Geen effect

Naj

Experimenterende gebruiker
Hee,

Ik heb binnen ongeveer de laatste anderhalf jaar denk ik zo een 5x xtc gebruikt, dit waren ook mijn eerste 5.

De eerste keer was natuurlijk super op 1 pilletje, tweede keer was ook echt relaxed alleen echt een stuk minder effect ( wel ander spul ), derde keer nam ik er eerst een, half uur later nog een, en een uurtje later nog een, ik ging gewoon echt lekker toen netzoals mijn eerste keer mischien zelfs beter.

Vierde keer kreeg ik het koud ( 2 pillen tegelijk ), geen mdma gevoel, en stond beetje strak, deze waren niet getest mischien dat het mcPP troep was.

Nu heb ik gewoon weer goeie, vrienden van mij hebben ze gebruikt en gingen er lekker op, heb er eventjes 1tje getest.. maar ik merkte gewoon niks, na 3 kwartier kreeg ik beetje inteling in mijn benen, dat hield mischien net 1 minut aan en klaar.

Ik doe niks aan preppen, ik heb in deze week mischien wel wat slechte eetgewoontes gehad, slik geen vitamines of 5htp, ik ben zelf 2 meter lang mischien dat dat er iets mee te maken heeft, maar ik vraag me dus af warom ik dus eigenlijk absoluut niks ervan merkte.

Ik kan nog met preppen etc proberen, maar het rare is gewoon dat ik gewoon nada ervan merkte.

Zoveel ervaring heb ik er dus ook weer niet mee en ik had nog niet verwacht dat ik er al zoveel beter tegen kon, mischien iets anders aan de hand? Alle ideeën zijn welkom.

Bovenaan