geen alcohol wat dan wel?

ik mag vanwege tijdelijke medicijnen geen alcohol drinken, nu heb ik morgen avond feest en wilde daar niet nuchter rond lopen, heeft iemand een idee wat ik wel zou kunnen gebruiken???

timzta

Experimenterende gebruiker
Je zou aan je huisarts kunnen vragen of je nog wel andere drugs kunt gebruiken, of effe de bijsluiter kunne lezen...

slunse

Bewuste gebruiker
ghb..?

welke medicijnen zijn het? meestal is die niet-zuipen maatregel veel te voorzichtig, gewoon zuipen en je ziet wel wat het geeft :tongueout:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
slunse zei:
meestal is die niet-zuipen maatregel veel te voorzichtig, gewoon zuipen en je ziet wel wat het geeft :tongueout:

Wanneer het om je gezondheid gaat, zowel lichamelijk als geestelijk, zou ik altijd voorzichtig zijn. En om anderen aan te raden vooral te gaan zuipen en kijken wat het doet zou ik dus nooit doen.

DarkScope zei:
vooral op je geest

Juist, dus ook geen wiet.

Mac...

Badass junkie
Jammer dan, zou ook niks gebruiken als ik jou was.
Ligt er ook een beetje aan wat je hebt trouwens.

BacingsPen

Badass junkie
Baukereg zei:
slunse zei:
meestal is die niet-zuipen maatregel veel te voorzichtig, gewoon zuipen en je ziet wel wat het geeft :tongueout:

Wanneer het om je gezondheid gaat, zowel lichamelijk als geestelijk, zou ik altijd voorzichtig zijn. En om anderen aan te raden vooral te gaan zuipen en kijken wat het doet zou ik dus nooit doen.

DarkScope zei:
vooral op je geest

Juist, dus ook geen wiet.

opzich denk ik wel dat wiet zou kunnen?

Maareh, wat voor medicijnen zijn het?

Ik vermoed namelijk dat het om een medicijn gaat waarbij je lever harder moet werken, en daarom dus dat je geen alcohol mag drinken...

Wiet kan dan wel...

Maja, vraag het idd maar aan je dokter :P

Jeller

Badass junkie
idd weed kan altijd.. tenzij het medicijnen zijn waar je wa lomer enzo van wordt dan kan het zijn da je echt wel vlug moe owrdt.. maar weed kan lichamelijk geen kwaad met andere dingen.. tkan alleen je minder bevallen hé

een antibiotica tegen een ontsteking en vrij zware pijnstillers tegen de pijn, heb al wel gewoon weer gesmoked en dat kon wel verder geen vervelende dingen van gehad.. maar k had zo graag alcohol gedronken vant weekend (heel vet feest vandaar)

Mac...

Badass junkie
hmm, anti-bio kun je wel combineren met weed of pep, iig iets waar je niet al te wazig van wordt.

BacingsPen

Badass junkie
SnickeSnack zei:
een antibiotica tegen een ontsteking en vrij zware pijnstillers tegen de pijn, heb al wel gewoon weer gesmoked en dat kon wel verder geen vervelende dingen van gehad.. maar k had zo graag alcohol gedronken vant weekend (heel vet feest vandaar)

Dat zou ik zeker niet combineren met alcohol!

Bovenaan