geef jullie mening + raad

ik snuif heel af en toe ( 1 , 2 keer de week ) , meestal gewoon thuis in zetel , nooit bij het uitgaan. ik zelf wordt van de coke waar ik hem haal niet echt actief , en vrolijk van , heb er eerder een onaangenaam gevoel van .. en normaal gezien moet je er wel een aangenaam gevoel van coke krijgen ( denk ik ) ,
het is een fijn poeder , als ik snuif voel ik het (soms) direct na de keel gaan ... en het plakt redelijk in de neus , en verdooft een beetje , en ik zweet er van .. na gebruik ben ik eerder mensenschuw en asociaal ..

enig idee wat er gaande is ?

Hiphopclown, ik herken helemaal wat je zegt, had ik de afgelopen maanden ook last van, coke die wel redelijk naar coke ruikt, poederachtig is, een beetje verdooft en je eerder mensenschuw maakt dan vrolijk. Ik dacht dat het aan mij lag, want de coke die ik eerder bij deze dealer haalde was de maanden daarvoor erg goed. Ik heb deze mindere coke laten testen en toch kwam het uit op 60%. Ik snap het niet

Het probleem van deze coke is dat je toch door blijft snuiven, moeilijk kan stoppen, maar niet dat goede gevoel hebt, zeg maar wel de nadelen maar niet de voordelen.

Een gewenningseffect kan het ook niet zijn, want ik gebruik circa 1 keer in de 2 weken.

Ben om deze reden al een maand gestopt. Ik snap dat coke in het algemeen slecht is, maar het moet wel "leuk"zijn en niet alleen maar nadelen hebben.

PS, koop je toevallig ook in de buurt van Utrecht?

Groetjes

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
giorgio129 zei:
Hiphopclown, ik herken helemaal wat je zegt, had ik de afgelopen maanden ook last van, coke die wel redelijk naar coke ruikt, poederachtig is, een beetje verdooft en je eerder mensenschuw maakt dan vrolijk. Ik dacht dat het aan mij lag, want de coke die ik eerder bij deze dealer haalde was de maanden daarvoor erg goed. Ik heb deze mindere coke laten testen en toch kwam het uit op 60%. Ik snap het niet

Het probleem van deze coke is dat je toch door blijft snuiven, moeilijk kan stoppen, maar niet dat goede gevoel hebt, zeg maar wel de nadelen maar niet de voordelen.

Een gewenningseffect kan het ook niet zijn, want ik gebruik circa 1 keer in de 2 weken.

Ben om deze reden al een maand gestopt. Ik snap dat coke in het algemeen slecht is, maar het moet wel "leuk"zijn en niet alleen maar nadelen hebben.

PS, koop je toevallig ook in de buurt van Utrecht?

Groetjes

Eerst en vooral, alle drugs zijn in het algemeen slecht, gelukkig zijn er nog mensen genoeg die er mee kunnen omgaan. Dat is wel niet altijd gemakkelijk.

Ten tweede: natuurlijk reageert iedereen anders op drugs, maar je weet toch ook dat er van coke veel rotzooi op de markt is? En 60% is niet eens spectaculair, ik zou 'm alvast niet willen.

Trouwens, waar hij het koopt is totaal naast de kwestie.

Ten eerste zou ik je coke sowieso laten testen als je dit nog niet gedaan hebt, misschien is ie vervuild. Ik lees dat je wel het verdovende gevoel hebt in je neus maar niet echt actief word. Ik weet natuurlijk niet of je vertrouwd bent met de persoon van wie je je shit haalt. maar er bestaat ook een kans dat je opgelicht bent en bv. een heel laag percentage coke hebt gekregen wat aangevult is met lidocaïne(tandarts verdovingsmiddel) wat wel verdovend werkt maar verder niet veel effecten heeft. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het gewoon gewenning is als je het meerdere malen per week gebruikt. :wave:

dernael

Bewuste gebruiker
Dit is precies de reden waarom ik sinds 2de kerstdag geen coke meer heb aangeraakt.

In het begin kreeg ik altijd een boost qua energie en praten leek wel vanzelf te gaan. Na een tijdje verschoof het effect de verkeerde kant op. Na een snuifje kreeg ik altijd een raar honger-achtig gevoel in mijn buik, terwijl ik net een maaltijd had gegeten. Ook kreeg ik koude rillingen over heel mijn lichaam en wilde ik me het liefste afzonderen van de rest van de wereld.

Ik vind het spul sowieso al veel te duur, maar helemaal als je er negatieve effecten door ervaart. Sinds kerst heb ik dus geen coke meer gebruikt en dat doet me best goed, aangezien het in het verleden nogal vaak voorkwam dat er gebruikt werd. Toch heb ik sinds een weekje weer een beetje de kriebels om het weer eens te proberen. Mocht ik besluiten om weer wat in huis te halen zal ik jullie wel op de hoogte stellen van de effecten die het op me heeft. Ik hoop dat het ondertussen weer normaal op me inwerkt :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan