Gebruik meerdaags festival

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mdmja

Experimenterende gebruiker
Hey!

Aanstaande donderdag avond tot en met maandag ochtend ga ik voor het eerst naar een meerdaags festival (dekmantel).

Ik heb al ongeveer 10/15 keer xtc en coke/speed gebruikt, maar altijd tijdens een feest of eendaags festival, nu wil ik dit weekend het zo leuk mogelijk hebben zonder mezelf te erg naar de tering te werken en mn hersens te frituren.

En m’n vraag is eigenlijk, hoe gebruiken mensen op een meerdaags festival?

Ik zat er zelf aan te denken om vrijdag te drinken en hopelijk van de sos/pep af te blijven, zaterdag aan de pep of sos en dan zondag aan de xtc, en in de tent afsluiten met een beetje keta.

Hoe doen jullie dit? Tips? Thanks!

Rosie

Belezen gebruiker
Klinkt opzich prima toch.
Je hoeft niet elke dag naar de "klote".
Ik persoonlijk zou zelf dan de vrijdag niet drinken. Maar ben niet zo van de alcohol.

Ik heb een 3 daags festival gehad.
Dag 1 en 2 heb ik 2cb gedaan en dag 3 xtc.
Volgende keer doe ik maar 1 dag 2cb. Mijn tolerantie was al te hoog waardoor ik op dag 2 niet het fijne van de 2cb had.

Ik denk dat ik zelf volgende keer ga voor
Dag 1: 2cb
Dag 2: nuchter
Dag 3: xtc

100% laatste dag x. Iedereen, echt iedereen zat aan de x die dag! Drukste dag ook. Mooie afsluiter. Geen spijt van gehad :)

Ik heb overigens alle dagen overdag nuchter doorgebracht. Drugs in de avond pas gepakt.

Mdmja

Klinkt opzich prima toch.
Je hoeft niet elke dag naar de "klote".
Ik persoonlijk zou zelf dan de vrijdag niet drinken. Maar ben niet zo van de alcohol.

Ik heb een 3 daags festival gehad.
Dag 1 en 2 heb ik 2cb gedaan en dag 3 xtc.
Volgende keer doe ik maar 1 dag 2cb. Mijn tolerantie was al te hoog waardoor ik op dag 2 niet het fijne van de 2cb had.

Ik denk dat ik zelf volgende keer ga voor
Dag 1: 2cb
Dag 2: nuchter
Dag 3: xtc

100% laatste dag x. Iedereen, echt iedereen zat aan de x die dag! Drukste dag ook. Mooie afsluiter. Geen spijt van gehad :)

Ik heb overigens alle dagen overdag nuchter doorgebracht. Drugs in de avond pas gepakt.

Thanks! Was inderdaad ook mijn plan om pas rond 5/6 aan de drugs te gaan. Ik hoor dus van sommige dat je dus sws laatste dag x moet nemen, anderen zeggen weer dat ze het afraden omdat iedereen dan al verrot is. Welk festival was je?

Purplext

Bewuste gebruiker
Hmm, ik ben nooit gepland naar een meerdaags festival gegaan, maar soms weleens naar een tekno feest in zo'n kraakloods gegaan op vrijdag en dat het ineens zondagavond was.

Ik begon meestal met wat alcohol en M op de vrijdag, dan in de ochtend LSD, in de avond wat K en om door te kunnen trekken over op de pep. Eenmaal thuis flink wat wiet, want tja er moest ook nog geslapen worden om maandag weer te kunnen werken.

Deze combo was toen ideaal, zou het nu niet meer kunnen. Ik zou nu kiezen voor M, dan slapen, daarna LSD en slapen. Misschien beetje pep in de ochtend voor de laatste dag.

Mdmja

Hmm, ik ben nooit gepland naar een meerdaags festival gegaan, maar soms weleens op een tekno feest in zo'n kraakloods gegaan op vrijdag en dat het ineens zondagavond was.

Ik begon meestal met wat alcohol en M op de vrijdag, dan in de ochtend LSD, in de avond wat K en om door te kunnen trekken over op de pep. Eenmaal thuis flink wat wiet, want tja er moest ook nog geslapen worden om maandag weer te kunnen werken.

Deze combo was toen ideaal, zou het nu niet meer kunnen. Ik zou nu kiezen voor M, dan slapen, daarna LSD en slapen. Misschien beetje pep in de ochtend voor de laatste dag.

Thanks! LSD ben ik denk ik nog niet klaar voor

Purplext

Bewuste gebruiker
Dan lekker de drugs doen waar je wel ervaren mee bent. En probeer toch wat te slapen tussendoor en goed te eten en drinken, dit scheelt de helft in de opdonder.

Ik zou zelf geen pep doen op zaterdag als ik zondag nog X gepland heb. Simpelweg omdat ik niet slaap op pep en dan niet lekker de X in ga. En idd, iedereen is de laatste dag verrot...

Rosie

Belezen gebruiker
Ik Heb er niks van gemerkt dat iedereen verrot was hoor.
Ik was op Liquicity. Drum & Bass festival.

Kan best zijn dat het overal anders is.
Ik heb toen gekozen voor de zondag, omdat ik de vorige keer met mdma een dag later al helemaal naar de klote was en al een dip had.
Had geen zin in een dip op festival. Uiteindelijk geen dip gehad. En achteraf was het de beste dag ook nog :)

Heb alle 3 de dagen redelijk goed geslapen.
De drugs waren ook al ver uitgewerkt tegen de tijd dat ik naar bed ging

Mdmja

Dan lekker de drugs doen waar je wel ervaren mee bent. En probeer toch wat te slapen tussendoor en goed te eten en drinken, dit scheelt de helft in de opdonder.

Ik zou zelf geen pep doen op zaterdag als ik zondag nog X gepland heb. Simpelweg omdat ik niet slaap op pep en dan niet lekker de X in ga. En idd, iedereen is de laatste dag verrot...

Goed punt van de pep, dat word sos zaterdag denk ik. Thanks! Het festival gaat ‘s nachts niet door dus denk dat het slapen wel goed komt, tenzij het te gezellig op de camping is :)

Mdmja

Ik Heb er niks van gemerkt dat iedereen verrot was hoor.
Ik was op Liquicity. Drum & Bass festival.

Kan best zijn dat het overal anders is.
Ik heb toen gekozen voor de zondag, omdat ik de vorige keer met mdma een dag later al helemaal naar de klote was en al een dip had.
Had geen zin in een dip op festival. Uiteindelijk geen dip gehad. En achteraf was het de beste dag ook nog :)

Heb alle 3 de dagen redelijk goed geslapen.
De drugs waren ook al ver uitgewerkt tegen de tijd dat ik naar bed ging

Ik denk dat ik ook voor de zondag ga, hoe gaat het er aan toe op de camping? Ging het feestje daar nog door?

Rosie

Belezen gebruiker
Nee. Het was vrij rustig op de camping.
Had wel oordopjes in. En we zaten ook nog vrij dicht bij de ingang van het festival.

Maar dat zal niet op elk festival zijn!
Ik was juist verbaasd hoe netjes iedereen was :hearteyes:

Purplext

Bewuste gebruiker
Goed punt van de pep, dat word sos zaterdag denk ik. Thanks! Het festival gaat ‘s nachts niet door dus denk dat het slapen wel goed komt, tenzij het te gezellig op de camping is :)
Ohja, dat vergeet ik altijd, dat er ook georganiseerde festivals zijn met slaapplaatsen.
Mijn feestjes waren kale afgelegen loodsen met een soundsystem waar mensen in lagen te slapen :grin:

Have fun!

Mdmja

Ohja, dat vergeet ik altijd, dat er ook georganiseerde festivals zijn met slaapplaatsen.
Mijn feestjes waren kale afgelegen loodsen met een soundsystem waar mensen in lagen te slapen :grin:

Have fun!
Lijkt me super vet om dat eens mee te maken, rn bedankt, gaat goedkomen!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan