1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gay worden van speed

Discussie in 'Speed' gestart door Rivalrie, 17 mei 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

De laatste paar keer dat ik speed nam, heb ik voornamelijk naar shemale sex advertenties gekeken en had ik de drang om met gays te sex chatten. Dat terwijl ik helemaal niet op mannen val. Herkent iemand dit ?

(Dit is geeeeeen grap!!)

Undercover Buster en Taktak vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Drugs veranderen niet zo maar je seksuele voorkeur, dus ga er maar van uit dat je diep van binnen dan toch bisexueel bent.

3. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Ik sprak laatst nog iemand die beweerde gay te worden van XTC en daarom geen XTC meer te gebruiken, omdat hij zijn sexuele gedachten niet met zichzelf kon vereenzelvigen.

Ik moet zeggen, ik vond het een raar verhaal, maar hij sprak er zo vol overtuigen en zonder schaamte over dat ik geneigd was hem te geloven.

4. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Lijkt mij ook sterk dat drugs je seksuele voorkeur kunnen veranderen, wat me wel aannemelijk lijkt is dat ze bepaalde meer onderliggende interesses zodanig zouden kunnen triggeren dat deze meer bewust tot uiting komen.

Nuchter op geen enkele manier ooit geïnteresseerd geweest in gerelateerde zaken?

Haarsteeg1, StimsalaBanne, KropSla en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Dit is gewoon een troll post, en goed geslaagd zie ik.

Haarsteeg1 vindt dit leuk.
  6. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Kan best toch dat iemand dit ervaart? Niet iedereen weet zijn geaardheid meteen. Niks ergs als het wel zo is hoor @Rivalrie !

StimsalaBanne, KropSla en acht.zes vinden dit leuk.
  7. acht.zes

Zal echt niet de eerste keer zijn dat iemand onder invloed van geestverruimende drugs ontdekt dat zijn/haar sexuele voorkeur toch net even anders is dan wat eerder werd gedacht.

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  8. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Ja oke sorry voor me reactie. Ben nog ff bijkomen van gisteravond. ahhaha

9. Green

Green Experimenterende gebruiker

Het vervaagd natuurlijk wel je grenzen. Ikzelf ga ook dingen doen die ik nooit zou doen als ik nuchter ben!
    Als het je interesse opwekt zit er mss diep van binnen wel een bi kantje waar je geen weet van had. Niks mis mee toch?
    Ik zie het beetje als rooten van een Android telefoon. Je koopt een telefoon waar je veel leuke dingen kan mee doen maar wat vele niet weten is dat het toestel gelimiteerd werkt. Je word dus ergens tegen gehouden om het volledige werk te kunnen doen.
    Als je je telefoon weet te rooten (helemaal niet moeilijk) krijg je volledige toegang tot je telefoon... dingen die je niet wist dat ze mogelijk waren.
    Dat gebeurd ook bij snuiven van een lijntje speed. Dingen die de maatschappij je verbied te doen vervagen en er gaan nieuwe deuren voor je open. En wat er achter die deuren zit s volgens mij een groot stuk van je echte "ik"
    Doe er voorzichtig mee maar geniet ervan!
    En zorg dat je het deurtje blijft zien... dat je terug kan!!

Zo zie ik het een beetje.

10. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Wat voelde je? Werd je opgewonden ervan? Vond je het leuk toen?

Lust is volgens mij iets anders dan voorkeur of geaardheid en zeker onder invloed van drugs. Ligt ook aan je emotionele toestand. Kan zijn dat je bi bent en dat nog niet wist. Kan ook zijn dat de drugs bij jou een soort pure universele lust triggerde en in dit geval richtte je je op iets wat je interesse opwekte. Iets wat je nog niet kende en je aantrok.

Ik heb wel eens gelezen (hier?) over sexorgies onder invloed van GHB of Meth. Ze gingen van de een naar de ander (man en vrouw) en deden dingen die ze niet van zichzelf hadden gedacht. Sommige shemales zijn overigens niet of nauwelijks van 'echt' te onderscheiden.

Wat zou het? Op dat moment vond je het leuk en lekker. Goed toch? Lijkt mij iets om verder uit te zoeken of niet uit angst, schaamte, schuld, vooroordelen, etc.

Ik ben vroeger regelmatig in gaybars geweest. Er komen ook veel hetero dames en sfeer is relaxer. De dames zijn meer hunzelf en opener. Ze voelen zich meer op hun gemak (lees; veilig) daar van de haantjes en macho's uit hetero bars. Die komen daar niet, want ze houden niet ervan als er een homo aan hun kont zit. Hun pech en maar goed ook, geen last van ze! Loop daar ook een eens naar binnen en stel je open en laat je gaan. In het begin zal je er wel even aan moeten wennen :)

Laatst bewerkt: 18 mei 2019
    Roze Olifant, Syl en De Dunne vinden dit leuk.
  11. Rivalrie

Misschien een beetje nieuwsgierig maar meer ook niet. Bij speed gebruik is het echter echt next level. De sex drift op speed is sowieso torenhoog. Vind het niet storend dat ik het op deze manier heb, maar wel lastig te verklaren.

Ik ga eens zoeken op internet of meer mensen deze ervaring hebben.

De Dunne en Roze Olifant vinden dit leuk.
  12. ATGC

ATGC Belezen gebruiker

Persoonlijk verbaast het me niet zo, stimulanten maken mensen opgewonden en minder kritisch (wie, of welk voorwerp wordt het onderwerp van mijn lusten?).

In diverse beschavingen had men ook geen probleem met de herenliefde.
    Aan de mensen verwante primaten zoals bonobo's hebben er niet eens drugs voor nodig :grinning:

13. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Ik sluit mij idd bij deze conclusie aan

14. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Drugs haalt je diepste verlangens naar boven.
    Dus op zoek naar die shemale!

Succes!

dfae8366c0ad82c6f22632e099e8d41b.jpg

Jen, Avīci, Green en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Rivalrie

Wat een lekkertje! (ben jij dat?)

Green vindt dit leuk.
  16. acht.zes

Die lippen lol! :tearsofjoy:

Green vindt dit leuk.
  17. De Dunne

De Dunne Badass junkie

OMG! Daar krijg je toch nachtmerries van? Mislukte plastische chirurgie...
    Maar sommige shemales zijn echt wel mooi hoor! Bij sommigen zie je er niks van.

Albedo en Green vinden dit leuk.
  18. acht.zes

@De Dunne
    Die lippen vallen mij het meest op aan die foto, meer dan dat ze in het algemeen genomen niet aantrekkelijk is of een shemale is. Die lippen zijn dan ook 100% niet echt, de rest van dat lichaam ben ik niet zeker van (tieten) maar zou best mogelijk zijn.

Shemales (volgens mij vinden ze deze term overigens niet echt leuk) zijn gewoon mensen in mijn ogen, niks mis mee hoewel die wel uitgesloten zijn in mijn seksbelevenissen omdat ik de voorkeur heb voor een vagina.
    Vooral in Thailand zijn er veel, zit in hun genen en is daar een derde gesclacht.

19. De Dunne

De Dunne Badass junkie

De tieten zijn nep. Trust me.. Echte ballonnetjes. Seen it, felt it...
    ik heb ook liever geen piemel hoor maar als ik verliefd zou worden en ze blijkt een shemale zou ik mij er denk ik niet over afkeren. Liefde is liefde.

Albedo, StimsalaBanne en Green vinden dit leuk.
  20. Green

Wel mooi haar... toch?
    Ben er zeker van dat ik morgenochtend bij het sluiten van de kroeg nog een paar mooie delen ontdek hoor :flushed:

21. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Wie daar geil van word?
    Dit is gewoon eng!

Als je daar in trapt en nog moet ondekken dat er nog wat tussen de benen zit :tearsofjoy:

Green vindt dit leuk.
  22. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Lekkerwijf.

Yam.

Green vindt dit leuk.
  23. Undercover Buster

Undercover Buster Bewuste gebruiker

Ach joh als je vaag bent en je ogen dicht doet voelt een mannelijk of vrouwelijk lichaam beide even heerlijk aan.
    Is misschien alleen even schrikken als je onverwachts die slurf in je handen hebt :tearsofjoy:

Green en Roze Olifant vinden dit leuk.
  24. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Mooie reactie! Zo ervaar ik het ook wel, persoonlijk heb ik dit niet zo met speed maar brengen vooral tripmiddelen mij veel meer bij mijn echte (en dus veel minder door maatschappijke normen en waarden gevormde) ‘ik’. Als het ware een puurdere, meer blanco versie van jezelf. Ik vind dit een mooie eigenschap van bepaalde drugs; ik vermoed helaas ook dat dit één van de grootste redenen is waarom de wetgeving geestverruimende middelen voor een groot deel niet wil accepteren, het is veel makkelijker als we allemaal braaf doen en geloven wat de maatschappij van ons wil.

Beetje off-topic maar moest er toch even op reageren, ik moet hier vaak aan denken als ik
    me helemaal vrij/weer een blij kind voel onder invloed van bijvoorbeeld LSD.

Mezelf, Albedo, Green en 2 anderen vinden dit leuk.
  25. Green

He-le-maal mee eens!! Vooral het gedeelte tussen haakjes,das zo een beetje mijn levensdoel (mss is levensdoel beetje overdreven maar toch... )
    Ik ben nuchter al heel kritisch op de maatschappij,als ik gebruik ben ik er zwaar tegen en vind ik het absurd hoe wij het pikken ons in deze openlucht gevangenis te laten opsluiten!!
    Ik ben mij zo een 3jaar terug gaan verdiepen in het "waarom" wij eigenlijk vlees (En andere dierlijke producten!!) eten... ik zal jullie verder mijn argumenten waarom ik dan ook veganist geworden ben besparen want veganisme is onder de bevolking in onze rooskleurige maatschappij nog meer "NOT DONE" dan drugsgebruik. Maar als je je graag bezig houd met het hoe en waarom alles hier draait moet je beslist de vleesindustrie ook eens langs de andere "ik" kant bekijken :blush: maar inderdaad,daar zijn andere forums voor.

Ik hoop als we na Dit leven een nieuwe kans krijgen dan hoop ik ergens diep in Afrika te belanden. Als ik daar mijn jeugdjaren zou overleven dan zou ik mij diepnadenkend op een grote steen in de zon zetten en nadenken over hoe wij met zn alle deze aarde weer tot een echte aarde kunnen maken.

Voorlopig blijf ik mij verzetten tegen de "rat in het rad" systeem!!

Roze Olifant vindt dit leuk.
  26. acht.zes

@Green
    Wil je het on-topic houden? Er is een apart forum voor veganisme.

Overigens vind ik het mooi als iemand zich wil inzetten voor een betere aarde, maar daar mee wachten tot een eventueel volgend leven vind ik dan weer totaal belachelijk.

Albedo en Green vinden dit leuk.
  27. Green

Haha... je hebt gelijk vriend. Het zou belachelijk zijn te wachten tot een volgend leven om mij in te zetten voor een betere aarde!
    Nee nee... ik ben gelukkig al volop bezig met het meewerken aan een betere aarde. Ik heb kinderen snap je, ik hoop dat zij en hun kinderen (mijn toekomstige kleinkinderen) ook gewoon kunnen blijven ademen... Jij toch ook?
    Ik bedoelde meer dat ik jaren op die Afrikaanse steen zou gaan zitten met de hoop om het systeem te bedenken zodat mens en dier kunnen genieten van de gewone simpele levensvoorzieningen die de natuur bied :)

28. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Experimenterende gebruiker

Wij eten vlees omdat we hoektanden hebben haha. Als de oermens vroeger geen vlees at ging het dood

29. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

@Green

Geef je je kinderen wel dierlijke producten, goede alternatieven en/of supplementen?

Laatst bewerkt: 17 jun 2019
Laden...