Geimproviseerde verstop plek voor kweekset.

MagicShroom

Experimenterende gebruiker
Neh ik wacht nog ffies paar dagen :tongueout: hopelijk volgende keer meer stuff in het midden idd.

ik maak nog een foto voordat ik de eerste flush eruit hebt,

MagicShroom

Nou ik heb mijn eerste flush geplukt, de grote begonnen open te gaan.

Wat een hel, zoveel kleintjes, 100/200 lol

Gewogen en een schamele 60 gram :/ hopelijk tweede flush beter.

Heb liever een tiental grote dan al die kleintjes.

Ach het werkte iig :tongueout:

Misschien moet i, volgende keer de zak niet zo vaak openen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MagicShroom zei:
Yep, al een paar van 3cm ofzo. Ik hoop dat ik nu enkele grotere krijg ipv 100+ kleintjes
Hoop dat het dit keer beter gaat! Eigenlijk geen idee hoe normaal de 2e flush is.

Verder is het goed om in gedachten te houden dat hoewel paddo's kweken relatief makkelijk is, het toch enige oefening kan vragen om het goed onder de knie te krijgen.

MagicShroom

Tjah. Het blijft uiteindelijk een geimproviseerde kist he :)

Ik weet ook niet of het wel zo bevordelijk is dat de bak zelf zo warm wordt, ipv alleen de lucht boven de bak?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MagicShroom zei:
Tjah. Het blijft uiteindelijk een geimproviseerde kist he :)

Ik weet ook niet of het wel zo bevordelijk is dat de bak zelf zo warm wordt, ipv alleen de lucht boven de bak?
Zou heel goed kunnen dat dat niet heel bevordelijk is inderdaad. Durf er weinig zinnigs over te zeggen, aangezien ik nog nooit paddo's gekweekt heb.

MagicShroom

Tweede flush gaat iets sneller, ik krijg minder maar de gene die ik zie groeien worden wel wat groter. zo'n 7cm o.i.d en dan klappen ze open.

uiteindelijk vind ik het toch wel matig, misschien volgende keer gewoon magic truffels o.i.d bestellen en dan drogen ;p

Ganjaman181

Ik heb een houten kist met hangslot op mn kamer is dit een geschikte plek ? ( ivb licht en temperatuur )

Ganjaman181

Heeft t al gedaan, maar hoe veeander je je naam op df?
Maar hoe verander je je naam dan oo DF?
Is eigenlijk de reden dat ik SWIM gebruik. :mrgreen:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat kun je zelf niet, maar dat kunnen wij wel voor je regelen. Als je mij even een privéberichtje stuurt met wat voor naam je wilt, dan zorg ik dat het goedkomt

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat je het discreet wil houden snap ik heel goed, maar daar gaat swim je niet mee helpen want ieder weldenkend mens weet dat je het over jezelf hebt wanneer je naar swim refereert. En daarbij zeg je in de post ervoor nog ik...

Ganjaman181

Kan ik niet gwn een lampje in een houte kist leggen, zo nee wanneer kan het dan buiten? Heb een boomhut met golfplaten dak een stuk warmer dan er buiten, als de volle zon er op staat. Verder helemaal beschut tegen onweer. En het heeft dus ook flink veel indirect zonlicht.

Bovenaan