1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Flumazenil (tegengif benzodiazepines ? )

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door Donald41, 29 okt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Donald41

Donald41 Newbie

Hallo,

Heeft hier misschien iemand ervaring mt flumazenil? Dit zou de GABA-receptoren herstellen na langdurig benzodiazepinegebruik.

Ik geraak er zelf na verschillende pogingen niet vanaf... :(
    Mijn dokter en psychiater kent echter flumazenil niet, en het mag alleen toegediend worden door een anesthesist..

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Volgens mij word flumazenil gebruikt om acute overdosering/vergiftiging van Benzo’s gebruik te verhelpen. In het ziekenhuis of de ambulance bij noodgevallen. Ook wordt het intraveneus toegediend en niet in tabletvorm. Dus iig niet om af te kicken van je benzo verslaving of je receptoren te herstellen. Ga naar je arts om hulp te vragen, eventueel een opname als dat het enige is dat werkt.
    Zelf gaan dokteren loopt vaak uit op een fiasco.

Laatst bewerkt: 29 okt 2019
    25tolife en Jmths vinden dit leuk.
  3. 25tolife

25tolife Badass junkie Tripreporter Donateur

Inderdaad als je flumazenil gaat gebruiken zoals je in gedachte hebt komen er grote problemen (licht natuurlijk ook aan jou dagelijks gebruik hoeveelheid en welk middel etc)

Gewoon naar huisarts en afbouwen is het slimst zoals @De Dunne al zegt.

4. Dutchbattle

Dutchbattle Newbie

@Donald41

GABAA receptoren herstellen niet van een behandeling flumazenil Het blokkeert de werking op de receptor omdat je receptoren zijn ‘down regulated’ om dan flumazenil te gaan gebruiken maakt het die receptoren weer wat gevoeliger daar door zou het gemakkelijker zijn om af te bouwen.

Als je z’n behandeling wilt dan kan dat in de radbout umc bij Erik paling daar mee zou je contact mee op kunnen nemen.

Ik ben zelf van 30mg valium afgebouwd zonder die behandeling ik heb wel mensen gesproken die wel met flumazenil zijn afgebouwd op het forum van verslaving de baas.

veel succes!

Azarius vaporizers and accessories