Gebruik ik te veel xtc

pinopino

Newbie
Beste DF’ers,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb een account gemaakt omdat ik een vraag heb en die nergens kon vinden.
Ik heb inmiddels 3x XTC gebruikt op (techno)festivals. De eerste 2x had ik pillen van ongeveer 150-200 milligram. Ik heb beide keren 1,5e pil gebruikt en dat ging allemaal goed. Ik ging niet extreem hard maar vond dat niet erg. De 3e keer heb ik pillen van ongeveer 350 milligram en heb ik er totaal 2 gehad. Ik weeg 75kg dus allebei de keren dus meer dan de 1-1,5 mg x lichaamsgewicht. Wel elke keer 1/4 of 1/2 pil per keer bijnemen. Dus niet in één keer. Deze keer ging ik aardig hard maar dat vond ik eigenlijk wel lekker. Ik weet dat als je bijneemt het love effect weg gaat en alleen de speedy effecten toenemen. Dat is bij mij voor bijnemen juist het gewenste effect. Mijn vraag is nu is deze totale dosering (wel verdeeld over 9 uur ongeveer) te veel of kan dit?

Hey pinopino,

zoals je zelf zegt is de algemene regel 1-1,5mg per kg lichaamsgewicht dus ja 700mg word wel als hoge dosering gezien ook al zal je soms zien dat anderen daar nog verder in kunnen gaan. Een veilige dosis bestaat helaas niet dus uiteindelijk doe je wat je zelf wilt maar hoe meer je neemt, hoe schadelijker. Probeer in ieder geval voldoende water te drinken tegen uitdroging (ongeveer 1 glas water per uur). Als je xtc niet te vaak gebruikt kan je op zich wel zeggen dat die 2 pillen wel kunnen maar uiteindelijk kan zelfs een halve pil al problemen veroorzaken afhankelijk van je gezondheid en omstandigheden. Het is en blijft drugs en laat het zeker altijd testen als je kan, dan weet je op zen minst al hoeveel je daadwerkelijk aan het innemen bent.

Verder geniet je gewoon van het moment en overdrijf er zeker niet mee.

groetjes

Bovenaan