1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen alcohol. Wat dan wel?

Discussie in 'Drugs' gestart door Juno, 26 apr 2019.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Juno

Juno Newbie

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum dus hoop dat ik mijn vraag in dit topic goed plaats. Anyway...

Ik ga vanavond uit. Vanwege medicatie is het beter om geen alcohol te drinken/voorzichtiger te zijn met alcohol, dus heb ik besloten niet te drinken. Ik heb alleen absoluut geen zin om daar nuchter rond te lopen.

Drugs mogen overigens wel, maar dit heb ik nog nooit eerder gebruikt. Behalve wiet maar dat heb ik altijd gewoon chill op de bank thuis gedaan en nooit met uitgaan en denk ook dat dat niet iets voor mij is?
    En daarbuiten heb ik ook geen connecties om ergens aan te komen

Dus leek mij de beste optie om naar de smartshop te gaan en daar wat te halen. Nu heb ik er al wat over opgezocht maar ik zie door de bomen het bos niet meer en kom vooral oude topics tegen met dingen die niet meer te krijgen zijn.

Heeft een van jullie misschien een aanrader?

Thanks

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Welke medicatie gebruik je? Dat is wel belangrijk om te weten voor het advies.
    Smartshop drugs zijn vaak nep. Althans nep, gewoon kruiden die niks of weinig doen behalve je misselijk maken. Velen merken weinig tot geen positief effect en worden er wel beroerd van.
    Ook moet je bij sommige smartshops opletten dat ze geen onbekend goedje aan je meegeven. Sommige “onder de toonbank” dingen bevatten wel degelijk gevaarlijke ingrediënten die je NIET met alle medicatie kunt combineren. Pas dus goed op met die zogenaamde veilige smartshop producten.

Genieter en acht.zes vinden dit leuk.
  3. *.exe2.0

*.exe2.0 Newbie

Ga gewoon nuchter. Wat maakt het uit? Als je met de juiste mensen bent en het feestje een lekkere sfeer heeft, is dat juist leuk. Dan zie je eens een keer hoe verder iedereen vaag raakt. Vind dat persoonlijk erg grappig. Kan je prima op meeliften zeg maar en het prima naar je zin hebben. Handig ook als je op zoek bent om een meisje te scoren. Zij zijn losser door gebruik en jij kan heel scherp inspelen want je bent nuchter :)

MacLeod en De Dunne vinden dit leuk.
  4. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Ben het er mee eens dat wanneer je advies vraagt om een andere drugs te nemen dan alcohol omdat het niet mag met de medicijnen die je slikt, dat je wel even vermeld welke medicijnen het zijn :wink:

*.exe2.0 vindt dit leuk.
  5. Benzoboss

Benzoboss Bewuste gebruiker

Welke medicatie heb je?

Laden...