Fysieke gezondheid na verslaving

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Laboratoriumrat

Bewuste gebruiker
Ik heb in de afgelopen 2 jaar zoveel drugs gedaan, stims gebinged, overdosissen zo erg dat ik er bijna niet meer was. Ik vraag me af hoe groot is de kans dat ik daar cardiologisch schade aan heb over gehouden? Ik ben nu gestopt en wil dat zou houden. Maar ik merk dat mijn conditie erg achteruit is, snel buiten adem hartkloppingen en snel hoge hartslag bij kleine inspanningen maar geen hartpijn of onwel worden. Ik heb in de afgelopen 4 jaar ook niet meer gesport. Bloeddruk en hartslag laten opmeten bij de dokter, dat zat goed maar mijn hart slaat wel krachtig zei hij. Is mijn fysieke gezondheid goed te herstellen met een gezonde(re) levensstijl en conditie opbouwen? Iemand ervaring mee?

Moet wel zeggen dat ik veel last heb van paniekklachten, dus het kan ook (deels) paniek zijn. Ik let er constant op en dat helpt ook niet, is moeilijk niet te doen.

Bedankt alvast🙋

Laboratoriumrat

Bewuste gebruiker
Kun je niet een uitgebreid medisch onderzoek aanvragen?

En een jaar of wat stoppen?
Misschien wel een goed idee. Jullie kunnen het natuurlijk ook moeilijk in schatten 😅 Al is het maar om het uit te sluiten voor mijn eigen geruststelling. Denk dat het vooral angst is icm slechte conditie, maar toch ben ik er bang voor soms want hoe veel ik gebruikte soms was echt heel zwaar voor mijn hart.

Hoe lang ik stop? Wil voor altijd ermee stoppen. Drugs houd me steeds tegen om een leven op te bouwen, en het is gewoon heel slecht voor iemand die mentaal zo ziek is als ik.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan