1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Flunitrazolam nep..

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Practuna, 4 jan 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Practuna

Practuna Experimenterende gebruiker

Hey Dames en Heren,

Heb kost geleden Flunitrazolam gekregen (100x 0,25mg blotters) maar zelfs na 2 blotters val ik niet in eens ins slaap, waarshcijnlijk zo fake als ik weet niet was?.. de smaak is enorm bitter wanneer je het onder je tong houd, maar geen slaperigheid, echt belachelijk, word altijd genaaid met RC Benzo's, maar nooit met 3-mmc en ook niet u-47700,, weet het, heel gevaarwijk ik neem dom genoeg het risico (missdhien stiemkum hopen dat het fout gaat en niet meer terug kom, eng idee maar dan zou het ook over zijn.. voor mij, familly zou enorm leiden ik weet heb, daar ben ik mij bewust van tot het punt dat ik dat niet ben, snap het, sorry)

Maargoed, Heb Flunitrazolam in genomen, een kwart zegel van 0,25mg met weinig verwachtingen maar niks.. na nog een kwart.. niks, na een hele, niks.. Volgende dag na 0,50mg NIKS, noppes, alleen die bittere smaak. Wat smeren ze er op, beetje cirtroen om het bitter te maken? is het de inkt?

Word er nog al pissig van, alle uppers en psychedelica doen het wel degelijk (ALD-52, mircro deosering, drukt m'n neus eigenlijk in het waar ik mee bezig ben in m'n leven, fout bezig zijn, drugs misbruiken, zoeken om te misbruiken enzo, verkeerde redenenen blabla, ALD-52 kan mij zelfs misschien wel helpen om mijn realliteit onder ogen te zien, dat forceerd het mij eigenlijk om te doen, angstig, om een goede reden, maar gezonde angst.

Maargoed.. Ik kan er van uit gaan dat alle RC Benzo blotters en pellets gewoon hartstikke nep zijn? ik bedoel.. kom op, ziek hoge tollerantie voor benzo's heb ik NIET, 0,50mg++ zou mij KNOCK OUT moeten rammen, met een inclusieve blackout lijkt mij? Een natuurlijke mega tollerantie goor benzo;s komt niet voor neem ik aan?

Ik snap het, ik moet eigenlijk blij zijn dat ik geen echte RC benzo's in handen heb gekregen of 'tollerant voor benzo's ben..' want misschien is het wel als heroïne voor mij mocht het mij bevallen.. toch ben ik nog al pissed off dat het (ga er van uit) allemaal nep is, beetje snaak aan het stukje karton toevoegen en tada placebo effect ofzo.

Ondertussen zijn alle uppers en psych's echt :( wat jammer is want als iemand bad gaat ofzo, en verwacht dat die nep benzo's hen zou calmeren, het geen fack doen. -_-'

Maar goed, €100+ uitgeven aan die stomme nep pellets en blotters maakt mij pizzig, snap het aan de ene kan wel maarja dan nog tis wel naaierig :( Of ben ik ZO ONGELOFELIJK 'benzo naive?'? :confused:

Sorry voor het gezeur, moest gewoon eff ventileren met mensen, veel geld aan uit gegeven met verwachting dat het spul echt is. :l

Gellukig nieuwe jaar nog trouwens, mvg
    Erwin

2. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Tripreporter

Jammer dat je ervaring met de flunitrazolam zo negatief is. 0,5mg zou inderdaad goed merkbaar moeten zijn, als je dan niets merkt lijkt me inderdaad dat er iets niet klopt.

Ik weet niet bij welke verkoper je dit vandaan heb, en dat moet je ook niet vermelden i.v.m. de forumregels, maar daar waar ik het zelf koop wordt niet-goed-geld-terug gehanteerd. Dus in een geval als dit zou je het product dan kunnen terugsturen en je geld terugkrijgen. Ik heb hier ook eens flunitrazolam gekocht, en deze werkt prima. Dus het is zeker niet zo dat dergelijke producten altijd 'nep' zijn. Ik zou als ik jou was in ieder geval even contact opnemen met de verkoper.

3. Practuna

Volgens mij zijn mijn Clonazolam pilletjes ook nep :wink:
    Ik neem 2mg en sta nog steeds recht op en herinner mij alles nog de volgende dag, op 4mg ook, ik heb heel vaak gedacht 'hm misschien is het Delusions of Sobriety maar dat kan gewoon niet, 4mg is een verschrikelijk hoge dosis.'

Ook komt er geen smaak van de pilletjes af als je ze laat smelten in je mond, smaakt letterlijk nergens naar en volgens mij heb ik gehoord dat Clonazolam bitter smaakt?

EDIT: Ok, misschien zijn ze onder gedoseerd ofzo, heb 4mg genomen en het lijkt alsof ik een wat zweverig vaag gevoel heb nu met wat golfjes van euforie. Of ik beeld het mij in, kan ook de 'crash' van de energy drankjes zijn.. lol

En herkent iemand een soort 'schokkerig gevoel' dat af en toe door je lichaam gaat wanneer je Clonazolam neemt (als andere benzo's, is dat een herkenbaar symptoon van Benzo's?)

Laatst bewerkt: 13 jan 2018
  4. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Even zonder details over het verkooppunt te willen horen, heb je deze spulletjes op internet gekocht?

Je hoort het wel regelmatig helaas, dat er fake benzo’s worden verkocht. Eigenlijk echt balen dat je die shit niet kunt laten testen bij testcentra...

5. Practuna

Ja echt jammer, het blijft altijd een gok, tenzij je er echt enorm veel verstand van hebt :tongueout:

6. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ja maar dat hoor je vaak bij bekende benzo's die je normaal eigenlijk via een doktersvoorschrift hoort te krijgen. Bij RC benzo's heb ik nog niet eerder gehoord dat ze nep zijn of zwaar ondegedoseerd.

Maar er kan net een scam vendor bijzitten natuurlijk. Er zijn gelukkig overwegend heel veel goede RC vendors, dus een andere vendor zoeken zal waarschijnlijk wel helpen. Ik heb zelf gewoon goede flunitrazolam en clonazolam kunnen vinden voorheen.

7. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ah oké, ik wist niet dat hier nog onderscheid in was.

Wel goed ook om de bevestiging te krijgen trouwens dat het voor de bekende benzo’s dus wel echt een issue is, aangezien ik net van plan was om daar binnenkort eens wat van te gaan bestellen online. Ik had al wel eerder gehoord en gelezen over fakes, maar door dit topic toch weer even wat extra alertheid.

8. Practuna

Jammer dat iemand je niet gewoon een goede RC vendor mag geven maar ja is snap het wel dat dat niet kan en respecteer dat.
    Maar zijn er enige voorzichtige tips om een goede te vinden? dus tips enzo, ik heb al een tijd gezocht maar kom veel buitelandse vendors tegen waar ik niet zoveel vertrouwen in hebben :confused:

Maargoed, als iemand tips heeft die de regels niet overtreden zou dat mij heel erg opvrolijken :P

Ik wil gewoon ECHTE rc ben'zo's (hoe hevaarlijk het ook is, weet het.)

9. Erowido

Erowido Experimenterende gebruiker

Je valt ook niet meteen ervan in slaap

10. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Mijn vader had laatst fluclotizolam blotters (500 µg) als slaapmiddel geprobeerd en vertelde dat niet alle blotters even sterk leken te zijn. Dit kan komen doordat blotters en pellets in amateur laboratoria gemaakt worden. Clonazolam is namelijk zo potent dat slechts een klein percentage van het tabletje daadwerkelijk uit werkzame stof bestaat. Dit maakt dat het moeilijk om een homogene mix van clonazolam en bindmiddel te maken waardoor niet alle tabletjes even sterk zijn. Om deze reden geef ik te voorkeur aan zuiver poeder dat ik in propyleenglycol oplos.

Nifoxipam was in het begin berucht. Of je had goede tabletten, of je had tabletten die amper werkten.

Hier is het idd niet toegestaan om vendors te bespreken. Er zijn echter Engelstalige sites waar dat wél is toegestaan. Ik weet niet in hoeverre het is toegestaan om daar meer over te zeggen op dit forum.

11. jam

jam Bewuste gebruiker

Een zoekactie op google met de woorden 'trusted' , 'vendors' en RC zou al vrij veel moeten opleveren denk ik zo.

12. Fool

Fool Badass junkie

Even voor de duidelijkheid, 0.5mg flunitrazolam is een erg hoge dosering. Waarschijnlijk heb je dus ondergedoseerde blotters, nepperts of een hoge tolerantie.

13. Maaike90

Maaike90 Newbie

Ik heb dezelfde ervaring. Zelfs na 10 blotters lag ik nog niet om.. fake was het. En vieze smaak.

14. Hanneke

Hanneke Newbie

Bedankt vh toevoegen! Ik heb ook ff van die Flunitrazolam blotters besteld en geprobeerd. Het doet wel iets, maar totaal niet wat ik gewend ben van Benzo's. Veel te licht of fake

15. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Mijn eerste benzo ervaring met 125mcg / 0,125mg Clonazolam had mijn vriendin gefilmd omdat ze het hilarisch vond om te zien hoe ik midden op de dag liep te vechten om wakker te blijven en niet van de bank kon komen om vervolgens KO te gaan (achteraf gezien stiekem wel hilarisch).
    Tegenwoordig kan ik zelfs na enkele maanden absentie een hele miligram Flunitrazolam naar binnen werken en dan voel ik mij wel paar uurtjes goed maar voor slaap heeft het vrijwel geen (acuut) effect meer, kon zonder moeite wakker blijven in ieder geval. Ik bestelde altijd poeder wat ik volumetrisch met PG doseer, Flunitrazolam blotters heb ik geen ervaring mee.

Een vriend ging gezellig 'zombie redosen' in bijzijn van zijn vriendin (even om te benadrukken, dit was ik niet :P) en die ging tot de zo'n 12mg Flubromazolam (ongeveer even potent in gewicht als Flunitrazolam) en natuurlijk nog een paar keer blijven zeggen dat hij niet kon slapen en dat hij het effect niet merkte.
    Zijn vriendin was destijds nogal benzo naïef en zei niet door te hebben wat er aan de hand was. Maar ze beschreef dat hij constant hetzelfde rondje bleef maken. Raam open, welterusten kus, opschrijven wat hij ging consumeren (dat dan weer wel), benzo (re)dose, raam dicht. Ze vertelde dat hij ditzelfde rondje zeker 5x is doorlopen.

Een van de meer extreme verhalen maar om een beetje (boel) uit te vergroten wat voor effect langdurig benzodiazepine gebruik kan hebben. Van Flunitrazolam kan denk ik ook wel gezegd worden dat het bekend staat om boven gemiddeld in tolerantie opbouw.

16. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

WTF??? Ik krijg 6 tot 9 dozen flunitrazepam 1mg per 3 weken en tranxenen 50 en bromazepam 12MG en slik max 5 op 7 dagen en vrouw valium 10 en xanax 2mg bars en oxynorm en oxycontin voor haar aandoening. Vroeger serieuze benzo verslaving gehad en nu max 15% dat ik nog neem vd hoeveelheid benzo's omdat ik niet anders kan om anders deftig te slapen en ook met chronische ziekte...Ik doe via TOR en euh de flunitrazolam dat ik heb man man is heftig !! Ben veeeeeeeelll benzo's gewooon en met bekend maar denk dat jullie (sommige allesinds niet al te goeie hadden).

17. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ik kan dat beamen ja, wat een paardenmiddel is dit als je wel gewoon goede pillen of blotters hebt. Dit is de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik niet meer wil gebruiken omdat het te sterk is.

pelgrim vindt dit leuk.
  18. Stailoz

Stailoz Experimenterende gebruiker

Ik wil niet met een vinger wijzen hoor, maar pas alsjeblieft op met zulke dosissen als iets niet lijkt te werken. Het is veel te vaak gebeurd dat door een of ander reden de werking zwaar vertraagd toch gaat doen en dan heb je zo een mega dosis in je.

Laden...