Genoeg geweest

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

FredKroket

Badass junkie
Ik weet het. Ik las veel en blijf lezen.In Theorie ben ik goed in drugs gebruik. Ik kan iedereen adviseren . In praktijk ben ik idioot . Maar deze dubbele persoonlijkheid:) geldt voor veel mensen:)
Mijn doel is weer verantwoordelijk mijn gebruik aanpakken. G max 1x per maand , xtc alleen op festivals, daar ga ik niet vaak
Probeer eens een half jaar niks te gebruiken, en kijk of dat lukt. Van dusdanig misbruik naar gereguleerd gebruik is haast niet te doen. Plus op jouw manier doe je niks aan het onderliggende probleem: de reden waarom je drugs misbruikt.

Javelin

Belezen gebruiker
Probeer eens een half jaar niks te gebruiken, en kijk of dat lukt. Van dusdanig misbruik naar gereguleerd gebruik is haast niet te doen. Plus op jouw manier doe je niks aan het onderliggende probleem: de reden waarom je drugs misbruikt.
De reden? Plezier, euforie, van de zorgen vluchten. En zorgen mag je altijd als een excuus gebruiken. Tijdens bewuste gebruik was het echt een super feest: mooi aangekleed, lichtjes, lampjes, speakers, tegenwoordig is het meer van ff relaxen. Gewoon stiekem in de slaapkamer. Ik word nog goed high en vind dit gevoel heerlijk. Maar ik begin een beetje hoge prijs ervoor betalen.

• Like
Waarderingen: ljuv

FredKroket

Badass junkie
Thank you, Captain Obvious ❤️
Je kan sarcastisch doen maar het lijkt erop alsof niet geholpen wil worden. Waarom begin je deze post eigenlijk? Moeten wij je gaan vertellen dat het allemaal wel meevalt en je lekker obscure drugscombinaties kan blijven gebruiken en dat het vanzelf wel over gaat? Verslaving is geen ziekte maar een symptoom van onderliggende problematiek en daar moet je mee aan de slag. Een pauze van 4 weken gaat je niet helpen.

Javelin

Belezen gebruiker
Je kan sarcastisch doen maar het lijkt erop alsof niet geholpen wil worden. Waarom begin je deze post eigenlijk? Moeten wij je gaan vertellen dat het allemaal wel meevalt en je lekker obscure drugscombinaties kan blijven gebruiken en dat het vanzelf wel over gaat? Verslaving is geen ziekte maar een symptoom van onderliggende problematiek en daar moet je mee aan de slag. Een pauze van 4 weken gaat je niet helpen.
Waarom ik deze topic begon staat duidelijk in de opening post van mijn topic.
En ik ben niet sarcastisch. Zo lees jij dat, en er is niks mis mee, we interpreteren altijd de schriftelijke taal van onbekende mensen zeer subjectief. Ik vond je commentaar gewoon grappig.

Javelin

Belezen gebruiker
Update: een paar glazen wijn, geen drugs. Ging goed! Zeer lichte cravings maar die waren in no time voorbij.
Lekker gesport, en nu in bed. Op naar het volgende drugsvrije weekend!

Bijlagen

• 24136519-22CE-4C2C-8E33-5B7334B3A2F8.jpeg
    24136519-22CE-4C2C-8E33-5B7334B3A2F8.jpeg
    117,7 KB · Weergaven: 23

Sterretje1984

Belezen gebruiker
Update: een paar glazen wijn, geen drugs. Ging goed! Zeer lichte cravings maar die waren in no time voorbij.
Lekker gesport, en nu in bed. Op naar het volgende drugsvrije weekend!
Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!
Ik wens jou toe dat alcohol jouw grenzen niet vervaagd en je het zonder drugs vol weet te houden en niet de drugs nu in gaat ruilen voor alcohol voor van het ene gat in het andere te vallen!

Javelin

Belezen gebruiker
Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!
Ik wens jou toe dat alcohol jouw grenzen niet vervaagd en je het zonder drugs vol weet te houden en niet de drugs nu in gaat ruilen voor alcohol voor van het ene gat in het andere te vallen!
Hoi Sterretje,
Ja, gaat goed. Maar ik drink matig, 2-3 glazen wijn over de hele avond is voldoende voor mij. En ik gebruik geen alcohol om drugs te vervangen, ook nooit gedaan.
En ik weet hoe dat voelt, zoveelste keer je afspraken met jezelf weer niet nakomen .
Heel veel succes voor jou met je strijd 🌺

Javelin

Belezen gebruiker
Ik las net je verhaal in “Stel jezelf voor” topic.
Jij moet jezelf niet kwalijk nemen, jij bent de slachtoffer van je verschrikkelijke pijn geworden. In mijn geval ben ik zelf de keuze gemaakt.
Heel veel sterkte Sterretje en veel succes met het afbouwen.

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
Lees eens het boek Verneukt. Dat gaat over een gay koppel dat ook elk weekend aan dezelfde drugs zit als jij. Je leest goed hoe het hun leven op den duur aantast, ondanks dat ze in eerste instantie dachten dat het allemaal wel prima te doen was. Echt gebeurd.

Javelin

Belezen gebruiker
Lees eens het boek Verneukt. Dat gaat over een gay koppel dat ook elk weekend aan dezelfde drugs zit als jij. Je leest goed hoe het hun leven op den duur aantast, ondanks dat ze in eerste instantie dachten dat het allemaal wel prima te doen was. Echt gebeurd.
Dank voor je advies.
Ik heb het boek “ Part time junkie” gelezen, ook een waargebeurd verhaal. Iedereen aan te raden die ghb gebruikt

Javelin

Belezen gebruiker
Geen ghb wel speed gehad, de eerste keer in mijn leven. Never again. . 2 nachten niet kunnen slapen en ook een vreselijke dip. Pas 4 dagen later werd ik weer normaal, zowel lichamelijk als geestelijk.
De dosis weet ik niet maar de andere partners in crime hadden er geen last van. Oke, no pep voor Javelin.

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
Hm ik ben dus niet de enige die een flinke kater overhoudt aan speed. Iemand enig idee hoe dat komt? Zijn je dopamine receptoren zover teruggetrokken? Is het de combi dopamine en serotonine?

Javelin

Belezen gebruiker
Hm ik ben dus niet de enige die een flinke kater overhoudt aan speed. Iemand enig idee hoe dat komt? Zijn je dopamine receptoren zover teruggetrokken? Is het de combi dopamine en serotonine?
Het komt omdat we niet normaal zijn en moeten allebei in therapie 🙄. Alle fatsoenlijke junkies hebben geen weinig kater van speed.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan