GBL

Lucy_

Newbie
Hey! Ik heb even raad nodig. Ik gebruik normaal altijd GHB, door een slokje frisdrank in mijn mond te nemen en het dan onder mijn tong te spuiten. Dan spoel ik het snel weg met nog een paar slokken drinken
Nu heb ik GBL en ik weet dat dit aggressiever is voor je slokdarm. Maar ik vind het eigenlijk veel te vies om het te mengen met een grotere hoeveelheid drinken. Is het oké om de GBL op dezelfde manier is in te nemen zoals ik het met GHB doe? Of is er dan echt veel kans op lange termijn schade? Ik kan het niet zo goed inschatten

Raver

Badass junkie
Ik zou ver, heel ver van GBL wegblijven.

Maar, als je het dan toch wilt doen. GBL is veel sterker dan GHB. Ik dacht dat je je dosering zeker moet halveren. Daarnaast werkt het korter. Dosering luistert nog nauwer. Risico op overdosering enzo..

Qua inname gewoon verdunnen met een glas frisdrank. Mind over matter. Ik zou het niet zo in je mond spuiten of achterop je tong. Je wilt het zo verdund mogelijk innemen. Anders gewoon GHB gebruiken.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Ik heb iemand het wel eens in gelatine capsules zien stoppen. Die lossen niet op door gbl.

Maar het is in alle opzichten beter om gewoon ghb te nemen

Bovenaan