Genoeg nootmuskaat

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door Rensvan, 6 dec 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Rensvan

Rensvan Newbie

Hoi iedereen,

Ik heb zojuist met een vriend allebei een halve nootmuskaat noot per persoon genomen met een glas water. We hebben de noot in kleine stukjes gemaald
    Is dit genoeg om er iets van te voelen?

Ik hoor graag van jullie!

Groeten Rens

Laatst bewerkt: 6 dec 2017
  2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

3. Rensvan

Rensvan Newbie

4. De Dunne

Misschien is het slimmer om volgende keer vragen te stellen vóór je iets gaat gebruiken?

5. Rensvan

Rensvan Newbie

Jaa had al wel paar dagen forums zitten lezen hoor haha, maar kon niet echt wat vinden over een halve noot dus vandaar.

6. De Dunne

Ik vond binnen 2 minuten de links hierboven... Maar dan weet je het voor de volgende keer.

7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Des te meer reden om het eerst te vragen en daarna pas het in te nemen.

Houd er rekening mee dat het 2 tot 7 uur kan duren voordat je iets voelt en dat het effect tot 24 uur kan aanhouden.

Fool vindt dit leuk.
  8. jam

jam Belezen gebruiker

Ik heb ooit een interessant artikel gelezen over nootmuskaat, het schijnt dat je er wel echt een leuke ervaring mee kan hebben als je het op de juiste manier gebruikt. Zelf heb ik ook al vaak gedacht om het te testen, maar uiteindelijk heb ik er niet genoeg tijd voor, lees zeker volgende link eens daarin staan goede richtlijnen om het te gebruiken denk ik.
    http://www.science20.com/alpha_meme/i_am_going_nuts_really-80490

Rensvan vindt dit leuk.
  9. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Je hebt eerst drugs genomen, en daarna ga je vragen stellen? Sorry, maar dit is tamelijk stom gedrag. Ook niet gewogen denk ik?
    Benieuwd waar dit naartoe gaat.

Wauw, dat is geen korte trip. Volgende keer beter inlezen voor je iets tot je neemt.

10. Rensvan

Rensvan Newbie

Ja idd zeg, bedankt voor de link!

11. jam

jam Belezen gebruiker

Indien je het nog op bovenstaande manier zou testen, laat me dan zeker weten hoe het geweest is, ben er al langer erg benieuwd naar.

Laden...

Deel Deze Pagina