Geen gevoel

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

LiveFastDieYoung

Bewuste gebruiker
Ik heb sindz tot ik ben gestopt 3 dagen terug niet meer het gevoel dat ik moet plassen als men blaas vol is, na een paar uur krijg ik pijn in mijn zij(veronderstel nieren) waardoor ik weet dk moet gaan.

Kan overmorgen pas na dokter. Is dit zorgelijk en zou ik spoed gaan of kan dit gwn 2 dage dachte?

whitesugar

Badass junkie
Heb je helemaal niet meer geplast sinds 3 dagen? Ik zou proberen veel water te drinken en als je nog niet moet plassen zou ik toch wel bellen als ik jou was.

Sheaira

Wijs gebruiker
Ook al geprobeerd om te fluiten terwijl je op de wc zit? Klinkt maf maar dan ontspant je blaas.

LiveFastDieYoung

Bewuste gebruiker
Heb je helemaal niet meer geplast sinds 3 dagen? Ik zou proberen veel water te drinken en als je nog niet moet plassen zou ik toch wel bellen als ik jou was.
Ik moet wel plassen.. maar heb het gevoel ni meer dat ik moet.. dus krijg pijn aan mijn zij. Ik veronderstel mijn nieren, en als ik dan duw kan ik gwn plassen.

Blyatman

Badass junkie
Nee hoeft geen pijn te zijn bij plassen, wel pijn in de zij en soms een slap straaltje 😉.
Zal vast niet op jouw leeftijd.
Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.

iemand van 23 kan zeker wel nierstenen hebben, en de enige die daadwerkelijk antwoord daarop kan geven is een arts.
dus als ik TS @Peroxide zou zijn zou ik zeker even medische informatie opvragen bij HS of deskundige. Speculaties zijn geen uitsluitsel namelijk.

Zeehond

Badass junkie
Nierstenen zijn niet verbonden aan een getal. Iedereen jong of oud kan last hebben van nierstenen. De redenatie “je bent te jong” is ontoepasselijk gebruikt overal, terwijl de uitspraak nergens op gebaseerd is.

iemand van 23 kan zeker wel nierstenen hebben, en de enige die daadwerkelijk antwoord daarop kan geven is een arts.
dus als ik TS @Peroxide zou zijn zou ik zeker even medische informatie opvragen bij HS of deskundige. Speculaties zijn geen uitsluitsel namelijk.
Ik bedoelde het goed, maar je hebt gelijk. Ik dacht dat het op latere leeftijd voor kwam, maar dat was een verkeerde aanname.
Heb mijn berichten hierover verwijderd.
Excuus.

LiveFastDieYoung

Bewuste gebruiker

Begint rustig aan terug te komen, dus ga nog even afwachten tot morgen. Moest het dan niet beter gaan, dan maar naar de arts. (Heb sowieso een afspraak gepland voor overmorgen.)

Blyatman

Badass junkie
Begint rustig aan terug te komen, dus ga nog even afwachten tot morgen. Moest het dan niet beter gaan, dan maar naar de arts. (Heb sowieso een afspraak gepland voor overmorgen.)
Fijn iig dat het gevoel langzamerhand terugkeer geeft, maar inderdaad is het verstandig om alsnog even een goede controle te hanteren. Heb je iig een uitsluiting of duidelijkheid hierover.

succes!

Blyatman

Badass junkie
Ik bedoelde het goed, maar je hebt gelijk. Ik dacht dat het op latere leeftijd voor kwam, maar dat was een verkeerde aanname.
Heb mijn berichten hierover verwijderd.
Excuus.
Ik neem je ook niks kwalijk, het floept eenmaal makkelijk er uit. Maakt niet uit wie of waarover het is maar de tekst “je bent te jong” triggert gewoon in het algemeen 😋😛

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan