Gelijkenis Salvia en DMT?

Shroomfan

Belezen gebruiker
Kan iemand me eens omschrijven wat het verschil is qua ervaring tussen Salvia en DMT?
DMT heb ik al gedaan , maar nog geen breakthrough...
Ben benieuwd :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
toch ben ik er zeker van dat salvia waarheden probeert te laten zien. de werking van dit heilig plantje kan je met geen ander tripmiddel evenaren ( alleen mischien DMT, maar heb nog niet het geluk gehad van dit tegen te komen ) , dit plantje laat je even het groter geheel zien ( dat dit leven maar een fractie is van wat er in werkelijkheid allemaal is), die hallucinaties zijn niet gemaakt door je eigen brains maar die komen van buitenaf. dat plettend gevoel waar ik het over had kwam door middel dat ik van de ene ?dimensie?realiteit? in de andere werd geduwd. altijd kom ik entiteiten tegen die dingen zeggen (telephatisch) die ik als heilig beschouw dit zijn levensnoodzakelijke woorden die helpen naar spirituele ontplooiing en het verbreden van het bewustzijn. En ook heb ik het gevoel de eerste weken na een salvia trip op roze wolkjes te lopen, niets kan me ongelukkig maken, ik barst van energie, ik sta nog altijd ergens dichter bij het groter geheel dan voor een salvia trip, contact maken met het hogerbewustzijn lijkt veel makkelijker dan ooit, trek me niets meer aan van details, ik zie enkel het essentiele in het leven, door salvia lijkt het dat ik meer kan zien wat nu echt essentieel is in het leven en wat niet. Nu zie ik ook dat de meeste mensen hun druk maken over dingen waar je je totaal niet druk over moet maken. SALVIA IS A SACRED PLANT !!! ""dit was mijn reactie op een andere topic"" doordat jij dmt al hebt geprobeert en ik salvia kan je miss een beetje vergelijken"" ook was ik tijdens mijn salvia trip op meerdere plaatsen "realiteiten" tegelijkertijd. Ook was er iemand die tege me zei dat het leven hier er perongeluk gekomen was, dat we eigenlijk niet bedoeld zijn hier te zijn.

Feline

Belezen gebruiker
mandragora zei:
Ook was er iemand die tege me zei dat het leven hier er perongeluk gekomen was, dat we eigenlijk niet bedoeld zijn hier te zijn.

Daar kun je ook wel achter komen met logisch nadenken :) wanneer je dit soort openbaringen eigenlijk dagelijks krijgt zonder drugs te gebruiken ontdek je nog veel en veel meer, bijvoorbeeld waarom en 'waar'('waar' is niet echt een goede aanduiding, maar in woorden is het het enige wat in de buurt komt) we dan wel behoren te zijn!
Je kan goed verwoorden!

mandragora zei:
toch ben ik er zeker van dat salvia waarheden probeert te laten zien. de werking van dit heilig plantje kan je met geen ander tripmiddel evenaren ( alleen mischien DMT, maar heb nog niet het geluk gehad van dit tegen te komen ) , dit plantje laat je even het groter geheel zien ( dat dit leven maar een fractie is van wat er in werkelijkheid allemaal is), die hallucinaties zijn niet gemaakt door je eigen brains maar die komen van buitenaf. dat plettend gevoel waar ik het over had kwam door middel dat ik van de ene ?dimensie?realiteit? in de andere werd geduwd. altijd kom ik entiteiten tegen die dingen zeggen (telephatisch) die ik als heilig beschouw dit zijn levensnoodzakelijke woorden die helpen naar spirituele ontplooiing en het verbreden van het bewustzijn. En ook heb ik het gevoel de eerste weken na een salvia trip op roze wolkjes te lopen, niets kan me ongelukkig maken, ik barst van energie, ik sta nog altijd ergens dichter bij het groter geheel dan voor een salvia trip, contact maken met het hogerbewustzijn lijkt veel makkelijker dan ooit, trek me niets meer aan van details, ik zie enkel het essentiele in het leven, door salvia lijkt het dat ik meer kan zien wat nu echt essentieel is in het leven en wat niet. Nu zie ik ook dat de meeste mensen hun druk maken over dingen waar je je totaal niet druk over moet maken. SALVIA IS A SACRED PLANT !!! ""dit was mijn reactie op een andere topic"" doordat jij dmt al hebt geprobeert en ik salvia kan je miss een beetje vergelijken"" ook was ik tijdens mijn salvia trip op meerdere plaatsen "realiteiten" tegelijkertijd. Ook was er iemand die tege me zei dat het leven hier er perongeluk gekomen was, dat we eigenlijk niet bedoeld zijn hier te zijn.

helemaal gelijk heb je!
heb ook een topic aangemaakt erover had betereerst een beetje meer gelezen :tongueout:
Mijn leven is er ook door veranderd, positief!
Ik zag ook meerdere dingen maar zag toch dat het ni echt was ik zag het in mijn hooft maar toch ook echt voor/boven mij terwijl ik het eronder ook zag raar. Mijn boodschap was dat er altijd een uitweg is in het leven. altijd! welke weg je ook neemt. ik zag het echt als een boodschap.

Ik zat eerst in de speelgoedwinkel en moest daar een wegkiezen en kwam uit op de snelweg enkon danook een weg kiezen en alles was top wnat altijd komt je goed uit welke keuze je maakt. ondertussen zat ik op een bed met ng 2 andere en was meteen naar beneden geduwd precies van de zwaartekracht en kon nietmeer verstaanbaar pratenhad een eigen taal. ik probeerde tegelijkertijd de weg naar daar afteleggen ze waren zo ver en recht te komen. toen het me lukte en recht kon geraken stopte de werking meteen :openmouth:

maar een vriend van mij voelde zich een buisje in het labratorium die nietkon ontsnappen. net of zijn boodschap anders is en er geen uitweg is.

Bij salvia kan jeook vergeten dat je het hebt gedaan, ik had dit maar 1min en heb in mijn ogen 5min getript een vriendin van mij die het na mij heeft gedaan, heeft haar trip nooit verteld :/was echt bangelijk voor te zie, haar ogen zagen er zo bang uit en ze zei enkel ohmy god 3keer snel achter elkaar zo 5 min achter elkaar en keek sneloveral rond tijdens haar trip zei wist het niet meer dat ze salvia had genomen tijdens haar trip.

de meeste mensen die,ik ken hebben baddtrip gehad een andere vriend en ik hebben een goeietrip gehad en konden enkel maar lachen tijdens de trip.

heb het wel maar 1 keer zo gevoeld erna moest ik enkel lachen alsof het helemaal doorhad in mijn hoofd ik begon het leven gewoon uit te lachen dat het eig echt niet moeilijk is als je zelf je best doet.

hoe ziet dtm er uit, wat doet het? heb er nooit van gehoord, ben nieuwsgierig

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
corecorecore zei:
de meeste mensen die,ik ken hebben baddtrip gehad een andere vriend en ik hebben een goeietrip gehad en konden enkel maar lachen tijdens de trip.

Hier net hetzelfde, ik ken eigenlijk niemand die er goed op ging.... buiten mezelf gerekend dan :)
Daar het voor mij een heerlijke, boeiende en levensveranderende 'drug' is... is het voor een ander een pure hell in chaos.

Daarom ben ik zéér voorzichtig nu met dat middel, ik geef het niemand meer als ze erom vragen.
Het blijft veilig in men doosje dat alleen opengaat voor mij alleen.

Grts

Bovenaan