gelukshormonen uitgeput...

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

LLEEDD

Newbie
Vannacht xtc en ketamine gedaan op een festival waar het heel erg warm was....
Ik ging heel erg lekker en was al vrij lang op die plek waar ik altijd wil zijn als ik xtc doe. Maar helaas had ik na een tijdje een heel leeg gevoel van binnen en was ik helemaal afgestompt en gevoelloos... Niets vond ik meer mooi, fijn of lekker.
Ik had nog wel de visuele effecten alleen voelde ik niets meer.... Dit was behoorlijk schrikken, ik was net een robotje... Na wat gegeten te hebben, wat knuffels en drankjes met suiker voelde ik me steeds meer mezelf.
Ik begrijp dat ik gelukshormonen heb uitgeput maar ik welke precies? Serotonine of dopamine?
Ik vrees dat ik voorlopig even geen Xtc/mdma moet doen... Maar zou ik nog wel trips kunnen doen zoals LSD of 2cb? Ik weet dat dit ook gebruik maakt van je serotonine systeem maar dacht dat het het niet uitput zoals xtc of heb ik het verkeerd?

Misfit

Experimenterende gebruiker
Dat je visuele effecten had duid al aan dat je hebt overgedoseerd. Hoeveel heb je precies genomen als ik vragen mag? Ik zou persoonlijk even een flinke tijd wachten met het gebruiken van MDMA. Dus niet 3 maanden, maar eerder een half jaar.
Je kan gewoon LSD en 2cb gebruiken, maar ook die hebben een werking op je serotonine (die weliswaar niet wordt uitgeput bij deze psychedelica). Ik zal ze dus niet gebruiken vlak na je MDMA trip, maar na een maandje oid.

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Dat is dus het resultaat van het misbruiken van serotonineslurpers. Normaal gesproken komt een eventuele dip pas een of 2 dagen later, en die dip ervaren tijdens gebruik is een heel slecht teken en vraagt om een veel langere pauze dan de gebruikelijke 3 maanden regel.

Mag ik vragen hoe vaak je MDMA (dus ook XTC en 6APB) doet en in welke dosering? Want de meest voor de hand liggende verklaring is dus dat je aan de MDMA bent gegaan met een serotoninevoorraad die nog lang niet aangevuld was.

Zaken die op de loer liggen nu zijn brainzaps (als je die niet al hebt) en gevoelens van derealisatie/depersonalisatie al dan niet samen met paniekaanvallen/aanvallen van hyperventilatie.

Laatst bewerkt:

transformated

Bewuste gebruiker
Je hebt gewoon overgedoseerd en teveel genomen in mijn ogen als ik zie wat je schrijft. Neem een paar maanden pauze van de drugs dat je lichaam kan herstellen anders zal je nog meer lasten krijgen.

Mezelf

Wijs gebruiker
Had je niet gewoon even een snuifje keta te veel op? Dat spul kan soms rare dingen met je doen hoor :)

Bovenaan