Geen effect met truffels!

Hallo,

Disclaimer: Ik wil alleen even zeggen dat ik waarschijnlijk veel typ fouten maak of geen komma gebruik en wil daar geen commentaar over horen(lezen) Bedankt! Mijn vriendin en ik blowen elke avond momenteel. Wij zijn ook HSP gevoelig.( als dat het effect kan aanpassen)

Nou het zit zo.

Gisteren heb ik alle eerste keer truffels gedaan. De Mexicana.
Alleen ik en mijn vriendin hadden samen een portie door de helft gedaan en weer door de helft 1/4. Kouwen en kouwen en uit eindelijk inslikken. 2uur later hadden we geen effect. We nemen een klein beetje meer en kouwen alweer goed en 1uur later geen effect. Me vriendin had alleen een kleine durende lachkick van 20minuten.

Vandaag:
Ben weer opnieuw naar smartshop gegaan om advies te vragen. Ze zeiden dat het vaak voorkomt voor eerste keer gebruikers van truffels geen effect krijgen of voelen. Ze bieden mij Truffels Dragon Dynamite aan. Dus ik helemaal blij naar huis gereden met me vriendin en kom thuis en begin lekker te kouwen en jaja 2uur later , weer geen effect. Me vriendin had weer een lachkick en ik helemaal niks.

Hoe komt dit? Komt dit bekend voor? We hebben samen op een nuchtere en lege maag truffels ingenomen en alsnog voelen we helemaal niks. We hebben goed gekouwd en lang zelfs en helemaal niks.

We zijn ervaren blowers. We hebben bijna elk soort wiet wel gehad en ik had erg erg veel verwacht.

Omdat ze ons aanbieden om een beetje bij beetje op te eten. We begonnen met een lichte en daarna met wat sterkere. Natuurlijk is het heel erg spannend maar we hebben bij Dragon Dynamite 1/3 wel opgegeten maar alsnog geen effect. Het is ook raar als eerste keer gebruiken een heel portie te eten. Toch?

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
sayyestodrugs zei:
Omdat ze ons aanbieden om een beetje bij beetje op te eten. We begonnen met een lichte en daarna met wat sterkere. Natuurlijk is het heel erg spannend maar we hebben bij Dragon Dynamite 1/3 wel opgegeten maar alsnog geen effect. Het is ook raar als eerste keer gebruiken een heel portie te eten. Toch?
De eerste keer een hele portie nemen is idd wat veel, maar zeker bij een zwakkere soort als Mexicana zou ik toch wel een halve portie nemen. Al je zeker wilt zijn dat het goed gaat zouden jullie ook een tripsitter kunnen proberen te regelen. Bij truffels krijg je een soort van instant tolerantie, bijnemen heeft niet zoveel zin.

Ik raad aan om de volgende keer gelijk een goede dosis te nemen, bijvoorbeeld een halve dosis (7,5 gram) Atlantis (is niet al te zwaar, maar ook niet te licht). Hoeveel is een dosis eigenlijk bij de truffels die jullie hadden gehaald? Zelf reken ik 15 gram als een portie. Het is verstandig dat jullie rustig aan deden, maar te rustig is ook weer niet zo handig. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik persoonlijk neem altijd een hele portie. Wij begonnen met de lichtste soort en dan een hele portie en latere trips hebben we sterkere soorten genomen. Een halve portie kan nog net misschien maar minder dan dat is zonde, dan kun je beter niet nemen.

Deamon zei:
Het is verstandig dat jullie rustig aan deden, maar te rustig is ook weer niet zo handig.

Het rare is dat ik veel kan hebben en mijn vriendin niet zo. Ze is al paar keer flauwgevallen als een joint te sterk was gedraaid. Maar truffels hebben we ook rustig aan gedaan. Alleen ik snap gewoon niet waarom ik bij dragon dynamite bijna meer dan de helft heb opgegeten binnen 2uur en alsnog niks heb gevoeld. Ik had ze gekocht en die dag nog opgegeten! Lege maag ( zeker 5uur niks gegegeten). Had er veel zin in. Maar we hadden nou Dynamite en die staat onder Hawaii qwa sterkte. Hebben jullie dit dan meegemaakt? Dat je halve portie neemt van een sterkere en je voelt niks?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
sayyestodrugs zei:
Het rare is dat ik veel kan hebben en mijn vriendin niet zo. Ze is al paar keer flauwgevallen als een joint te sterk was gedraaid. Maar truffels hebben we ook rustig aan gedaan. Alleen ik snap gewoon niet waarom ik bij dragon dynamite bijna meer dan de helft heb opgegeten binnen 2uur en alsnog niks heb gevoeld. Ik had ze gekocht en die dag nog opgegeten! Lege maag ( zeker 5uur niks gegegeten). Had er veel zin in. Maar we hadden nou Dynamite en die staat onder Hawaii qwa sterkte. Hebben jullie dit dan meegemaakt? Dat je halve portie neemt van een sterkere en je voelt niks?

Tja, mijn vriendin kan ook niet veel hebben. Dus deden we allebei een halve portie. Voor mij was dat echt te weinig, veel te licht. Waarom doe jij niet gewoon een hele portie en je vriendin een halve? Ik vind het wel vreemd dat je niks merkte van een halve portie DD. Als je een portie truffels neemt heeft daarna bijnemen geen zin.

spacebilly

Belezen gebruiker
De eerste 2 keren dat ik de mexicana truffels genomen had met wat maten (hele portie per persoon) heb ik helemaal geen drol gevoeld! Dit alles op een lege maag en goed kauwen en door je mond spoelen, dan pas doorslikken. Echter de 3de keer dat ik ze nam begon die shit bij mij al in te klappen bij een halve portie en bij mijn maat al bij 1/4 portie. Heb em werkelijk doodgetript! was heel intens. Dus ja, blijf het proberen haha.

Pandan zei:
sayyestodrugs zei:

Tja, mijn vriendin kan ook niet veel hebben. Dus deden we allebei een halve portie. Voor mij was dat echt te weinig, veel te licht. Waarom doe jij niet gewoon een hele portie en je vriendin een halve? Ik vind het wel vreemd dat je niks merkte van een halve portie DD. Als je een portie truffels neemt heeft daarna bijnemen geen zin.

Ja zal ik dan gewoon 3/4 mijn vriendin en 4/4voor me eigen . 2 halen.

Bovenaan