1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gele pep

Discussie in 'Speed' gestart door Revolutionair, 12 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ik ben zelf niet erg ervaren met speed.
    Maar heb een dealer die verkoopt hele witte droge pep.
    De structuur lijkt heel erg op coke en dan de flakes.
    Ik gebruik heel af en toe een lijntje als ik even een boost nodig heb.
    Doe er wel een maand mee met een gram of langer.
    Nu heb ik vandaag gekocht en was het knal geel en de structuur was heel anders.
    Natig en poederig.
    Betekend dit dat het oude pep is?
    Hij ruikt ook enorm sterk veel sterker als normaal.
    Wou het eerst niet nemen maar omdat het geen drol kost en ik een heel pakket had besteld heb ik het er maar bij genomen.
    Maar iemand die kennis heeft van pep kan die mij uitleggen hoe dat zit?

2. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

3. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Het uiterlijk, kleur, structuur, geur en smaak zeggen niets over de kwaliteit van je speed zowel qua zuiverheid niet, als qua versheid niet. Gele, stinkende, vette zooi kan netzogoed zuiver en vers zijn, als witte poederige waspoeder.
    Het geeft enkel iets aan over welke olie er gebruikt is bij de productie.

Laten testen dus!

https://www.drugs-test.nl/waar-testen-

Anoniem en gratis. Doen dus!

Twirley Bird, De Dunne en Revolutionair vinden dit leuk.
  4. Revolutionair

Dank je voor je antwoord @StimsalaBanne testen in Amsterdam kost wel 2.50 is ook niks hoor.
    Maar ik wou het gewoon even weten.
    We laten coke meestal wel testen aangezien het ontzettend duur is.
    Maar ik moet zeggen dat alle coke nu in Amsterdam gewoon echt allemaal rond de 80% is.
    Dat is vroeger wel anders geweest de kwaliteit is echt hoog tegenwoordig.

Vind het zelf niet nodig om pep te testen...
    Nu ik deze informatie heb geloof ik het wel.
    Alles bij deze jongens is altijd van hoogste kwaliteit.
    Was alleen verbaast dat de pep zo anders was en vroeg mij dus af of dat gele kwam omdat het oud was.

Maar dan weet ik dat bedankt

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  5. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Ohja, inderdaad, vergeet steeds dat Amsterdam wel vergoeding vraagt ja. Alleen kan daar wel iedere dag toch? Of ook alleen 1x per week?

6. Sjappiewappie

Sjappiewappie Experimenterende gebruiker

Zuivere amfetamine is steeds een wit poeder. Toen ik alles van dit vroeger van de deepweb kocht en de natte pasta te drogen legde was de speed zo wit als het maar kon zijn. Ook maanden later bleef deze droge speed zijn witte kleur behouden en de kracht bleef hetzelfde (amfetamine is een zeer stabiele stof en zal normaal gezien heel gering, tot niet met stoffen uit de omgeving reageren). Nu bezit ik ook gele speed ... van iemand in de buurt. Moet zeggen dat het effect niet veel verschild maar de witte amfetamine deed heel weinig pijn aan men neus terwijl dit gele spul zodanig brand dat ik spontaan tranen in mijn ogen krijg en zelfs braakneigingen krijg van de pijn, sterkere geur en smaak dankzij het doorsijpelende slijm.

Dat je speed gelig is betekend niet dat de kwaliteit minder is. Soms is de speed niet (goed) uitgewassen door de dealer m.b.v. aceton (best meerdere malen wassen). De gele kleur kan dus tal van redenen hebben, de oorzaak kan dus liggen door de aanwezigheid van restproducten (bvb zwavelzuur, dit reageert met zuurstof en zo verkrijg je de gele verkleuring).
    Vaak is speed ook versneden met Cafeïne, ook dit kan het gele kleurtje verklaren.

Zelf heb ik graag dat mijn speed een relatief lage zuiverheid heeft... zodat ik me geen zorgen hoef te maken problemen te krijgen om in te slapen of heel makkelijk een te intense energiestoot krijg op een ongewenst moment. Over de prijs valt toch niet te klagen.

Wanneer de speed meer pikt dan dat je gewend bent komt dit wellicht door de aanwezigheid van nog te veel restproducten. Een heel groot gevaar is dit nu ook weer niet, maar veel van de restproducten heb je liever niet te veel van in je lichaam. Zo is het alsnog verstandig (zeker als je er vrij veel van hebt) dit zelf te wassen met aceton. Zo hou je alleen het zuivere spul over en zal je neus je dankbaar zijn!

7. Revolutionair

@Sjappiewappie
    Okey ja dus toch een verschil?
    Deze stinkt echt niet normaal!
    Die witte was heel soft dat vond ik ook juist fijn.
    Ik hoor dat vaker over wassen.
    Kan je aceton gewoon in de winkel kopen zoals een drogist? Ik bestel geen dingen online daar hou ik niet van. Geen drugs maar ook geen kleding enzo. Ik koop alles gewoon contant.

Ik heb deze nog niet geprobeerd heb nog steeds 2 gram zeer lekkere coke dus dan snuif ik geen speed.
    Heb het gewoon liggen als ik een keer zeer productief wil zijn en neem dan maximaal 2 lijntjes.
    Maar heb een hekel aan de zware speed die je benoemde.
    Vond de geur van deze al verschikkelijk vandaar mijn vraag hier.

Dus de kwaliteit van het effect is het zelfde?
    Maar de kwaliteit van het nemen is dus niet goed?
    Als ik het ga wassen word het dan wel het witte?
    Ik kan slecht tegen cafeïne.
    Ik ben gek op koffie maar 3 bakjes sterke koffie kan mij al een slecht gevoel geven.
    Dus wil zeker geen cafeïne snuiven.
    Maar anders gooi ik het gewoon weg en koop ik gewoon goede ergens.
    Als die acceton ook weer net zoveel als een gram kost heb ik geen zin om daar de moeite voor te nemen.

Ja kan gewoon elke dag. Niet op Zondag.
    En elke Donderdag kan je bellen.
    Doe dat met een lyca kaart en een wegwerp telefoon.
    Om het anoniem te houden.

8. Sjappiewappie

Het effect cafeïne die aanwezig is in versneden speed gaat normaal gezien verwaarloosbaar zijn. Een lijntje pep zal tussen de 20-40mg amfetamine liggen, afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Als het versneden is kan je dit waarschijnlijk makkelijk verdubbelen. Met die redenering heb je zo tussen de 20-40mg cafeïne binnen bij het nemen van de gewenste hoeveelheid amfetamine. Gezien in energiedrank gemiddeld het driedubbele zit, niets om je zorgen over te maken!

Geen idee waar je aceton kan kopen, denk ook niet dat je zomaar eender welke mag kopen. Ik ben er alleszins veel te lui voor en bijt door de stank en de pijn heen.

Wat ben ik blij dat coke bij mij geen effect heeft. Als ik hoor hoeveel dit kost en hoe rap dit er doorheen is ben ik blij dat ik niet kan beseffen waarom mensen dit de moeite waard vinden :grin:

9. Revolutionair

Als je echt goede coke hebt zoals ik nu heb dan kan je het effect niet ontkennen.
    Deze Columbiaanse flakes van 83% geeft je zo een euforie dat je er geil van word.
    Het vervelende ervan is dat ik alweer 5 losse gram heb gekocht deze week omdat hij zo lekker is en 2 vrienden van mij het nummer gegeven terwijl hun helemaal niet van de coke zijn en die hebben ook al een aantal keer besteld deze week.

Dus het is misschien ook beter dat je geen goede kan krijgen en het daardoor niks aan vind want dat scheelt een hoop geld :grimacing:

Ik was vandaag bij die vriend van mij en hij is echt niet van de coke normaal en een van de eerste dingen wat hij vraagt is heb je nog van die coke bij je. Ik was helemaal verbaast omdat hij normaal nooit zo is.
    En ik geef hem het buisje (ik bewaar mijn coke in glazen buisjes dat gekloot met die pakjes en sleutels vind ik zo vervelend, je kan slecht zien wat je nog hebt en dat gepier in zo een pakje met die sleutel vind ik maar niks) en hij zei ook precies het zelfde, deze coke is zo lekker dat hij zelfs lekker is als je hem nuchter neemt.

Gelukkig heb ik nooit dat ik dan volgende week weer de hele week ga kopen.
    Ben deze week ook aan de g.
    Maar als ik stop dan stop ik altijd even met alles een paar weken.
    Maar als ik eenmaal bezig ben dan doe ik het ook goed :tongueout:

10. Sjappiewappie

Het was hele goede coke. Liet van de deepweb komen en vroeg 2 vrienden die met deze stof heel ervaren waren om mee te doen. Wou er meteen invliegen dus nam dezelfde hoeveelheid als hun. Paar minuten konden ze me duidelijk maken dat dit wellicht de beste coke was die ze ooit gehad hebben....

Meer en meer lijntjes geprobeerd, ook dagen gewacht en opnieuw geprobeerd, op een warm, verdoofd gevoel in mijn mond en op mijn gehemelte na voelde ik helemaal niets.

Reageer op speed ook tegenovergesteld als andere mensen.

Revolutionair vindt dit leuk.
  11. Revolutionair

Beter dan voor je portomonee zoals je zegt want als je de smaak toch te pakken zou krijgen....
    Ik begon ook met coke bij het begin als ik zwaar dronken werd. Dan nam ik een paar nakkies en was ik meteen goed alle nare effecten van de dronkheid weg en de leuke dingen bleven. Toen begon het.
    Ik was ook al 25 jaar toen ik met coke begon vond het eerst ook niks.

Net als ghb de eerste paar keer ervaren mensen het niet als een leuke drugs.
    Vaak gaat alles draaien alsof je vet dronken bent.
    Maar als je eenmaal de smaak te pakken heb is g wel 10x lekkerder als mdma.
    Het is dus zo lekker dat mensen niet meer kunnen stoppen en dus snel verslaafd raken.
    Daarom lees je al die horror verhalen hier over ghb.
    Want het is een kut verslaving.

Gelukkig ben ik altijd na een paar dagen elke drugs wel zat en wil nuchter zijn en lekker eten en me weer fris voelen.
    Dus heb daar wel geluk mee.
    Kan er echt niet bij met mijn hoofd dat mensen gewoon maanden lang of zelfs jaren lang om de 2 uur een buisje blijven tikken.

12. Revolutionair

Veel mensen hebben wat jij hebt en gebruiken daarom retalin.
    Maar dat is ook te gek voor woorden dat dokters een soort amfetamine voor te schrijven om elke dag te gebruiken.
    Soms vraag ik mij echt af hoe zulke medicijnen worden goedgekeurd.....

Albedo vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...