Gbl/Ghb verslaving

fessie

Newbie
Wie heeft hier of zit hier al langere tijd aan de gbl/of ghb??
Of me 4/5 uur ofzo??

Zelf 3 maanden ong gedaan en heel vaak achter elkaar.
Soms ook snachts veel gepakt om in slaap te vallen.
Dan vaak 8 uur geslapen en toch maar weer gepakt.

Kreeg ook een beetje angst gevoelens en soms misselijk enzow

Wie heeft daar ook ervaring mee??
En waar hadden jullie last van??

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik heb een klein jaar dagelijks gebruikt, en de laatste maanden ook elke nacht om te slapen, wakker worden, drinken, terug slapen.... 's morgens wat verrot zijn en in de namiddag terug wat nemen.

De laatste maand gebruik ik meestal alleen in het weekend, zo blijft het leuker en voel me ook beter. Als je veel ghb hebt genomen moet je na een tijd ghb nemen om je niet slecht te voelen.
Ook dempt ghb veel emoties en ervaar dat mijn levenslust minder is. Vooral maandag, voelde ik me onrustig, prikkelbaar....

Op het einde deed ik met 0.5l, twee weken. Nu 6-7 weken

fessie

Newbie
en hoe ben jij er vanaf gekomen. Uit rekken lukt aardig. In slaap komen soms na een hele avond niet pakken en eg moe zijn. Maar soms lig ik de helft van de nacht wakker en ga er dan toch maar uit.

Had temazepam van iemand gekregen 10mg 30stuks. Maar hielp alleen bij inslapen en na 4 uurtjes toch weer wakker met 30mg

Diazepam 25mg helpt je wel lekker slapen en volgende dag ook. Als je 2 dagen neemt dan ben je gelijk zalig uitgeslapen en ben je week helemaal in ritme en voel je je ook onspannen ipv super gehaast enzow.

Maarja, daarna was het dus 2 keer over vrijdags weer raak:) En vrij, dus weer hele dag genomen met als gevolg geen slaap:)

Flugeltje

Wijs gebruiker
De eerste dag geen ghb is de moeilijkste, daarna voel ik me veel beter en kan ik uitzien naar het weekend om dan aan de ghb te gaan.

Soms kan ik na de eerste dag niet slapen, maar dan neem je gewoon wat om te slapen. Kleine hoeveelheden ziet je lichaam niet zo van af, pas wanneer je per dag boven de 30ml gaat je lichaam afhankelijk worden

fessie

Newbie
Ja, maar gbl werkt wat anders en werkt ook korter. Hakt er dus meer is en de 'dopamine' rebound komt dus al bijna als het is uitgewerkt.

3.3 ml om ong de 3 uur zat ik

Flugeltje

Wijs gebruiker
Correct

Ik gebruik nog altijd veel ghb, maar nooit meer als voorheen en ben nog steeds aan het minderen, het gaat de goede weg op.

mmn

Belezen gebruiker
zelf gebruik ik het de laatste weken ook wat meer, maar ik begrijp echt niet dat mensen het gebruiken om te kunnen slapen :confused: alleen in het weekend heb ik dat maar dat is logisch

voor de rest gebruik ik het door de weeks ook aardig, maar niet meer als max 10 buisjes per week, ik vind ook als je 1,5 buisje neemt dat je dan extreem veel gaat eten en dan even slapen als het kan maar dan heb ik echt even geen zin meer om te nemen dan ben ik blij dat ik weer even helder ben.

@flugeltje rustig aan he

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je je hart heel snel voelt kloppen, dan weer bijna niet, dan weer heel snel etc. moeten er alarmbellen afgaan. Op dat moment is ongeveer 1/3 nodig van de dosis die je normaal gesproken gebruikt voor het 'dronken geluksgevoel'.

K.nurft

Experimenterende gebruiker
Na 2 dagen ghb-gebruik verlang ik al snel naar een fris nuchter gevoel .Ik zal hier echt nooit verslaafd aan kunnen raken

Bovenaan