Anderemaan
Wijs gebruiker
Klein vraagje, als ik opzoek hoe je drugs moet freebasen vind ik alleen dingen over cocaïne.. is het met elke drug hetzelfde? Dat is alles
.
4-HO-MET, dan kan je het roken. De vorm die ik heb is mogelijk schadelijk en moeilijk te vaporizen.Welke drug wil je freebasen dan, buiten cocaïne?![]()
Waarom 4-HO-MET niet gewoon oraal innemen?4-HO-MET, dan kan je het roken. De vorm die ik heb is mogelijk schadelijk en moeilijk te vaporizen.
Dat weet ik daarom wil ik het freebasen, omdat het anders ongezond kan zijn (al zijn er geen gevallen bekend van schade door het roken van de furmirate).Dat is per drug en ook drugvorm verschillend.
Basen = roken, en lang niet alle drugs zijn psychoactief wanneer ze gerookt worden. Dus je zal per drug moeten kijken of die uberhaupt gerookt kan worden en of dat roken wel een meerwaarde heeft.
Hou ook rekening met het feit dat bij verbranding vaan allerlei chemische bijproducten ontstaan die heel vaak heel erg ongezond zijn.
Ik weet het, en onlangs dat jij dit niet interessant is, zijn dat juist voor mij de redenen. Ik heb het ruim onderzocht en weet dat het minder heftig is en korter. Maar dat zoek ik juist. Het is goedkoop dus zonde vind ik het niet, en de duur vind ik fijn omdat ik een tijdje gestopt ben, en rustig en kort wil beginnen als ik in een paar maanden weer eens ga trippen. Ik ga er ook een liquide van maken en heb nog wat pennen liggen, dus de verspilling valt nog wel mee.Roken van 4Ho-MET is totaal onzinnig, want je hebt meer nodig voor hetzelfde effect terwijl de duur van je trip verkort wordt van een uur of 4 naar ruim een half uur. Zonde van je drugs dus.
Ik heb je al heel vaak gezegd, als je iets over een drug wil weten, kijk dan naar de info die op psychonautwiki staat bij de betreffende drug, en dan lees je het volgende:
Smoked (dat is Engels voor 'gerookt')
Dosage (dosering)
Threshold 5 - 10 mg
Light 10 - 25 mg
Common 25 - 35 mg
Strong 35 - 60 mg
Heavy 60 mg +
Duration (duur)
Total 25 - 45 minutes
Onset 15 - 120 seconds
Oral (dat is Engels voor 'slikken')
Dosage (dosering)
Threshold 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 15 - 25 mg
Strong 25 - 45 mg
Heavy 45 mg +
Duration (duur)
Total 4 - 6 hours
Onset 15 - 40 minutes
Come up 30 - 60 minutes
Peak 2 - 3 hours
Offset 1 - 1.5 hours
After effects 2 - 12 hours
OwhJe onderzoekt nooit iets zelf @Stonologie. Je stelt alleen maar vragen op dit forum en laat het anderen onderzoeken. Want als je zelf onderzoek zou hebben gedaan dan had je het niet hoeven te vragen.
Het is altijd hetzelfde liedje met jou, topic aanmaken met een simpele vraag die je binnen 2 minuten zelf hebt kunnen opzoeken.
Excuus als ik enigszins geirriteerd overkom![]()
Hahaha gelukkig maar! Ben er net achtergekomen dat je een - voor het woord kan zetten wat je niet wil zoeken, dus dat helpt al. Bedankt voor je antwoord, heb al veel meer kunnen vinden, zin in het experiment. Zal even mijn bevindingen laten weten als ik het binnenkort ga uitvoeren, mocht je geintereseert zijn. Misschien is het inderdaad een tegenvaller, maar nogsteeds een leerproces.@Stonologie
Excuus, blijkbaar ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt lol.
Vragen die ik zelf niet weet wekken vaak mijn nieuwsgierigheid op en dan kan ik net zo goed mijn bevindingen na een googlerondje even neerpennen bij zo'n vraag. Dus zo erg vind ik het eigenlijk niet.
Ja klopt, maar ik vind 4-HO-MET toch zo'n verdomt leuk stofje.. psychonautwiki zegt dat 2C-C 5-8 uur duurt trouwens, of bedoel je roken/snuiven?Ik neem met RC's altijd liever de orale route want first-pass metabolism. Toch een soort van bescherming nog. Als ik wat korters zoek dan wissel ik gewoon van middel. 2C-C duurt ook maar anderhalf uur en is best wel recreatief. Maarja het is natuurlijk pseudowetenschap om te veronderstellen dat een ander middel oraal veiliger is dan hetzelfde middel via een andere ROA.
Ja klopt, maar ik vind 4-HO-MET toch zo'n verdomt leuk stofje.. psychonautwiki zegt dat 2C-C 5-8 uur duurt trouwens, of bedoel je roken/snuiven?