Geen effect

SmokeMe

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik zit met een probleem, ik blow normaal gesproken dagelijks een grammtje ofzo, maar sinds ik vorige week ben ik ineens een stuk meer gaan blowen

Nu heb ik sinds een paar dagen dat niks meer voel als ik een joint rook.. hoeveel dan ook
Ik krijg er nog wel het hasj-gevoel van maar meer ook niet, het ligt niet aan de wiet want elke andere werkt ook niet, puur roken werkt niet, met een bong werkt niet

En een vriend van me, waarmee ik 9 van de 10 keer blow heeft nu hetzelfde
Hoelang moet ik stoppen voor ik weer kan gaan spacen op de wiet? Het liefst niet te lang natuurlijk:)

Wat raden jullie me aan?

Tigg

Belezen gebruiker
Ik heb hier helemaal geen ervaring mee, maar het lijkt me verstandig om zo lang mogelijk te wachten. Een week is waarschijnlijk genoeg, ik denk dat je als je een maand niet blowt dat je dan van dat ene grammetje ook veel meer effecten hebt.

alcoholist

Wijs gebruiker
ik had elk jaar zon periode,een week lang niet echt stoned worden,
ging wel weer over,maar je wordt des te lekkerder stoned als je maandje stopt

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je nu een week of 2 weken stopt, dan zal je de eerste keer blowen meer effect krijgen, maar je gaat al heel snel weer toe naar dezelfde stonedheid als je nu krijgt. Helemaal als je gelijk weer overgaat naar een gram per dag. Echt effectief is het dus niet.

Als je echt effect wilt hebben, moet je voor een langere tijd stoppen of je kiest ervoor om gewoon constant minder te roken waardoor je stonedheid op termijn weer een beetje wordt als vroeger. Nu is je tollerantie zo hoog geworden dat je heel moeilijk meer echt stoned kan worden.

Ik ken het zelf ook uit de periode dat ik nog wiet rookte. Ik heb er toen voor gekozen om over te stappen op hasj. Ik word er niet echt stoned meer van, maar ik vind het nog steeds ontspannend en gewoon lekker :stoned:

Bovenaan