• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Fucking with my mind ... DMT my first hit.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Lokatie: Op het waterbed.
Drugssoort: NederDMT
Dosering: 30 mg
Methode van consumptie: Titanium Vaporizer
State of mind: DMT-loos bang nieuwsgierig
Tijd van inname: 18.00 Pm Datum: 4-9-2007
Aantal personen: 1
Sitters: 0

Ok de DMT opgehaald, het was een klein korreltje neder-DMT.
Het oogde een beetje rozig, het nepsealtje zat onder de vet en olie sporen van de verse DMT.

Nadat ik de speciale vaporizer had geïnstalleerd en mijn bed had opgemaakt nam ik het trekje. Het uitblazen van de kostbare DMT damp stel ik zo lang mogelijk uit, dat maakt me vreselijk duizelig, denk ik ……Hoesten deed ik niet veel rook kwam er niet uit mijn longen, ik viel bijna flauw, gelukkig heb ik de experts zijn tips goed opgenomen, en landde ik op mijn bed. De smaak is heel erg vies en blijft hangen in mijn mond, het liefst zou ik iets drinken maar ik lig na die 5 seconden gekluisterd op mijn bed.

Het duurde dus 5 secondes voordat ik een heroïne achtige rush, een soort lachgasballon gevoel, over me heen kreeg, een warmte gloed trok vanuit mijn Vortex naar de uiterste puntjes van mijn lichaamsdelen. Het elektrodiseerde mijn vingertoppen en mijn handen deden een beetje pijn. Ik lig beweeglos op mijn bed en ik moet het ondergaan ik moet de DMT uitzitten ik vind het doodeng. Als een hyperventilerend GHB junkie lig ik daar te floaten. Ogen open en dan weer ogen dicht.
Mijn hartslag schoot omhoog mijn bloeddruk doet ook gekke dingen, mijn lichaamstemperatuur schiet omhoog. Mijn hartslag baart me zorgen. Ik moet adem halen, want ik lijk het wel in te houden en ik krijg het daardoor benauwd.

Ik heb angsten, waarom weet ik niet maar het moet zo snel mogelijk over zijn. Als ik mijn ogen sluit zie ik de meest vreemde dingen. Ik hallucineer of droom ik kan niets sturen niets van dromen die ik beheers, mijn droomwereld neemt me over..... Niks organisch, niks geen beesten of mensen of geesten. Ik zie een brede band die met een redelijke snelheid onder me door glijdt. Of ik vlieg er overheen, het kan beide. De band is een soort behang rol met motief. Het motief is helder gekleurd in 4 basis kleuren. Geel Blauw Rood Wit maar er zitten meerdere kleuren in zwart etc etc … Het doet me denken dan de kleuren van Mondriaan. Maar het motief het patroon lijkt meer op een speelgoeddoos waar een clown uit springt. Megaweird dus, iedere keer als ik mijn ogen open doe is het weg en zie ik het plafond.
Het stomme is dat wanneer ik ze weer sluit. de rol behang, de film dus wel verder is gegaan. Ik kan er niet aan wennen, het is allemaal zo bizar, de speelgoedwereld …Niet dat er op de band clowns lopen of speelgoedpaardjes rennen. Nee het behang is glad en het is duidelijk een drukwerk met duidelijke lijnen.
De angsten zijn voor de lichamelijke aanval van DMT, niet de beelden die ik zie als ik mijn ogen sluit en ook niet de hevige verkleuringen om me heen. Ik heb last van een hoge pentrante piep in mijn oren, het groene bed is niet meer groen, de kleuren verkleuren gewoon totaal anders dan bij de LSD. De waslijnen alles om me heen ziet er freaky uit, alsof ik door een soort warmte camera heenkijk.

Na 15 benauwde minuten is het voorbij ……ik drink snel wat water en denk erover na. Ik dreig alles te vergeten vooral de patronen willen ontsnappen uit mijn geheugen. Iets wat abnormaal is want ik heb een ijzeren geheugen. Ik maak trefwoorden en vul het aan met details ……

DMT is een zeer sterke drugs, absoluut niet voor beginners of mensen met issues. Het is dus GEEN aanrader voor iedereen.
Als je mij nu een trekje aanbied zeg ik nee ….
Ik moet er eerst lang en diep over mediteren, mediteren op de lsd de 2cb en de mescaline en dan heel misschien dat ik ooit nog is een paar hits DMT neem in een uur.

Tot dan, vanuit een DMT tripped mind

El Mahonie del Stonie

Telefoon

Wijs gebruiker
Hmm

dmt ..

jammer dat het teleurstellend was 15 minuten is zo kort :openmouth:
maar mss ook weer net lang genoeg?

toch een mooi report om t elezen voor die 15 min!

De jongen

Bewuste gebruiker
Amai, dat klinkt erg straf, geeft me opeens een heel ander beeld van DMT.

Niks om mee te grappen in ieder geval.

Succes met mediteren, was die band het enige wat je zag dan??

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Hey Stoney. :stoned:

Het is goed om te lezen,dat je nu inziet dat je dit zeker niet al te vaak hoeft te doen. :openmouth:
Na deze eerste ervaring zal je zeker wat tijd nodig hebben,om het allemaal te verwerken.
Als ik het gerookt heb,ben ik vaak ook een hoop vergeten.
De dagen na het roken van DMT.komen er bij mij steeds meer herinneringen terug.
Ik weet zeker,als je er lang en hard over na gedacht heb,dat de volgende keer een andere wereld voor je open zal gaan :grin:
Groetjes,

Shivshamboo.(you know who :wink: )

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Interessant report! Het geeft inderdaad eens een andere kijk op DMT. Had tot nu toe alleen maar goede en heavy verhalen erover gelezen. Toch blijft het me diep aanspreken, ik ben benieuwd!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het moet groeien met de DMT heb ik begrepen het verhaal gaat verder iedere keer als je de DMT raakt.

Elfjes en allerlei shit staat op me te wachten.

FREAKY !!!!!

azgaza

Badass junkie
Zeer interessant report, vooral omdat er niet zo veel over DMT zijn en het is itneressant er meer en meer over te lezen. Ik zou het zelf nog niet zo snel doen; want zo'n korte trip lijkt me toch zwaarder om te verwerken dan eentje van 10 uur, want dan heb je het tegen het einde van je trip al haast verwerkt.

kamilio666

waarschijnlijk was dit niet DMT maar 5-Meo-DMT zelfde idee maar iets ander effect. je kunt ze van elkaar onderscheiden met behulp van de kleur, 5-Meo-DMT is meer roze-achtig gewone DMT is geel/bruinachtig.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Kalimio, wat je zegt is mooi bedacht. De kleur zegt niets en je haalt ze door elkaar, beiden kunnen bruingeel wit of roze zijn, afhankelijk van een aantal dingen.

Waarschuwing; 5meo oraal met maoi is erg gevaarlijk!!!!, haal ze nooit door elkaar; het zijn verschillende stoffen.
Je moet kunnen vertrouwen op degeen die je de stof geeft, als hij zegt dat het DMT is is dat zo; als je het niet vertrouwt moet je een ander zoeken.
=============

Dit was DMT, en een beetje jammer dat je het zo aangeleverd hebt gekregen trouwens, L25. Daar kan jij niets aan doen maar wel iets om in je achterhoofd te houden als je er nog een keer voor gaat. ( vast wel) Als ik er over hoor gaat het per gram.

Misschien weet de maker het te maken maar dit is wel wat slordig? Tips voor als je het nog een keer krijgt:
Goede zuivere DMT is zo goed als wit maar
a) trekt vocht aan, luchtdicht verpakken dus en niet in papier waar het ook nog eens intrekt.
b) 'smelt' door vocht en warmte. Dan wordt het bruin en plakkerige zooi, zoals op het papier. Dat is ook DMT ( stinkt). Dus koel vervoeren en niet op je lichaam, bij een koud blikje cola bv en thuis bewaren in de koelkast/vriesvak en het kan jaren wit als kristal meegaan.
c) als het niet lichtgeel of wit is zit er vervuiling in die mogelijk niet heel goed is voor je longen, benzineachtige stoffen en plantaardige vetten. En met pech Crofty gootsteenontstopper.

L25, goed dat je over DMT schrijft want het is topspul! Maar zeker geen makkie.

love 2 all,

Erwin K

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat is interessante informatie! Thx erwin krol !

Ik vroeg me ook af, is het niet ENORM duur voor dat beetje ? Of viel de prijs mee ? Ik weet wel niet of ik dit mag vragen hier, dus sorry op voorhand :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn korreltje was gratis ....

Even op een rijtje:

2 kg schors kost 360 dollar
Dan je potten pannen en kruiken en een PH meter.
Dan moet je uren lang dingen doen en hou je 5 gram DMT over straat waarde 300 euro per gram.

zo is het mij uitgelegd, correct me pls if i am wrong.

Stonie

erwin krol

Bewuste gebruiker
Als er iemand 300 per gram wil betalen is hij echt van de pot gerukt, WTF!! Wel grappig overigens hoor, dan weet ik dat ik geen cent te veel betaald heb :)
En wat de gek ervoor geeft uiteraard, zo beschikbaar is het niet dus ik kan me voorstellen dat de vraag veel groter is dan het aanbod. Dat maakt het mogelijk om zo'n idiote prijs te vragen.

De prijs voor de schors is goed, zelfs aan de lage kant.
En 5 gram extract als beginner is best OK, geheel zuiver dan he?
Als je skills hebt is 15 gram of meer uit 2 kg een zekerheid...

groetjes

Erwin Krol

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste Erwin,

ik kan nu wel gaan claimen dat ik het allemaal zelf kan en doe maar dat is niet zo.

Ik heb er echt geen reet verstand, ik ben beter in lobbieen praten slijmen en inkopen.

Het maken van drugs fascineerd me wel maar dan alleen de LSD.

15 gram uit 2 kg schors moet ook nog lukken ?

Wat is er met 300euro ?

Te weinig te veel ? Ik zou dan een grammtje mogen overnemen voor 150 omdat ik zijn anus goed uitlik.

Stonie

Shivshamboo

erwin krol zei:
Als er iemand 300 per gram wil betalen is hij echt van de pot gerukt, WTF!!

Beste Erwin,

Je moet wel begrijpen,dat het maken van DMT. een maand in beslag neemt.
Bovendien zijn de grondstoffen ook niet echt goedkoop.
Daar bovenop,kan je van een gram DMT.,zo'n 20 a 25 heftige trips beleven.
Dan komt dit neer op €12 per trip.
Dan is €300 echt niet veel hoor.
Ik maak dan ook DMT,en zal het nooit verkopen.
DMT.is iets waar je tegenaan moet lopen,dus als ik het al weg doe,dan doe ik meesal een goeie ruil voor iets anders.
Meestal geef ik het zelfs gratis weg,aan mensen die lekker likken kunnen. :)
Als je DMT. gerookt heb,heb je echt geen behoefte om hier winst aan te maken.
Maar als DMT. te koop zou zijn voor €300 zouden er genoeg mensen geen seconde over na denken. :hearteyes:
Groetjes,

Shivshamboo

erwin krol

Bewuste gebruiker
'Beste Erwin?' Wat netjes, helemaal goed :wink:

Het gaat me niet om discussie met jou L25, je was er duidelijk in; hebt het gratis gehad en als ik iets krijg zal het me worst wezen hoe het gemaakt is. Als het maar smaakt :)

Allerbeste herr L25 en Shiva-S,

- 100 eur max per gram waar ik vandaan kom.
- DMT een maand werk- voor beginners ja. 'Dat ik het goed moet begrijpen', dat doe ik. Grondstoffen niet goedkoop; dat klopt helemaal. Als je ipv 5 gram 15 of meer gram uit 2 kg haalt heb je het over een ander prijs per gram plaatje.

Helemaal begrijpelijk hoor Shiva als je het maakt dat je het niet wil wegdoen. Het is hobbyspul voor ander hobbieisten, als je het maakt doe je dat meestal niet voor de handel. Volgens mij is dit een stof die weinig gehandeld wordt.

Ik zeg alleen wat ik weet uit zeer betrouwbare bron. Uiteraard zullen er mensen zijn die 300 euro vragen EN krijgen ( van wie zelf geen moeite willen doen). De info over DMT vervoer en houdbaarheid is algemeen, en specifiek op de manier waarop L25 zijn sample aangeleverd heeft. Ongetwijfeld weet degene van wie hij het gehad heeft hoe hij DMT moet maken, maar logistiek moet hij nog even goed inlezen. Dan kan hij zijn kwaliteit verbeteren, al was het maar voor het oog. Het oog wil ook wat, ja toch :wink: ? En als je een gram hebt wil je niet dat het snel een bruin prutje wordt.

Ik hoop met de info die ik geef kennis te vergroten, ik kom hier om te leren en andere mensen wat te geven van wat ik al weet.
win-win situatie...

groeten,

Erwin Krol

EDIT- de extractie die op Erowid staat volgen, plus matige grondstoffen en kennis kan inderdaad op 2,5 gr per kilo uitkomen.
De enige stoffen die in mijn ogen meer dan 100pgr mogen kosten zijn do-x en, Bromo Dragonfly en Lsd ( gruwelijk duur), en die zijn werkzaam in minieme hoeveelheden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo Krolly,

Ik laat je ook lekker verder typen, ik absorbeer alles wat je typt.
Nogmaals ik kan alleen maar leren van jullie, dus ieder beetje input is altijd welkom.

Groetjes

Stonie

ps: De waterdichte vettige Pony Packs seals zijn al voorraad !!

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb hier een extraction guide liggen voor DMT, binnenkort als ik er tijd voor heb toch eens proberen grondig door te nemen.
Alhoewel ik denk dat ik er weing van ga verstaan (basiskennis chemie ofzo nodig?) en het moeilijk zal worden om te maken, en aan de grondstoffen te komen..

Mja, kzal zien hé. Als het gelukt is, zul je hier alvast een tripreport mogen verwachten, maar ik betwijfel of dit voor de nabije toekomst is.. :(

Elke info is altijd welkom! :hearteyes:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
@lysergine: als je het dan toch een keer zelf wil maken, wat helemaal niet zo moeilijk is en hooguit 1 a 2 dagen kost. moet je maar ff pmmen.

ik deed er eerst ook een maand over met als resultaat vervuilde (bruin-gele) DMT, maar om goede witte kristalletjes te krijgen, gebruik je (de op DF geleerde) quick-tek.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tof! Die behangrol doet me denken aan een keer toen ik keihard ging op de ketamine... Toen zweefde ik zeg maar boven die kleuren (geen rood blauw enzo, maar allerlei mooie kleurige mozaiek straattegeltjes), maar later zoomde het beeld uit, en zag ik inderdaad dat het een soort rol was, idd zoals behang of wat dan ook is opgerold... Ook herken ik dat wanneer je je ogen even open hebt gedaan, de close eyes visuals wel verder zijn gegaan... En ook dat je steeds terugkomt in dezelfde wereld, zodra ik weer aan de ketamine ga... Zouden die twee stoffen overeenkomsten hebben misschien?

Wel gaaf allemaal, maar als ik het zo lees, dan is dmt denk ik niet zo geschikt voor mij... die angsten enzo lijken me erg vervelend? Heb jij het nu ervaren als positief of negatief?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De angst was niet echt heel anders dan de eerse keer Keta, het komt gewoon zo hard aan dat je de lichaamlijke verwarming kan voelen.
Het lichaam reageert zo heftig op DMT en die 325 mg Keta dat ik daar echt van schrik en mezelf afvraag hoever gaat dit door.

Angst is misschien te zwaar uitgedrukt, bang voor het intense bang voor het onbekende.

Groet

Stonie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt heel apart, wil zelf ook nog eens DMT gaan doen.. is zien wanneer het op m'n pad komt.

Ik vraag me af wat voor vaporizer je hebt gebruikt, kan je daar een foto of link van gevne ofzo? ben benieuwd..

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
mja dat is een goede vraag! Ik vraag me af of het slim is om DMT te verdampen in een bubble inplaats van te roken als joint ? of hoe doe je dit eigenlijk ?

Bovenaan