Flubromazepam VS Norflurazepam

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik ga akkoord met de redenering dat er verschillende soorten euforie bestaan. A-PHP geeft me andere euforie dan NN-DMT wat weer andere euforie geeft dan LSD.

Maar heb echt wel meermaals pure euforie gevoeld op hoge dosissen Clonazolam.
Wel de enige benzodiazepine die het me gaf.

Kan je het gevoel euforie eens omschrijven?
Hoe voelt dat?

De Apotheker

Badass junkie
Ik stel vragen maar jij geeft antwoorden op dingen waar ik nei teens naar vraag. Lol. verveel je je?
Apart mannetje jij.
Nou wat vinden we hier van
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

Is het gewenst en normaal om een nieuwe lid al razendsnel een samenstelling van sociaal intellectuele woorden te zien creëren? En dat ook nog geheel blanco van grammaticaal incorrecte zinnen barstend vol met respect en liefde voor een gratis plaatsje op het web waar drugsgebruikers met respect een veilige plek hebben en dan tog lukt het om je zo ongelooflijk tragisch asosjaal te gedragen.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

Is het gewenst en normaal om een nieuwe lid al razendsnel een samenstelling van sociaal intellectuele woorden te zien creëren? En dat ook nog geheel blanco van grammaticaal incorrecte zinnen barstend vol met respect en liefde voor een gratis plaatsje op het web waar drugsgebruikers met respect een veilige plek hebben en dan tog lukt het om je zo ongelooflijk tragisch asosjaal te gedragen.
Lekker denigrerend vandaag.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Ik chil m altijd wel lekker op norflurazepam. Voel me dan echt ziek lekker ontspannen neem het alleen savonds als ik periode heb van lang niet optijd kunnen slapen. Is goeie doorslaper. Paar x de 12 uur mee aangetikt.

Om dit recreatief te gebruiken zou k niet aanraden maarja moet je ook zelf weten. Dan kun je betere euforie halen uit een jonko.

Heb zelf nog geen ervaring met die andere benzo

MetalGuy

Badass junkie
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

Machtig! :tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:

De Apotheker

Badass junkie
Ik chil m altijd wel lekker op norflurazepam. Voel me dan echt ziek lekker ontspannen neem het alleen savonds als ik periode heb van lang niet optijd kunnen slapen. Is goeie doorslaper. Paar x de 12 uur mee aangetikt.

Om dit recreatief te gebruiken zou k niet aanraden maarja moet je ook zelf weten. Dan kun je betere euforie halen uit een jonko.

Heb zelf nog geen ervaring met die andere benzo
Ik heb ze allemaal grondig onderzocht, getest op de Shulgin wijze een hoop zeker, vergeleken en tot op de mg nauwkeurig afgewogen en bewust vergeleken, pure poeders met een hoger segment om elke dosis precies elke keer tot op de milligram/UG zo nauwkeurig mogelijk te nemen.

Allemaal stuk voor stuk zijn ze enkel om te chillen en (euforisch) omdat je teveel neemt en dus in een staat van zorgeloosheid en geen rem meer hebt met een spier ontspanning en het idee dat het plop je laat slapen of plop je kan weer toch die angst door ermee.

En een 2e dagelijkse verslaving van maanden is het me wel duidelijk dat het niet recreatief is maar enkel een tijdelijke oplossing waarmee je verschuift wat je dempt.

Ervaring met:

clonazolam
Clonazepam
Lorazepam
Bromazolam
Bromazepam
flubromazepam
alprazolam
Nitrazepam
flualprazolam
flunitrazolam
norflurazepam
Flurazepam
deschloroetizolam
Flubrotizolam
fluetizolam
etizolam
oxazepam
Midazolam
tamezepam
diazepam
diclazepam
Pyrazolam
Gidazepam

En kan je vertellen dat degene met de kortste en langste halfwaarde op den duur het linker zijn RC of niet (uiteraard genuanceerd gezegd.)

Laatst bewerkt:

De Apotheker

Badass junkie
Ik voel me alles behalve machtig ik waardeer mensen gewoon en wil mensen ook echt helpen, eerlijk en directeur *direct) kut typecorrectie haha) zijn.

Ik zeg liever de keiharde waarheid al word ik ervoor aan de wolven overgedragen.

Ik doe dit juist uit liefde om die ene persoon wakker te schudden en alle ellende die ik heb te besparen al kost het mij moeite en pijn om te doen en zien.

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

Mijn punt was dat je dingen reageerde wat niks met de quotes te maken had, en ik zei je al, alsnog bedankt voor de waardering
Chill.

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

En check me andere posts, ik ben niet eens Nederlands maar praat goed ABN.
Was gewoon super high die dag. Paar spelfoutjes.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb ze allemaal grondig onderzocht, getest op de Shulgin wijze een hoop zeker, vergeleken en tot op de mg nauwkeurig afgewogen en bewust vergeleken, pure poeders met een hoger segment om elke dosis precies elke keer tot op de milligram/UG zo nauwkeurig mogelijk te nemen.

Allemaal stuk voor stuk zijn ze enkel om te chillen en (euforisch) omdat je teveel neemt en dus in een staat van zorgeloosheid en geen rem meer hebt met een spier ontspanning en het idee dat het plop je laat slapen of plop je kan weer toch die angst door ermee.

En een 2e dagelijkse verslaving van maanden is het me wel duidelijk dat het niet recreatief is maar enkel een tijdelijke oplossing waarmee je verschuift wat je dempt.

Ervaring met:

clonazolam
Clonazepam
Lorazepam
Bromazolam
Bromazepam
flubromazepam
alprazolam
Nitrazepam
flualprazolam
flunitrazolam
norflurazepam
Flurazepam
deschloroetizolam
Flubrotizolam
fluetizolam
etizolam
oxazepam
Midazolam
tamezepam
diazepam
diclazepam
Pyrazolam
Gidazepam

En kan je vertellen dat degene met de kortste en langste halfwaarde op den duur het linker zijn RC of niet (uiteraard genuanceerd gezegd.)
Laat mij er eens buiten!

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

Relax, je begon met

@De Apotheker : "ik heb het vaak genoeg gezegd dat je geen benzos moet nemen als recreatief middel of zonder behandeling.
De afkick kan jij je nog niet voorstellen"

Reactie: Ik zit in een behandelingsplan, ten tweede je kan er niet zomaar van uit gaan dat ik me de afkick niet kan voorstellen.

@De Apotheker : tog lukt het om je zo ongelooflijk tragisch asosjaal te gedragen.

Waar zie je mij asociaal gedrag vertonen? Relax bruh. Take a chill pill en vind een goeie dagelijkse bezigheid i'm not the one.

Laatst bewerkt:

Brakka Mang

Badass junkie
Het verdwijnen van angsten cq. stress etc. kan blijheid veroorzaken wat weer dopamine aanmaak kan bevorderen lijkt mij. Of andersom stress en angsten onderdrukken dopamine aanmaak. Dus ik denk dat er zeker wel een kern van waarheid in beider uitleg zit.

Cardboard

Badass junkie
Nooit euforie ervaren. Bij geen enkele benzo. Euforie wordt, neem ik aan, verward met zorgeloosheid, wat benzo's wel doen.

Verder zou ik als ik jou was, maar ik ben jou niet, gaan voor een kortwerkende(re) benzo en niet meteen heavy shit zoals Flubromazepam of Norflurazepam. Doe wat je wil, maar die twee genoemde benzo's zijn beter geschikt voor taperen (afbouwen), niet om mee te beginnen.
Neem lekker een pyrazolammetje, begin ook echt met eentje.

Verder, benzo's zijn tricky, kijk uit. Je wil geen afhankelijkheid, neem ze wanneer je ze echt nodig hebt.

Flowers

Newbie
Wow zijn er verschillen, Norflurazepam is dope, van Flubramazepam ga je ongelofelijk ruzie zoeken met iedereen, het overkwam mij 2 keer, (2 vrienden kwijt) en een vriend van mij nam een behoorlijke portie en had binnen een week ruzie met 7 vrienden, al zijn vrienden, ik weet niet of het door de booz er bij kwam maar kijk uit het maakt je nog depressief ook, ik weet niet hoe het komt maar je gaat bij iedereen zijn zwaktes naar de oppervlakte brengen, Norflurazepam is totaal anders.

Laatst bewerkt:
Bovenaan