Geen werking xtc/2cb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Newamsterdam

Experimenterende gebruiker
Hallo,

ik lees al een aantal maanden mee en ik wil jullie alvast bedanken voor alle tips en ervaringen.

Sinds een jaar zijn mijn vriend ik samen, hij had daarvoor niet echt veel drugs gebruikt: 2cb en cocaïne, maar bij beide geen effect.

We hebben in onze relatie al een paar keer xtc geprobeerd maar daar heeft hij dus totaal geen effect op. Op 2cb ook niet. Het enige waar hij het beste op gaat is 3mmc?! Terwijl dat voor mij echt zo‘n “weinig effect” drugs is… tuurlijk voel ik daar ook wat maar dat is niet te vergelijken met xtc of 2cb.

Ik begrijp het niet, hij kan geen tolerantie hebben opgebouwd omdat hij het zo weinig neemt. Hij heeft wel eens 2,5 pil in een keer geslikt van 240 mg(xtc) en er gebeurd werkelijk niks.
Bij 2cb hetzelfde verhaal, terwijl ik na een half pilletje helemaal wous ga.

Hoe kan dit en nog beter gevraagd: wat kunnen we er aan doen?

Ik gun hem zo die trip van 2cb en het love effect van xtc! Snuiven een optie?

ik hoor het graag! Thanks alvast!

Let It Happen

Bewuste gebruiker
Als je van 600mg mdma niets voelt dan weet ik het ook echt niet meer. :astonished:Misschien een van de weinige waar personen het weinig tot geen effect heeft. Wel apart want heb dit echt nooit eerder gezien/gehoord.

Newamsterdam

Als je van 600mg mdma niets voelt dan weet ik het ook echt niet meer. :astonished:Misschien een van de weinige waar personen het weinig tot geen effect heeft. Wel apart want heb dit echt nooit eerder gezien/gehoord.
Ja ik ga al wappie van een kwartje daarvan maar ik heb dit ook nog nooit meegemaakt 🙃

Newamsterdam

Als hij bij alle drugs soorten niks zou merken zou ik haast denken dat hij echt immuun is. Maar 3mmc merkt hij wel, wiet en hasj ook. Alleen bij deze 2, en misschien nog wel meer, heeft hij totaal geen effect.
Ik kan me voorstellen dat wanneer hij drugs slikt, het te snel word afgebroken dan wanneer hij het snuift.
Denk dat ik hem maar mdma en 2cb laat snuiven, dan weten we in ieder geval meer 😂😂😂

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Ik lees net dat hij bij cocaine ook geen effect had dus aan de manier van inname zal het niet liggen... ofwel dat hij de coke geslikt heeft, begrijpelijk dan 🤣

Trippy langkous

Badass junkie
Raar genoeg ken ik mensen die niks van xtc voelen of het niks aan vinden. Het zijn uitzonderingen maar ze bestaan toch echt, vind het zelf ook bijzonder hoor. Voor mij is het toch een van de lekkerste drugs ooit!

MaddMonkey

Badass junkie
Raar genoeg ken ik mensen die niks van xtc voelen of het niks aan vinden. Het zijn uitzonderingen maar ze bestaan toch echt, vind het zelf ook bijzonder hoor. Voor mij is het toch een van de lekkerste drugs ooit!
Als je het kaakschaatsen en die momenten waarop je net even te hard maar niet hebt. Dan is het zeker top.

Ik ben alleen geen fan van de crash, maar dat heeft ook te maken met dat ik vaak nogal teveel nam per keer. Dan sta je nog steeds de klappertanden in de bus terug naar huis, helemaal verrot, met een broek die je gelijk in de prullenbak kan gooien tussen de mensen die naar hun werk toe moeten. Dat vind ik echt een hel :tilttearlaugh:

Mijn volgende keer gaat het 6-apb zijn ipv mdma. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn

Trippy langkous

Badass junkie
Als je het kaakschaatsen en die momenten waarop je net even te hard maar niet hebt. Dan is het zeker top.

Ik ben alleen geen fan van de crash, maar dat heeft ook te maken met dat ik vaak nogal teveel nam per keer. Dan sta je nog steeds de klappertanden in de bus terug naar huis, helemaal verrot, met een broek die je gelijk in de prullenbak kan gooien tussen de mensen die naar hun werk toe moeten. Dat vind ik echt een hel :tilttearlaugh:
De crash is minder ja. En in de tijd dat ik wel eens xtc nam, nam ik drugs nog met mate dus xtc nooit extreem veel van genomen maar alsnog vond ik de crash een minder leuk iets ja.
Mijn volgende keer gaat het 6-apb zijn ipv mdma. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn
6apb is heel lekker spul, vooral op een festival! Ik weet niet of je mijn laatste tripreport gelezen hebt?

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Afgelopen zomer na 12 jaar weer mdma genomen. maar bij mij heeft het ook niet meer het gewenste effect als ik nu mdma neem ga ik het liefst in bed liggen draai ik me twee keer om en val in slaap.
Dit was vroeger nooit het geval ik denk dat het door misbruik komt vsn het middel in jonge jaren

Newamsterdam

Dit was vroeger nooit het geval ik denk dat het door misbruik komt vsn het middel in jonge jaren
Hij heeft in z‘n “jongere jaren” alleen wiet en hasj gerookt, 1x 2cb geslikt en 1x cocaïne gesnoven. Hij had voordat hij mij leerde kennen nog nooit xtc geprobeerd.

Potviz

Ziek hoge tolerantie, kan bijna niet 😅 tenzij je echt om de dag gebruikt

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan