1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Geen keelhit meer

Discussie in 'Verslaving' gestart door Saynotodrugs, 2 dec 2016.

1. Saynotodrugs

Saynotodrugs Experimenterende gebruiker

Ik rook al sinds mijn 14 sigaretten en ik ben nu 20 en ik hev nooit dot probleem gehad dus...
    Als je rookt heb je altijd een gevoel in je keel als je de rook in ademt en dit is nu al een paar dagen weg en ik voel me niet slecht en de dokter zegt dat mijn keel in orde is heeft iemand dit probleem al eens gehad en gaat dit weg? Ik heb het niet over wiet maar alleen over sigaretten.

2. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

Begrijp de vraag niet echt :-P wat is het gevoel dan ? :confused:

3. Saynotodrugs

Als je een sigarette rook dan heb je altijd een gevoel in je keel als je de rook in ademt en nu is dit weg bij mij al 4 dagen het is precies alsof ik licht in adem als ik rook snap je het nu?

4. PsyTekZ

PsyTekZ Wijs gebruiker

Dat is raar, zijn jou sigaretten lichter dan?

5. Saynotodrugs

Neen

6. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Goeie reden om te stoppen... Je krijgt er toch niets voor terug, alleen kanker en een lege portemonnee :smile:

7. Plus

Plus Newbie

Ik weet wat je bedoelt, ik rook zelf altijd zware shag en heb dit ook wel is. Er gebeurt verder niks en er is niks aan de hand, gewoon ff geduld en ietsjes minder roken, en dat lege luchtgevoel zeg maar, is zo weer verdwenen. Ik heb dit soms aan het einde van de dag, als ik veel heb gerookt of veel heb geblowd, en vaak ook een combinatie daarvan.
    Is zo voorbij, maak je geen zorgen. :wink:

Deel Deze Pagina