Freebasen, simpele vraag.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Klein vraagje, als ik opzoek hoe je drugs moet freebasen vind ik alleen dingen over cocaïne.. is het met elke drug hetzelfde? Dat is alles :grin:.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Er zit wel wat verschil in. De ene drug is wat gevoeliger voor verbranding (zoals DMT) dan het roken van een andere freebase drug (zoals meth).

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Dat is per drug en ook drugvorm verschillend.

Basen = roken, en lang niet alle drugs zijn psychoactief wanneer ze gerookt worden. Dus je zal per drug moeten kijken of die uberhaupt gerookt kan worden en of dat roken wel een meerwaarde heeft.

Hou ook rekening met het feit dat bij verbranding vaan allerlei chemische bijproducten ontstaan die heel vaak heel erg ongezond zijn.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Roken van 4Ho-MET is totaal onzinnig, want je hebt meer nodig voor hetzelfde effect terwijl de duur van je trip verkort wordt van een uur of 4 naar ruim een half uur. Zonde van je drugs dus.

Ik heb je al heel vaak gezegd, als je iets over een drug wil weten, kijk dan naar de info die op psychonautwiki staat bij de betreffende drug, en dan lees je bij in dit geval 4Ho-MET het volgende:

Smoked (dat is Engels voor 'gerookt')
Dosage (dosering)
Threshold
5 - 10 mg
Light 10 - 25 mg
Common 25 - 35 mg
Strong 35 - 60 mg
Heavy 60 mg +
Duration (duur)
Total
25 - 45 minutes
Onset 15 - 120 seconds

Oral (dat is Engels voor 'slikken')
Dosage (dosering)
Threshold
5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 15 - 25 mg
Strong 25 - 45 mg
Heavy 45 mg +
Duration (duur)
Total
4 - 6 hours
Onset 15 - 40 minutes
Come up 30 - 60 minutes
Peak 2 - 3 hours
Offset 1 - 1.5 hours
After effects 2 - 12 hours

Verder kan ik je uit ervaring vertellen dat 4Ho-MET niet werkt als je het snuift, maar ik vermoed dat 4Ho-MET wel werkt als je het onder je tong legt, in je aderen spuit of in je reet plugt, maar dat weet ik niet zeker, dan zou je kunnen uitproberen. Maar de noodzaak daarvan zie ik niet echt in omdat deze drug uitstekend zijn werk doet als je die slikt.

edit;
Volgens mij is het niet de eerste keer dat je vraagt of je 4Ho-MET kan roken

Laatst bewerkt:

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Zou fijn zijn als er ergens een bron van informatie was voor dit soort dingen, was zelf benieuwd of ik HCl heroine heb of freebase want volgens de vendor is het ook rookbaar.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Dat is per drug en ook drugvorm verschillend.

Basen = roken, en lang niet alle drugs zijn psychoactief wanneer ze gerookt worden. Dus je zal per drug moeten kijken of die uberhaupt gerookt kan worden en of dat roken wel een meerwaarde heeft.

Hou ook rekening met het feit dat bij verbranding vaan allerlei chemische bijproducten ontstaan die heel vaak heel erg ongezond zijn.
Dat weet ik daarom wil ik het freebasen, omdat het anders ongezond kan zijn (al zijn er geen gevallen bekend van schade door het roken van de furmirate).

Anderemaan

Wijs gebruiker
Roken van 4Ho-MET is totaal onzinnig, want je hebt meer nodig voor hetzelfde effect terwijl de duur van je trip verkort wordt van een uur of 4 naar ruim een half uur. Zonde van je drugs dus.

Ik heb je al heel vaak gezegd, als je iets over een drug wil weten, kijk dan naar de info die op psychonautwiki staat bij de betreffende drug, en dan lees je het volgende:

Smoked (dat is Engels voor 'gerookt')
Dosage (dosering)
Threshold
5 - 10 mg
Light 10 - 25 mg
Common 25 - 35 mg
Strong 35 - 60 mg
Heavy 60 mg +
Duration (duur)
Total
25 - 45 minutes
Onset 15 - 120 seconds

Oral (dat is Engels voor 'slikken')
Dosage (dosering)
Threshold
5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 15 - 25 mg
Strong 25 - 45 mg
Heavy 45 mg +
Duration (duur)
Total
4 - 6 hours
Onset 15 - 40 minutes
Come up 30 - 60 minutes
Peak 2 - 3 hours
Offset 1 - 1.5 hours
After effects 2 - 12 hours
Ik weet het, en onlangs dat jij dit niet interessant is, zijn dat juist voor mij de redenen. Ik heb het ruim onderzocht en weet dat het minder heftig is en korter. Maar dat zoek ik juist. Het is goedkoop dus zonde vind ik het niet, en de duur vind ik fijn omdat ik een tijdje gestopt ben, en rustig en kort wil beginnen als ik in een paar maanden weer eens ga trippen. Ik ga er ook een liquide van maken en heb nog wat pennen liggen, dus de verspilling valt nog wel mee.

PNW is ruim onderzocht, alleen info op het freebasen is moeilijk te vinden, op wat TEK's voor coke of DMT na.. Ik zoek al langer een korte psyche, zonder de intensiteit van DMT te hebben.

En ik vraag niet of ik het kan roken, want dat wist ik al. Ik vraag of het op dezelfde manier gaat als coke, want het is te onbekend om een Tek te vinden specifiek voor 4-HO

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je onderzoekt nooit iets zelf @Stonologie. Je stelt alleen maar vragen op dit forum en laat het anderen onderzoeken. Want als je zelf onderzoek zou hebben gedaan dan had je het niet hoeven te vragen.

Het is altijd hetzelfde liedje met jou, topic aanmaken met een simpele vraag die je binnen 2 minuten zelf hebt kunnen opzoeken.

Excuus als ik enigszins geirriteerd overkom :tonguewink:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Je onderzoekt nooit iets zelf @Stonologie. Je stelt alleen maar vragen op dit forum en laat het anderen onderzoeken. Want als je zelf onderzoek zou hebben gedaan dan had je het niet hoeven te vragen.

Het is altijd hetzelfde liedje met jou, topic aanmaken met een simpele vraag die je binnen 2 minuten zelf hebt kunnen opzoeken.

Excuus als ik enigszins geirriteerd overkom :tonguewink:
Owh :(, nouja, ik research echt veel. Uren per dag. Maar je antwoord had ik allemaal al opgezocht, min het zinnetje: "Dat is per drug en ook drugvorm verschillend." Daar heb ik wat aan, want nu kan ik opzoeken op welke manier dat verschilt en hoe ik dat uitreken. Dat was ook de vraag. Je hoeft al die informatie echt niet voor mij op te zoeken die je stuurde, wel heel lief trouwens! Maar ik zit altijd op PNW en ken bijna elke pagina van top tot teen. Dat meen ik echt.

Google werkt alleen niet mee, en in het engels dingen opzoeken over freebasen is best ingewikkeld als je geen ervaring hier mee hebt. Ik stel alleen vragen als ik er oprecht niet uitkom. Maar excuus, heb je altijd een van de chillste dudes hier gevonden en zou absoluut geen vijandigheid willen. Mij part word deze post nu verwijderd! :). Ik had ook een veel langere post gemaakt als het toegestaan was om TEK's te delen etc.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik neem met RC's altijd liever de orale route want first-pass metabolism. Toch een soort van bescherming nog. Als ik wat korters zoek dan wissel ik gewoon van middel. 2C-C duurt ook maar anderhalf uur en is best wel recreatief. Maarja het is natuurlijk pseudowetenschap om te veronderstellen dat een ander middel oraal veiliger is dan hetzelfde middel via een andere ROA.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Stonologie
Excuus, blijkbaar ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt lol.

Vragen die ik zelf niet weet wekken vaak mijn nieuwsgierigheid op en dan kan ik net zo goed mijn bevindingen na een googlerondje even neerpennen bij zo'n vraag. Dus zo erg vind ik het eigenlijk niet.

Anderemaan

Wijs gebruiker
@Stonologie
Excuus, blijkbaar ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt lol.

Vragen die ik zelf niet weet wekken vaak mijn nieuwsgierigheid op en dan kan ik net zo goed mijn bevindingen na een googlerondje even neerpennen bij zo'n vraag. Dus zo erg vind ik het eigenlijk niet.
Hahaha gelukkig maar! Ben er net achtergekomen dat je een - voor het woord kan zetten wat je niet wil zoeken, dus dat helpt al. Bedankt voor je antwoord, heb al veel meer kunnen vinden, zin in het experiment. Zal even mijn bevindingen laten weten als ik het binnenkort ga uitvoeren, mocht je geintereseert zijn. Misschien is het inderdaad een tegenvaller, maar nogsteeds een leerproces.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik neem met RC's altijd liever de orale route want first-pass metabolism. Toch een soort van bescherming nog. Als ik wat korters zoek dan wissel ik gewoon van middel. 2C-C duurt ook maar anderhalf uur en is best wel recreatief. Maarja het is natuurlijk pseudowetenschap om te veronderstellen dat een ander middel oraal veiliger is dan hetzelfde middel via een andere ROA.
Ja klopt, maar ik vind 4-HO-MET toch zo'n verdomt leuk stofje.. psychonautwiki zegt dat 2C-C 5-8 uur duurt trouwens, of bedoel je roken/snuiven?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja klopt, maar ik vind 4-HO-MET toch zo'n verdomt leuk stofje.. psychonautwiki zegt dat 2C-C 5-8 uur duurt trouwens, of bedoel je roken/snuiven?

Hmm ja misschien als je alles meetelt. Het duurt 1,5 uur voor je op de piek zit en de piek duur anderhalf uur en misschien voel je daarna nog een uurtje ofzo heel lichtjes na-effecten. Maar na die 1,5 uur pieken is het goed en wel al voorbij hoor.

Bovenaan