je hier in kunt gaan. Uiteindelijk krijg je toch altijd weer die belachelijke tolerantie vorming gevolgd door de man met de ijzeren hamer en op een gegeven moment krijg je toch altijd weer omgekeerd effect.

Daarin tegen, ingrijpende zenuwpijn bijvoorbeeld is overtuigend van bewezen dat dit toch echt niet met een subtiel middeltje te verhelpen valt en niet enkel omdat de effecten de zwak zijn maar ook puur gerelateerd aan neurologie. En zenuw knellingen, overbelasting van zenuwtransmissie, etc valt toch wek overtuigend aan te tonen. Het WHO stelt ook nog altijd dat GHB het meest efficiënte middel is tegen narcolepsie bijvoorbeeld, stigma zal ook absoluut een rol spelen.

Maar ik durf het echt niet te zeggen, ik heb persoonlijk mensen bizarre dingen zien doen om opioiden te scoren en ik verbaas mij niet bijzonder snel over waar mensen toe in staat zijn. Veel afhankelijken/verslaafden zijn er vaak ook heilig van overtuigd wat ze zichzelf aanpraten. Meerdere malen aangehoord dat mensen absoluut hun benzodiazepines moeten hebben omdat ze 'simpelweg een gevoelige persoonlijkheid hebben'. HSPS heb ik bijvoorbeeld ook als excuus voorbij horen komen voor benzodiazepine gebruik te rechtvaardigen terwijl er eigenlijk gewoon huishoudelijk geweld speelde, zulk soort dingen.

Het blijf wat lastig allemaal, maar gelukkig komen we onszelf meestal vanzelf tegen.

Mezelf, acht.zes en Twirley Bird vinden dit leuk.
  14. Twirley Bird

Heb na circa 2 weken dat er tolerantie komt. Dus heb ik besloten nu voorlopig weer naar clonazepam te gaan icm zopiclon indien nodig.
    Mijn dosering was 2mg flualprazolam tot 1x 10mg dat was echt teveel maar als test hoelang ik zou slapen , kwam op 20 uur uit 1x naar de wc gegaan en snel weer in bed aangezien ik nog erg moe was.

Dit is / was mijn ervaring na een wat langere periode gebruik om te slapen. Ideaal als een rem voor een te zware trip.

Binnenkort eens bromazolam uitproberen of is die niet de moeite?

15. Lysergine

Twee weken flualprazolam kunnen gebruiken voor tolerantie optreedt vind ik nog redelijk acceptabel voor zo`n potente benzo. Dat lijkt me vergelijkbaar met andere mildere benzo`s. Nu neem ik zelf eenmaal per twee weken - soms een week ertussen en soms drie weken of langer - 1,5 mg etizolam en merk geen tolerantieopbouw, ook niet over langere tijd. De 1,5 mg etizolam die ik bij uitzondering twee dagen na een half zegeltje (= 500 µg) flualprazolam nam, leek overigens wel minder hypnotisch dan normaal.

Ja, dan is het inderdaad begrijpelijk dat ze je flunitrazepam voorschrijven. Een gemiddeld persoon zal het echter niet zo snel voorgeschreven krijgen. Als je al iets krijgt, zijn het over het algemeen helaas van die lullige 10 mg temazepam capsules die bar weinig doen...
    Dat het binnen 10 sec oplost is wel enorm snel. Etizolam en bromazolam deden er een stuk langer over en zelfs met aanzienlijke warmte nam het minimaal 30 minuten ofzo in beslag.
    Mocht je nog dieper in willen gaan op je ervaring dan hoor ik het graag.:)

Van bromazolam heb ik 250 mg poeder aangeschaft en mijn vader (die eenmalig in de week een benzo gebruikt tegen slaapproblemen, meestal 1,5 mg etizolam) en ik hebben het ieder eenmalig geprobeerd. Een vendor verkoopt ze in de vorm van 2,5 mg tabletjes, maar die zouden best eens ondergedoseerd kunnen zijn ook al heb ik de tabletjes nooit geprobeerd. Op het internet wordt van bromazolam gezegd dat het weinig sedeert en dat je net als bij etizolam mentaal redelijk helder blijft. Dit heb ik anders ervaren: ik vond het behoorlijk sterk waarbij ik moet vermelden dat ik geen benzotolerantie heb waardoor de sedatieve component bij mij wellicht meer aanwezig is dan bij mensen met tolerantie. Ik denk niet dat ik bromazolam snel vaker zou doen, omdat ik vermoed dat het een lange halfwaardetijd heeft. Weet dat halfwaardetijd en werkingsduur niet direct met elkaar samenhangen, omdat ook factoren zoals herdistributie etc een rol spelen. Neem thiopental, dat een werkingsduur van een minuut of vijf en een halfwaardetijd van 5-8 uur heeft. Ik ben benieuwd naar je bevindingen mocht je besluiten om het te proberen.

Dit is wat ik enkele maanden geleden elders over mijn enkelvoudige ervaring met 1 mg bromazolam schreef:

I have prepared a 2 mg/ml bromazolam solution in propylene glycol: 20 mg in a 10 ml luer lock syringe with stopper. Heat is needed to dissolve everything quickly and completely. A 2 ml syringe was used to measure out 0.5 ml (= 1 mg). The taste is bad, but with some lemonade it is acceptable.

Onset after 15 - 20 min the first very subtle effects became noticeable although they were still difficult to distinguish from placebo: subtle mental slowness/absence, staring, eyes tend to close a bit. After 25 - 30 min the effects became more clear, were not placebo anymore and noticeably increasing.

Come up The effects seemed to reach the maximum intensity somewhere between 60 - 75 min after ingestion. After 40 min accommodation required some effort. Some amnsesia seemed present. The effects noted during the onset intensified and became harder to ignore.

Peak From 60/75 min the effects didnt intensify anymore and stayed more or less constant. Less recreative than etizolam, but more recreative than clonazolam (that one has no hedonistic value for me). A bit less recreative than flualprazolam. Some anxiolysis is present, but less than with etizolam, it was more emotion suppression. Not yet hypnotic. I was watching some Ally Law, but analysis suppresion was present and it became more difficult to follow everything. I had the impression that others would not be able to tell that I was under influence of something, but this could be a delusion of sobriety that benzo`s are know for.

After 2 hours the sedative/hypnotic effects seem to become more prominent. Emotion suppression was definately present. At this point I didnt experience much amnesia, but afterwards I almost forgot that I have eaten a chocolate bar and ice. Eyes tend to close but with some effort it is possible to resist this.

After 2:47 I decided to lay in bed and unintentionally fell asleep before I even realized it - I cant remember it too. At 4:45 I woke up and fell asleep again. Around 8:00 I woke up again and still felt sleepy. 12 - 15 Hours after ingestion I still felt an afterglow which suggests that bromazolam itself could have a long half-life, or have metabolites with long half-lifes, or maybe both. Note that half-life and duration of action are not!! the same as other pharmacokinetic parameters like redistribution, (plasma) protein binding etc play also a crucial role! I am concerned about the half-life of bromazolam as it is chemically related to flubromazolam which has a long half-life......

Compared to etizolam, clonazolam, flualprazolam and gabapentanoids like GHB and phenibut, bromazolam did not cause muscle pain, dry mouth, slight nausea, increased appetite or headache. Bromazolam was more hypnotic and less anxiolytic than I expected. 1 mg Etizolam seems more anxiolytic than 1 mg bromazolam. 1 Mg bromazolam seems more hypnotic/sedative than 1 mg etizolam and lasts way longer. I will give my father 1 - 1.4 mg bromazolam tonight who usually takes 1.5 mg etizolam as sleep aid once a week to see what he thinks about it. On the internet many people claimed that bromazolam is a good anxiolytic without too much sedation, but in my experience it was a (strong) hypnotic which seems strange... I have to say that I seem to be somewhat sensitive to the hypnotic effect of benzo`s though. Etizolam seems the better choice as anxiolytic because it has a better ratio between anxiolysis and sedation, and causes less emotion suppression and amnesia than bromazolam.

Laatst bewerkt: 16 mei 2019
  16. Twirley Bird

Wou nog toevoegen dat het flualprazolam zo goed op lost dat ik 500mg in 80 ml PG met 200ml water al voldoende was om het mooi helder te krijgen. is wel erg sterk zo maar was een experiment zo min mogelijk PG gebruiken. Is wat bizar hoog de dosering nu. Praktisch is het niet 1 spray van 1 ml en ben al in dromenland/coma ongeveer. Nu het nog zo relatief meevalt voor de portemonnee heb ik een monster hoeveelheid. Misschien lag het aan de batch. De andere gram had een andere batch namelijk. Het was 2 dagen zalmkleurig maar na 50ml PG erbij te hebben gedaan werd het zo helder als water. Heeft dus wel 3 dagen geduurd. ik slaap er wel goed op in ieder geval. Vooral in combinatie met oxycodon en clonazepam en wat drank. Ben nu volumetrisch aan het afbouwen zodat ik de komende jaren daar geen omkijken naar heb. Heb ook nog 1 gram van een andere batch maar die lijkt minder goed op te lossen. Ben even kwijt hoeveel mg het nou is per milliliter. Nu ben ik aan het afbouwen met af en toe(400 tot 800 ug) flunitrazolam indien nodig.
    330ml waar 500mg in zit ben verbaast erover.
    Hoe werkt dat reken sommetje ook alweer 330ml x500 ? of ben ik nog teveel onder invloed..

Het schiet mu zo uit omdat ik het verlies van me neef niet goed kan verwerken...

Laatst bewerkt: 21 mei 2019
  17. Lysergine

Dat zou 1,5 mg/ml zijn. Het is me even onduidelijk of het over flualprazolam of flunitrazolam gaat, maar ik vermoed de laatste.

Verstuift jouw neusspray 1 ml vloeistof (1,78 mg flualprazolam) per spray? Dat is dan toch niet een regulier neussprayflesje dat je bij de apotheek kunt kopen? Die geven ongeveer 0,093 ml per keer.

Goed dat je aan het afbouwen bent!:thumbsup:
    Als ik het goed begrijp heb je twee batches van flualprazolam (of drie?). De ene batch loste heel makkelijk op, bij de andere batch ging het moeizamer: die was twee dagen zalmkleurig en loste pas goed op nadat 50 ml PG was toegevoegd. Klopt dat? Heb je het idee dat er een verschil in zuiverheid tussen de twee (of drie?) batches zit, of zijn ze even sterk?

18. Twirley Bird

Het gaat om flualprazolam , en inderdaad het is dan 1.5mg/ml kon de rekensom even niet maken was nog te suf.

Nee het is niet een regulier flesje , heb ze bij een oude kruidenierswinkel gekocht die al 165jaar(!) bestaat. De oude vriendelijke man wist het zelf niet had dit zelf moeten uitdokteren.

3 totaal waarvan 2 hetzelfde batch nummer hebben. Had daar al een van gemaakt die 1mg/ml is met hulp van iemand om het even te "leren". Het klopt ja hoefde maar weinig PG toe te voegen om het goed op te laten lossen. Heb inderdaad sterk het idee dat de andere batch toch een stuk sterker is, het vreemde (vind ik) is dat ze van dezelfde vendor komen. Van de ene batch waar ik 1 gram van heb is een stuk sterker als van de andere 2 die andere batch zijn.

Heb nog 1 zakje van 1 gram(ook van de sterkere) die ik even dicht laat de shelf life zou circa 3 jaar moeten zijn dus die bewaar ik voorlopig. Ik nam meer om de zelfmoord van mijn neef te verdringen het maakt immers de gevoelens en emoties wat vlakker zoals bekend bij benzo's.

Ik gebruik de flunitrazolam als ik onrustig en de afbouw teveel voel. Heb daar spray van die 200ug is per (neus) spray. Het was de eerste dag zo erg na de ontdekking dat ik letterlijk uit een fles dronk die 2mg/ml bevat. Heb nu na wat steun van naasten het een beter plekje kunnen geven hoewel het vers blijft (a.s vrijdag is de crematie) dat ik nu dus wat afbouw. Heb een volumetrische pomp/pen of hoe heet het , dat ik er per 100ug tot 500ug kan af mee meten. Blij dat ik die heb. Maar het afbouwen is lastig , krijg van de neuroloog doosjes van clonazepam 0.5mg 100 stuks die schrijft dat heel makkelijk voor. Dat is mijn redder als ik even teveel wil afbouwen.

Ik bouw nu af met 500ug per week , met 0.5mg clonazepam erbij dagelijks (tegen krampen heb ik dat gekregen)
    En als ik een nacht doorhaal en geen fluaprazolam neem is het dus flunitrazolam wat ik neem wat goed werkt tegen de afbouw verschijnselen. Even kijken of dit goed gaat zo.
    Het was bij mij zo'n kut periode dat ik soms dagen sliep en nauwelijks mijn bed uit kon komen alles voelde tintelen mijn lijf etc van de massieve hoeveelheid (zal geen mg noemen maar 10mg was nog weinig soms)

En haal ook de sprays bij kruidvat en niet bij de apotheek die hadden ze niet meer op voorraad
    https://www.kruidvat.nl/kruidvat-reisflesjes-met-pomp-en-spray-in-etui/p/3708118

Heb die nog niet getest hoeveel die per spray zijn die krijg ik morgen binnen als het goed is. Maar ja een waarschuwing bij deze gebruik het niet om emotionele stress of droevigheid te verdringen dan escaleert het erg als je teogang hebt tot zoveel je maar wenst... En de tolerantie gaat ook naar de klote.

Dank voor je steun dat ik aan het afbouwen ben. Het zal wel even duren maar heb meer dan genoeg van beide om het niet tot een drama te laten komen.
    En de clonazepam en zopiclon met promethazine wat de benzo's ook weer boost. Na zo'n gebeurtenis schoten bij mij de stoppen door

PS
    Schrijven neurologen altijd zo makkelijk even een script voor van 100 stuks clonazepam? Het leuke is dat mijn huisarts er niets van weet het gaat via het ziekenhuis de herhaalrecepten clona. En mijn huisrts weer oxycodon 3 maanden herhaal constant voorschrijft. Het is dokter shoppen in Nederland ik zou dit bij de pijn poli ook met de oxycodon kunnen doen maar gelukkig heb ik dat goed in de hand en neem soms dagen niets als de pijn te houden is.

Maar er is absoluut verschil qua batch de ene is voor mijn gevoel 2x sterker. Kan dit met zekerheid zeggen want nam altijd dezelfde dosis.

19. Eve's drop

Eve's drop Belezen gebruiker

Mijn god he wat gebruik jij veel van die rommel zeg!

Probeer eens een tijdje zonder te leven en accepteer het verlies van je neef zoals die werkelijk is, want op deze manier ga je ten onder kerel.

Sterkte in ieder geval

Jmths en Twirley Bird vinden dit leuk.
  20. Twirley Bird

Dank je wel , Moet inderdaad de realiteit weer ven op orde brengen.

Ben ermee bezig ,maar het zal een zware tocht worden minder te gebruiken maar het is en blijft [oer inticht toch?) daarom de drang om even te schuilen.

Laatst bewerkt: 22 mei 2019
  21. Twirley Bird

Huh heb nu een batch waar het puntje van mijn tong half verdoofd is. Anders dan lidocaine of novacaine.

Kijken of deze batch wel klopt. Heb er een 1ml = 2 mg van gemaakt. Áls ik het 1 minuut in mijn mond houd kwam dit effect. Nogal appart gewoon PG usp met demi water gebruikt.

22. Jmths

Tja, ik heb het ook wel benzos misbruikt nadat iemand plots overleed maar het werd er niet beter op vrees ik.

Proberen de doseringen stabiel te houden en zodra dat een poosje lukt heel langzaam afbouwen. Zelfs als het afbouwen niet meteen lukt is de kans groot dat je alsnog progressie maakt in verband met tolerantie. Terugval komt regelmatig vol maar gewoon jezelf op de positieve lijn blijven richten, vroeg of laat komt de motivatie vanzelf is mijn ervaring.
    Met meer potente stoffen wil dit nog wel eens voorkomen heb ik het idee. Bij gefluorideerde amfetamine analogen heb ik in ieder geval vrij sterk het idee dat de fluor toevoeging geproefd kan worden. NBOMe verlamt de tong ook zeer rap in contact. Misschien is de analogie wat ver gezocht maar het zou wel goed kunnen denk ik.

23. Lysergine

Dat is wel apart; het heeft niet de chemische bouw (hydrofiel en lipofiel deel, onderling verbonden met een amide of ester) van een standaard lokaal anestheticum zoals lidocaine, bupivacaine etc... Misschien is het een contaminatie of is het inderdaad een eigenschap van flualprazolam.

Hoe is het je bevallen? Toch (goed) werkzaam of was het rommel? Enige verschillen met andere batches?

24. Twirley Bird

Dank voor je reactie @Jmths inderdaad dezelfde dosis houden en denk om het langzaam te verdunnen tot uiteindelijk de oplossing 0.5mg/ml is. En zodra ik daaar op ben ingesteld

Geen verschil in werkzaamheid , maar net als jou vind ik het zeer apart dat het lichtelijk verdoofd. Maar dit is voor mij de eerste keer. verhouding was 35cl PG en 65% demi water. Niets bijzonders dus.

Op 1 batch na die heb ik nog en lijkt 2x zo sterk en loste ook minder snel op. Die had een hot water bad nodig en 1 dag om op te lossen.
    Ik weet dat de vendor te vertrouwen is hij had zelfs een extra 1p blotter erbij gedaan en 100mg extra (de bestelling kwam pas laat aan) En bood zijn excuus aan dat dit erdoorheen was geglipt. Inmiddels een goede relatie met hun opgebouwd :)

Azarius vaporizers and accessories
Laden...