gedruggeerd door ghb?

hallo,
er is een keer iets in mn drankje gegooid bij een feest en ik ben nog steeds benieuwd wat t geweest kan zijn.ik denk zelf dat het ghb is,klinkt dit bekend?

-steken krampen in mn maag
-tintelingen en rillingen
-outgaan (minder dan een minuut)
-volgens anderen bij het bijkomen rollen van de ogen
-zwakke benen-moeite met staan
-heel hard huilen om het feit dat ik gedrugd was en lachkiks
-halucineren
-oncontroleerbare blaas en darmen(if you know what i mean)
-behoorlijke kramp in mn handen voeten de volgende dag

er zat min een uur tussen het weggaan van het feest en de eerste echte vervelende tekens.

klinkt dit als ghb???ik ben zo benieuwd
alvast bedankt
:sunglasses:

SperSIZEboon zei:
gooiden ze maar eens wat in mijn drinken...

waar ga je altijd uit?

ha dat dacht ik ook altijd maar becarefull what you wish for!t was echt niet chill..volgens mij valt t zoiezo heel anders als je t niet weet.

azerty1987

Belezen gebruiker
er zat min een uur tussen het weggaan van het feest en de eerste echte vervelende tekens

bija ghb is het niet mogelijk dat er minimaal een uur tussen dosering en effect zit...
echt maximaal een half uur :P

Tripper

Wijs gebruiker
Ik heb een hoop gebruikt, maar dit soort kenmerken komen mij niet bekend voor.. Succes met je zoektocht. Ik hoop dat je de dader achterhaald. Dit soort dingen kan en mag echt niet. Laffe kutstreken!!

MissieNH

Newbie
Klinkt mij ook niet als GHB in de oren. Tja, je gaat er helaas ook nooit meer achterkomen wat het is geweest:(

peter pan

Experimenterende gebruiker
Heel vervelend dat mensen dit flikken :angry:

Wat jezelf al zegt, als je het niet verwacht reageer je er heel anders op. De effecten die je beschrijft wijzen niet echt concreet 1 richting op. Weet je nog hoe je drankje smaakte?

Bij bijvoorbeeld MDMA of GHB merk je meteen dat de smaak van je drankje anders wordt.
Bij GHB heel zout, en bij MDMA heel chemisch en ronduit ranzig. Zelfs bij kleine hoeveelheden.
De effecten van GHB treden al maximaal na een half uur op, dus dat zal het niet zijn.

Ik denk eerder dat het iets van ketamine misschien. Van Keta kun je gaan hallucineren, het werkt verdovend (outgaan is zeker in combinatie met alcohol mogelijk)
Ook kun je er behoorlijk misselijk van worden als je hoog doseert en/of in combinatie neemt met alcohol. En wat betreft smaak. het heeft niet echt een heel uitgesproken smaak of geur, dus het is denk ik lastiger te detecteren in je drankje.

Maar het blijft behoorlijk giswerk natuurlijk.

Wacky

Badass junkie
Ik was eens op een feestje samen met een vriend en een vriendin van hem. Die vriend en ik waren een poosje niet bij haar, en ineens zien we haar helemaal over stuur aan komen lopen. Met een kerel achter haar aan lopend. Ze dacht ook dat ze gedrogeerd was, en wij geloofden het eigenlijk direct, mede door de indruk die die kerel op het eerste gezicht gaf.

We hebben haar naar huis gebracht, en ze is die ochtend naar het ziekenhuis geweest om zich te laten testen. Ze hebben niets kunnen vinden.

Die ervaring en de verhalen die ik hier regelmatig lees doen mij denken dat het grootste deel van de gedrogeerde mensen last heeft van een soort placebo effect. Je gaat jezelf ziek voelen, wat sowieso altijd kan gebeuren, en zeker met wat drank erbij, je gaat denken aan de mogelijkheid dat je gedrogeerd bent, en je gaat jezelf nog zieker voelen.

Als je het wil weten, ga dan ook naar het ziekenhuis om te laten testen.

Dit klinkt zeker niet als ghb, meer als te veel spacecake ofzo misschien.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb meerdere mensen zien overdosen op GHB en dat sloeg altijd heel erg laat in. Tot wel 1,5 uur na de 2e dosis.

Ééntje die ik heb gezien lag telkens volledig verkrampt te rollen op de grond (en die had de volgende dag ook kramp), rollen met ogen en nauwelijks overeind kunnen staan toen hij weer bijkwam.

Misschien wel ghb, misschien niet. Je hebt het overleefd en daar gaat het om toch.

Wacky

Badass junkie
Ik gebruik ghb wel eens als slaapmiddel. Gewoon een dopje van een cola fles. Van de week nog een keer, ik zat achter mijn pc, een spelletje te spelen dat ik dacht nog af te maken voor ik naar mn bed ging. Na 15 minuten kon ik mijn ogen bijna niet meer open houden, zeker niet meer bedenken wat ik moest doen in dat spelletje, nog net beredeneren dat alt F4 wel goed zou moeten zijn om de pc uit te zetten en snel naar mijn bed te gaan voor ik op mijn toetsenbord in slaap zou vallen. Ik herinner me geen moment wakker te zijn geweest op bed. Sleep on impact.

Dat is nog maar een normale dosis. Ik kan me niet voorstellen dat er met meer ghb iets anders gebeurd dan gewoon als een blok in slaap vallen ?

azerty1987

Belezen gebruiker
Ik gebruik ghb wel eens als slaapmiddel. Gewoon een dopje van een cola fles.
Dat is nog maar een normale dosis.

ben ik het niet mee eens in een coladop past meer dan 5ml ik zou niemand aanraden om meer dan 5mldat in 1 x in te nemen of de persoon moet wel heel groot zijn en veel wegen en veel gebruiken....

Bovenaan