Snoozerboy🐱
Badass junkie
Dat had gekund maar je weet, soms floept er iets doms uit. Je kent het
Dat had gekund maar je weet, soms floept er iets doms uit. Je kent het
Dat begreep ik dan verkeerd, excuses. Maar dan nog had je kunnen schrijven wat jij weet. Op dit forum mag je gewoon vragen stellen.Als je zoiets wilt weten, type het in Google in het Engels en met ‘reddit’ er achter.
Dit is nou weer helemaal nergens voor nodig. Nog beledigend ook.Wat zit je nou dom te doen
Zo las ik het. Uit jou reactie daarop maak ik op dat het makkelijk te vinden is.Ik weet iets niet en stel gewoon een normale vraag in het juiste topic. Want op internet kan ik het niet vinden.
Maar ik vind die info dus niet. Dan kan je die toch gewoon even geven? Je weet het toch al. Kleine moeite dat even neer te zetten hier. Of is er gewoon niet meer info over die half life van Fluetizolam dan ik al zelf gaf?ik gaf je enkel een tip waarmee je dezelfde informatie kan vinden als die ik ook beschikbaar heb.
Ik vind maar enkele aannames en geen echt wat nog enigszins discutabel is ook. Dus is het vast niet globaal bekend.Er staan best wat informatieve comments op reddit maar een hard antwoord is er niet.
Mijn conclusie is dat het nergens te vinden is. En dat is ook het nadeel van de rcmarkt.Ja @Zanza , lach maar! Lachen is altijd beter als huilen! 😂😂
Serieus, ik wil ECHT weten wat de halfwaardetijd is van Fluetizolam.
Dit is niet eens naar rotjoch/de dunne toe.
Maar ik lees vaker dat het antwoord op reddit of Google te vinden is. Dat is vaak ook zo. Toch lijkt mij het een waardevolle aanvulling als op het drugsplatform van Nederland ook deze informatie te vinden is.
Er zullen enorm veel niet-leden ook op drugsforum.nl terechtkomen met dezelfde vraag.
Ik zie dit niet alleen als een forum voor de leden, maar ook een database met Nederlandse informatie, zeker wat betreft de rc's. Op welke site in Nederland vind je zoveel informatie over rc's dan op drugsforum? Dit kan hier omdat we onze eigen ervaring delen. Vind ik vrij uniek.
Of een link neerzetten of een screenshot van reddit met een goed Engels antwoord?
Ook minderjarige, niet Engelstalige, of gewoon mensen die het antwoord niet op die manier vinden komen hier terecht lijkt mij. Vraagje: is 'half-life' de correcte vertaling van halfwaardetijd?
Dit is niet eens naar rotjoch/de dunne toe.
Maar ik lees vaker dat het antwoord op reddit of Google te vinden is. Dat is vaak ook zo. Toch lijkt mij het een waardevolle aanvulling als op het drugsplatform van Nederland ook deze informatie te vinden is.
Er zullen enorm veel niet-leden ook op drugsforum.nl terechtkomen met dezelfde vraag.
Ik zie dit niet alleen als een forum voor de leden, maar ook een database met Nederlandse informatie, zeker wat betreft de rc's. Op welke site in Nederland vind je zoveel informatie over rc's dan op drugsforum? Dit kan hier omdat we onze eigen ervaring delen. Vind ik vrij uniek.
Of een link neerzetten of een screenshot van reddit met een goed Engels antwoord?
Ook minderjarige, niet Engelstalige, of gewoon mensen die het antwoord niet op die manier vinden komen hier terecht lijkt mij. Vraagje: is 'half-life' de correcte vertaling van halfwaardetijd?
Mijn eigen reactie was erg passief-agressief inderdaad. Waarvoor mijn excuses @De Dunne.Ja, ‘half life’-waarde is de correcte vertaling. Verder ben ik eens met jouw post. Ik snap de irritatie wel van leden als iemand een vraag stelt die gewoon met een paar seconden Googelen te achterhalen is. Maar de opmerking hoeft ook niet bij iedere (met wat moeite Google-bare) vraag gegeven te worden, dat komt de sfeer op het forum niet echt ten goede en vragen staat hier gewoon vrij. Plus, inderdaad - het is voor het forum en anonieme lezers handig als info gewoon makkelijk en in het Nederlands toegankelijk is. Hou er hierbij ook rekening mee dat er mensen zijn die niet zo goed Engels kunnen lezen, dat vergeet onze generatie nog wel eens denk ik.
Verder is de informatie op bijvoorbeeld Reddit vaak niet duidelijk of tegenstrijdig, en al zeker niet altijd betrouwbaar. Wie weet heeft iemand zelf al wel het e.e.a. kunnen vinden maar hoopt diegene dat hier iemand een meer valide bron kan noemen, of eigen ervaringsverhalen. We zijn hier om elkaar te helpen. Dat betekent niet dat er om elke scheet een topic geopend moet worden maar ook niet dat dat er altijd passief-agressief verwezen hoeft te worden naar een zoekmachine.
Mijn reactie is trouwens ook niet specifiek gericht aan Rotjoch/De Dunne nu maar meer algemeen, zie dit regelmatig voorbij komen.