1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen K-Hole, wel dit...

Discussie in 'Ketamine' gestart door Ontdekkingsreiziger, 11 feb 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ontdekkingsreiziger

Ontdekkingsreiziger Experimenterende gebruiker

Beste mensen,

Ik heb het idee dat ketamine anders op mij werkt, of dat ik er anders mee omga dan anderen. Ik wil in ieder geval delen wat ketamine met mij doet, want daar is dit forum voor.

Ik ben veel bezig met mijn lichaam. Niet om grotere spieren te krijgen maar om sterker en mobieler te worden en veel met mijn eigen lichaam te kunnen. Als ik ketamine neem dan MOET ik bewegen. Hoe meer ketamine ik neem, hoe meer ik moet bewegen, en de controle die ik over mijn lichaam heb met dansen/bewegen is heel bizar, precies waar ik het voor doe.
    Na 400mg (getest/opgebouwd)(ja ik weet dat het veel is) lig ik niet plat maar doe ik dit:

Natuurlijk niet zo extreem goed als deze gast, maar tot op zekere hoogte heb ik ook deze controle over mijn lichaam.

Omdat ik dus vooral ervaringen heb gelezen van mensen die "spacen" en niet meer kunnen bewegen of in slaap vallen, ben ik benieuwd of andere mensen ketamine op dezelfde manier gebruiken als ik? Dus voor dansen en onderzoeken+losmaken van het lichaam.

2. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Maar voelt het alsof je zo doet en zoveel controle hebt, of heb je dit ook daadwerkelijk in de spiegel gecheckt? Want voor mijn gevoel gaan dingen soms nog wel goed en zijn mijn bewegingen helemaal één met de kosmos terwijl de persoon naast me dan staat te kijken met een blik van 'waar the fuck ben jij mee bezig' :tearsofjoy:

Laatst bewerkt: 11 feb 2019
  3. Ontdekkingsreiziger

Ontdekkingsreiziger Experimenterende gebruiker

Haha, nee ik heb oprecht zoveel controle. Denk dat het kalmerende effect van keta op het zenumstelsel hier heelerg aan bijdraagt

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ketamine is niet kalmerend maar verdovend.

Je hebt een hoge tolerantie en je denkt dat je enorme controle over je lichaam hebt, maar het is juist heel hoekig en ziet er voor een nuchter persoon echt niet uit (de beruchte K-walk)

Of je hebt je een totaal andere stof laten verkopen als zijnde keta, dat kan uiteraard ook nog.

Overigens vind ik die gast lachwekkend, heeft net een slechte karatefilm gezien of iets dergelijks. Mooi vind ik het niet.

galineka en Rupsen God ❤ vinden dit leuk.
  5. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Ik herken wel wat je zegt ja! Ik voel me op ketamine ook wel heel erg bewust van mezelf, alsof ik goed in mijn lichaam gedrukt word. Het werkt op mij meer dissociatief in de zin van dat ik niet echt doorheb waar ik ben, maar lichamelijk heb ik nog wel vrij veel controle over mezelf.
    Ik vind hoge doseringen op ketamine over het algemeen ook wel heel erg prettig, hoewel ik op hele hoge doseringen echt even niet veel meer kan doen dan op de bank zitten :wink: Ik heb mezelf ooit eens expres een k-hole toegediend ivm nieuwsgierigheid, maar dan kun je letterlijk niks meer.
    Op normale doseringen kan ik prima over straat lopen en me normaal gedragen - dat gevoel heb ik op veel andere drugs juist niet. Daarmee wil ik echter niet beweren dat het ook echt normaal is natuurlijk - Ik kan mezelf niet vanaf een afstand bekijken. Maar ik heb nooit het gevoel gehad me raar te gedragen op ketamine op een normale dosis.
    Ik heb niet echt een bewegingsdrang, maar ben wel veel aan het bewegen en "dansen" met mijn handen en armen als ik met andere mensen keta doe en me een beetje kan laten gaan.
    Het losmaken van je lichaam heb ik alleen ervaren op een k-hole, de comedown was daarvan zo naar dat ik nog nooit zo misselijk ben geweest en het ook nooit meer ga doen. De trip zelf was wel heel bijzonder.
    Ik ken toevallig iemand die ook veel keta gebruikt, en gewoon naar verjaardagen gaat met keta op. Ik heb dat nog nooit aan "anoniempje" gemerkt toen ik "anoniempje" dan onder invloed zag.
    Ik vind het ook wel lekker om wakker van te worden na een drugs nacht, vroeg in de ochtend, als het feestje is uitgestorven en iedereen brak is :)
    Het heeft op sommige mensen een ander effect, maar hoeveelheid speelt ook een belangrijke rol.
    Ik vind het ook wel heel erg melig spul.
    Je zou keta een keer met lachgas moeten proberen; erg goede combi :wink: Dan krijgt het ineens een geestverruimend effect.
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt?

:tearsofjoy:

6. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Heb ik ook gehad met een bepaalde goeie batch toen. Kon echt veel beter dansen dan nuchter en ging de grootste uitgestelde taken aanpakken haha. Mensen merkte er ook niks van, teminste zeker niet gedacht dat ik keta op had :laughing: naderhand viel het kwartje bij hun ook wel toen ik er echt klaar mee was en 't sommige eerlijk heb verteld dat ik er een probleem mee had. Niemand had het verwacht of in een jaar lang dagelijks gebruik opgemerkt echt bizar. Voelde wel goed dat ze het wisten daarna, maar toch had ik het ergens misschien beter niet kunnen doen. Vanaf was ik er toch wel gekomen (nu ook al 'n hele tijd clean) maar ze onthouden het altijd en brengt een bepaald stigma over je. En dat is moeilijk om weer overheen te komen.

Maar to the point, die bepaalde ketamine (waren best zachte/fijne/glinsterende kristalletjes, wel met 'n ket smaak maar proefde ook wel aparts haha). Was wel getest op 83% dus het zal wel goeie zijn geweest. Lekker was ie zeker..

Er is nu echt alleen maar troep in omloop hier. Was vandaag te laat met bellen voor de uitslag voor iets dus dit laat ik aankomende dinsdag ff weten. :tonguewink:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...