Foute trips

Discussie in 'Drugs' gestart door lightinthedark, 12 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dag Allen,
    Ik heb hier even een account opgemaakt om mijn verhaal te kunnen doen.
    2 jaar geleden had ik 3x truffels gedaan. Dit ging 1x goed en 2x fout. In de ene trip leek het alsof alles kleiner werd..tanden voelden aan alsof ze in men keel zaten, handen en vingers leken kleiner,alles draaide en voelde vreemd aan hierdoor ook bad gegaan. Toen achter deze ervaring eens een jointje gerookt. Alles ging goed geen problemen. Een 4 maanden later White Whidow gerookt en toen begon het. Ik had een flashback naar de bad trip van de truffels terug met raar gevoel,kleine vingers,enz... Hierdoor dacht ik dat ik de controle verloor en sloeg in paniek. Achter deze zware ervaring had ik op een festival de geur van White Whidow waargenomen. Iedere keer wanneer ik wiet ruikte had ik een flashback met diezelfde gevoelens. Na dat feest was alles anders ik werd wakker en niets was nog hetzelfde. Het voelt alsof ik constant trip en die bad trip opnieuw beleef met terug die rare gevoelens. Als ik naar mijn handen of vingers kijkt lijken ze anders ik kan dit moeilijk uitleggen bij een truffeltrip kijk je in een bepaald lichthoek naar je vingers en lijken ze te krimpen dit is een effect van de drugs natuurlijk. Dit heb ik nu constant in een lichtbron ook lijkt de kleur scherper. Dit zijn de klachten waar ik nu al 2j mee loop : floaters,dubbelzien,afterimages,moeilijk slapen,hppd,depersonalisatie,ES,vroegtijdige zl,spanningen,flashbacks. Kan dit verholpen worden met opnieuw te gebruiken in een veilige omgeving zodat ik mijn onderbewuste angst en mezelf als het ware kan resetten? Ik wil terug mezelf zijn voor dit alles gebeurde. Bedankt voor jullie mening

2. Fool

Fool Badass junkie

Als dit HPPD is schijnen drugs, koffie, alcohol (en volgens mij ook roken) juist de effecten te verergeren. Wat zegt je dokter/psych?

3. dokter en psych weten het niet juist antwoord van Gerard Alderliefste gehad :
    Beste vraagsteller,

Inderdaad heeft een bad trip soms lange termijn gevolgen. de depersonalisatie komt door de angst en paniek, de waarnemingsstoornissen worden wel HPPD genoemd. Sommigen hebben daar aanleg voor, vaak lijkt het op migraine en het aura wat daar vaak bij komt kijken.

Wij hebben tips voor je. Antidepressiva kunnen soms wat doen, maar er zijn andere opties. Ook zònder medicatie is er veel te bereiken = Daarbij nog een uitleg over een overprikkeld angstcentrum enz.... ik had gehoord dat micro dosissen mdma kunnen gebruikt worden hierbij ofwel een cannabis met hoge cbd waarde.

Laden...

Deel Deze Pagina